וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומרשל ריאלטי

שני פישר

27.1.2007 / 13:12

הקמפיין החדש של דיזל הוא עליית מדרגה בזירת הפרסומות המתחבאות. מי יצליח להתנגד למצלמה שמסקרת 24 שעות ביממה, שתי בחורות בלנז'רי שמאמללות בחור חטוב במלון?

אם היה נדמה לרגע שתמו הקונספטים החדשניים לקמפיינים של אופנה, ובין אם מטיסים את הפרנזטורית לתאילנד או לבולגריה, הכל מתחיל ונגמר בסטודיו של יניב אדרי, מה טעינו.

החורף, חברת "גריפ" טישטשה את הגבולות והשיקה קמפיין- סינגל-קליפ בכיכובה של הזמיר שרי גבעתי, וברגעים אלו ממש חברת "דיזל" העולמית מתעלה על הקמפיינים הסנסציוניים של עצמה ומוציאה את קמפיין האינטרנטי-הריאליטי הראשון מסוגו בעולם.

באתר דיזל משודרים במשך 24 שעות ביממה, בשידור חי, מעלליהם של שתי דוגמניות ודוגמן אחד הנצורים בחדר בית מלון למשך חמש יממות.

הגולשים יכולים להשפיע על המתרחש ואפילו לשנות, לראשונה בתולדות האינטרנט, את זוויות הצילום של הסרטון, המצולם בזמן אמת. את השידור הישיר מלווים מקבצים של רגעי שיא, סקרים יומיים בקרב הגולשים, חדר צ'טים ולוח מבזקים מהחדר הסגור.

בלגן בקינג סייד

על מה ההילולה? חברת "דיזל" מציגה בקמפיין את קו ההלבשה התחתונה שיושק בפריס בפברואר הקרוב. הקו כולל הלבשה תחתונה לגבר ולאישה, שממבט בשידורי הריאליטי, על אף איכות השידור הירודה, מסתמן כבסיסי אך מסוגנן, מינימליסטי וצבעוני ובעיקר, נוח להפליא, דיזל בטהרתו.

פורמט הריאליטי של דיזל מופיע בתזמון מוזר. מצד אחד, הריאליטי כבר הוספד שנים רבות קודם לכן, ומצד שני חייבים לשאול "איך לא חשבו על זה קודם"? הנוסחה המנצחת של הריאליטי מצליחה לעבוד גם במקרה הזה. שימו שתי בנות ובן אחד בחדר בית מלון עם מיטת קינג-סייז במרכז ומצלמות מסביב ותחייבו אותם להתרוצץ אך ורק עם קו ההלבשה התחתונה של דיזל והרי לכם מדד רייטינג וזיקפה קשיחים גבוהים ביותר.

צמד היידיות

הריאליטי של דיזל נע על הגבול שבין "ג'אק אס" ל"48 שעות" ומכיל בעיקר ואנדליזם עדין וסקסיות מתאמצת. בין שלוש הנפשות הכלואות בחדר ישנן שתי פצצות בשם היידי שיחד קוראים להן היידיז. ההידיז האמביציוניות, מקווה בתום חמשת הימים, להיות סופר מודל לפחות כמו היידי קלום, או לכל הפחות לשנות את שם המותג מדיזל להיידי. את הטסטוסטרון מנפק חואן השרמנטי שמציע גוף שכאילו פוסל על ידי מיכאלאנג'לו.

שלושתם משתובבים יחדיו בשלל פעילויויות בהשראת צוות הווי ובידור מהקלאב מד. יש לציין שעל אף הפנטזיה האולטימטיבית- שתי נשים על גבר אחד, ההיידיז משפילות את חואן, קושרות אותו, עושות לו שעווה ומטבילות אותו באמבט ג'לי.

מי היה מאמין ששתי הוואנבי דוגמניות יצליחו לעשות את מה שמרב מיכאלי קיוותה לעשות במשך קריירה שלמה ומוכיחות את שליטתן ועליוניותן האבסלוטית על המין הגברי. בעולם האוטופי של דיזל, בו שתי בחורות ובחור אחד מחליפים לבנים כאילו הם זוגות גרביים, חסר רק דבר אחד... כן, נכון, סקס.

חואן יקודם

ניראה שקמפיין הריאליטי של דיזל עומד להיות אפקטיבי. מי שהמשחק הבינוני של הבנות לא מפריע לו, יוכל להתמקד בחוטיני של חואן שניראה עליו מעולה ובכלל יהנה מהתצוגה הדינמית של בגדי הלבשה תחתונה מידי ההיידיז שלא מעיזות ללבוש שום דבר אחר.

לסיכום, הז'אנר עובד אבל היוקרה של גיבורי הריאלטי הולכת ונשחקת. ניראה שאת הקמפיין יזכרו אבל השלושה לפחות, ייעלמו עם תום הקמפיין. ההידייז ודאי ישובו למלצר כבר בשבוע הבא, וחואן, בתקווה, יקודם לדרגת אחראי משמרת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully