וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינו בשוק המעצבים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

1.2.2007 / 20:49

התשלום הבלתי נמנע לחניונים בכניסה (25 ש"ח) מקומם, אבל הצפיפות בהחלט נסבלת

הקנייניות הנבונות יצאו כבר בחמש, כשהגענו, עם מספר שקיות מדוד. לכל אורך שעות אחר הצהריים והערב המשיכו לזרום פנימה נציגות של כל אוכלוסיית הנשים, אבל הדוחק לא היה מוגזם.

היו מתחמים שבהם היית צריכה להיות נחושה מאד כדי לעמוד ולדפדף קולבים (המתחם של יוסף כמובן, שגם נכח במקום, מה שעודד את הקונות לחוש מקרוב בכריזמה), אבל המעברים היו יחסית מאווררים.

כמובן שהמתחם היפה והמשובח של מעצב בגדי הגברים דיוויד ששון לא היה מלא כמו שירותי הנשים. המין המתלבש שלט. גם דוכני התכשיטים לא היו מלאים כמו אלה של הבגדים למרות שהמבחר היה לא רע בכלל (תיקים: אילן. תכשיטים: שימו לב לדברים המיוחדים של "אום כול טוב" שגם מציירת ציורי קומיקס אולטרה-מגניבים, במקום, על הציפורניים).

הדבר היפה היה השמירה על הסדר הקודם של הדוכנים. מעריצות דינה גלאס, שנכחו בשוק הקודם למשל, יכולות לפנימה שמאלה, באוטומט, על הכניסה. היא שם, כמו אז, בין טלי ואפרת לילדו אותי (ילדותי. לא הורס?).

הדוכן של "שוגר דדי" זהר במגניבות בלתי מתפשרת, עם חולצות הטי המהוהות-סקסיות זוהרות, אסף פלג מ"המחתרת" הבריק עם תיקי בד ממוחזרים שבלטו בשמחת סיקסטיז והגרביוניים של גלית זוננברג היו חתיכת יציאה.

חוץ מהם, חובה כמובן לפקוד את כל החשודים הקבועים, בינהם: ענבלה, כתומנטה, עדו רקנטי, קאלה ובעיקר בלוק 190, שנמצאים בדיוק במקום בו השארתם אותם בשוק הקודם.

חמודות כאלה

האווירה לסיכו היום הראשון, היתה מתונה והגיונית. לא שבחורות עם מבט מזוגג מאובר-דוז של הנחות לא נתקלו בנו לפעמים והמשיכו ללכת, כשמבטן נעוץ בדוכן הבא, בלי להתנצל על שהן דרכו לנו על קערת התותים בקצפת (10 ש"ח) שהנחנו לרגע על הרצפה, אבל בסך הכל העניינים התנהלו בשקט יחסי.

העובדה שקהל כה מגוון (חילוניות, דתיות, עם אמא, לבד, ערביות, בעלות טעם מעולה, נטולות כל סגנון, רזות בנעלי בלרינה, מאבדות את החברה שלהן שנסחפה בדוכנים, בנות חמישים ובנות שש עשרה), יכול להיות רגוע כשמספקים לו בכמויות גדולות את המזון שהוא אוהב - בגדים, היתה כמעט חמודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully