וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו מיינסטרים זה לא

שני פישר

28.1.2007 / 10:05

אולי במסדרונות רימון מותר להחצין מראה סתמי או מקושקש כמו של המסיקות. במסדרונות הגלאם המקומי זה לא עובר

להכפיש את המיננסטרימיות הדביקית של השילוש מסיקה-פלס-כורם זה כבר עניין שמיצה את עצמו מזמן. לבדוק מה תרמו המסיקות ללזירה האסתטית ואיזה מסר אופנתי מכתיבות מי שהמציאו נישה מוזיקלית בשם "רימון", זה עניין לגיטימי אם לא הכרחי. התפניתי לבחון את ההופעה היומיומית והלא-פוטושופית של שלושת התופעות המזמרות, בחינה שהובילה לתשובות בנוגע לשאלות: מדוע איתי נעלם עם בוא האור, למה אמא לא הכירה את יונתן שפירא ומדוע בחר שמעון השכן להתפגר לצלילי הקלידים של פלס.

מירי מסיקה

מירי מסיקה היא אמנם הראשונה מבין השלוש שפרצה לתודעה, אך לא במרווח זמן שמצדיק את העובדה שהיא נראית כמו אמא של איה כורם. מסיקה, בת העשרים ושמונה, נראית מבוגרת בכמה שנים יפות מגילה האמיתי ומזכירה יותר מורה לאנגלית בחטיבת ביניים מאשר יקירת פלייליסט.

היא נוהגת להתלבש בבגדים שחורים שמשווים לה מראה קודר ולא במובן הגותי של המילה או הספרדי-דרמטי. הגזרות שהיא בוחרת הן תמיד מהוססות ולא מחמיאות או מפתיעות.

בין אם מסיקה משתמשת בשמן תינוקות או בנטורל פורמלה על מנת ליצור ברק בשיערה - זה לא עובד. שיערה ארוך, גלי משעמם וחסר אמירה. החיתוך האחיד וחוסר הנפח תורמים את חלקם למראה הכבד של מסיקה.

הזמרת אוהבת להתאפר, וזה כבר טוב, אך במסגרת קשת הצבעים האהובה עליה, הכוללת את הצבע השחור, היא מתאפרת בקלאסיות משעממת. כלומר מייק אפ לבן מדי, תחימה שחורה לעין ואודם אדום – אותו מראה שמורטישה אדמס מיצתה לפני עשור, ועוד בלי טיפת פיתוח או טאץ' אישי.

הצעות לשיפור:

ביגוד: לזנוח לאלתר את השחור ולאמץ כהים אחרים ועכשווים יותר כמו אפור, כחול נייבי וירוק בקבוק. ללכת על שיק אירופאי עם בדי סאטן ומשי מלטפים, שמלות בגזרת איי ועקבי סטילטו.
שיער: לדרג ולשמור על האורך, תלתלים קופצניים ושובבים יוסיפו נפח וחיוניות, וגם גוון אחד בהיר יותר בשיער לא יזיק.

איפור: יומיומי פראש שכולל צלליות אבקה מבריקות בגווני שמנת, אודם מט בהיר ומייק אפ בגוון אחד יותר כהה.

כדאי שתבקר עוד היום ב: לילה מיסט.

קרן פלס

פלס, שתוהה בקול מתקתק על מונוגמיות בעיר הגדולה, מתעקשת על לוק הקיבוצניקית בעיר הגדולה. כשהייתה בנישת הפזמונאית המיוסרת של סקעת ומסיקה, הלוק הלא מתאמץ שלה היה נסלח ואפילו הולם.

כעת, כמי שמוכרת אלבומים כארטישוקים בשוק, פלס זקוקה לשינוי תדמיתי בהול. לשמחתה ולשמחתנו, הבינה המוסיקאית הלירית בשלב כלשהו, שאם ברצונה להיות נינט, או לכל הפחות מסיקה, עליה להשיל מספר לא מבוטל של קילוגרמים- וכך עשתה. אולם, הלוק הקז'ואלי המרושל אה-לה קינג ג'ורג' כלל לא מטיב עימה.

בהופעות פומביות אפשר למצוא אותה במכנסיים משעממים הממטוותים לעליוניות חלקות ופשוטות עם המחשופים הלא נכונים. כשהיא מחליטה להתגנדר בחולצות מכופתרות, היא לא נראית במיטבה בשל החזה השופע והפיגורה העגלגלה שלה. כרגע המראה שלה שגרתי עד בנאלי. היא בעיקר מזכירה בחורות אחרות (נעמה חסין) ולא מתייחדת במאפיינים משלה. מצער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הצעות לשיפור:

ביגוד: ובכן, גם בגדי קז'ואל אפשר לרכוש בסטייל. שמלות פרחוניות בצבעי פסטל בגובה מידי יהיו נפלאות וישוו לה מראה רומנטי. ובגדול – קצת להתעדכן, להעיז עם צבעים, לשדר רעננות, לא לזלזל בטרנדים מעניינים.

שיער: תספורת גיאומטרית יכולה להיות טובה לשיער החלק שלה. למשל קארה מוחלק עד מתחת לקו הסנטר עם שפיצים ופוני ארוך – יהפוך אותה למעניינת יותר. כמו כן: גוונים עדינים להבהרת השיער עושים את ההבדל בין השכנה הבלונדינית לבין השכנה הבלונדינית והאטרקטיבית.

איפור: קרן פלס, ככל אחת שנמצאת באור הזרקורים, זקוקה לחסדי האיפור, גם אם מדובר באיפור הטבעי ביותר שכולל מייק אפ, סומק, גלוס ורדרד ומסקרה לרפואה.

כדאי שתבקר עוד היום ב: נעמה בצלאל

איה כורם

אי אפשר לומר "איה כורם" מבלי לומר "שיניים". כשהתפרסמה אי אפשר היה להתעלם מהרווח שבין שיניה הקדמיות, שהיה נראה במחווה שהשתבשה, למדונה. לצערה, השיפוץ נעשה באיחור והלסת של כורם כבר כיכבה בפארודיית הקאלט של "ארץ נהדרת".

כמו שכורם לא הפגינה אופי בכך ששינתה את תו ההיכר שלה בעיצומה של הקריירה שלה, כך היא לא מפגינה אופי מסויים במראה שלה. לא ניתן לאפיין את סגנון הביגוד שלה מבלי לפהק. ההימנעות מאיפור, גם כן לא מיטיבה עימה. לאחרונה עבר שיערה דירוג לא רע מלבד הפוני הצידי, הארכאי והלגמרי מיותר.

הצעות לשיפור

ביגוד: כיוון שכורם נראית כבת טיפש-עשרה טיפוסית, אפשר לעוף איתה עם בגדי מלאי חיים, השפעות של שנות השמונים, חולצות עם תחרות וכיווצים, שרוולים תפוחים, חצאיות ובעיקר, להתחיל לבלות. אם אין לזמרת אנרגיות לשינוי כה מהותי, גם הלוק הרוקרי של סקיני שחורים, טי שירטים עם הדפסי גלאם ונעלי סירה, יעשה לה טוב.

שיער: לוותר על הפוני. תספורת קארה מדורגת, קצרה וקופצנית בשחור כהה.

איפור: להרחיק את השפתון מגברת כורם, שלא צריכה למשוך תשומת לב לאזור הלסת. מירב תשומת הלב אמורה להתמקד בעיניים של כורם, שהן אגב, כלל לא רעות ביחס לשיניים. איפור עיניים רוקיסטי כהה א-לה נינט בגמר ניצנים יעשה את העבודה, וגם ביום יום, כיוון שעיניה נוטות להיות בולטות, מומלץ לדבוק בתיחום העיניים הכהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully