וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני זה לא מספיק

תמר וינפלד

5.2.2007 / 0:22

רוני ארנון, בעלת משרד יחסי ציבור המתמחה בלייף סטייל, סבורה שעד שהאופנה לא תגיע לצמתים המרכזיים באמת, אין מקום להכתרות

רוני ארנון, בעלת משרד יחסי הציבור "רוני ארנון תקשורת", המטפל ב-60 לקוחות מתחום סגנון החיים (ביניהם "אדידס", "רונן חן", "טובה'לה" ועוד) מצננת את ההתלהבות. "מדובר באשליה אופטית", היא טוענת. "יכול להיות שתמיד אנשי יחסי ציבור ירגישו שאין מספיק התייחסות ללקוחות שלהם, ובכל זאת לדעתי האופנה לא באמת חדרה למיינסטרים. יש הרבה יותר ערוצי מדיה שבהם יש יותר מקום לאופנה, אבל האופנה לא מגיעה לצמתים המרכזיים.

"נכון, מדי פעם אהרוני עושה ב"שבעה ימים" כתבה חביבה על טרנד. אבל ראיון אמיתי ועמוק עם מעצב ב-'7 ימים' או ב'סופשבוע' מזמן לא היה, אלא אם זה על תקן, אני לא רוצה להגיד "ליצן החצר", אבל זה כן.

כלומר, אם גלית לוי תלביש מלכת יופי ערביה במגן דוד- זה יקבל כתבה. גם ב- ynet כמעט ולא תמצאי כתבת אופנה רצינית, מעצב גם לא יקבל ראיון אצל יאיר לפיד אלא אם כן מדובר בטאלנטים כמו יובל כספין או בטובלה.

לא נכנסים למעריב

"מצד אחד יש היום הרבה יותר מעצבים, כל מי שרק סיים שנקר מצטייד ביחצן, צלם ודוגמנית, והופ- יש לו חומר יחצני שמחפש את דרכו לתקשורת. מצד שני, אין פה עיתון מרכזי שהוא פרופר אופנה, ואפילו בעמודי החדשות של 'מעריב' אין כתב אופנה קבוע. כשאנחנו מנסים לשלב את הלקוחות שלנו בעיתוני תרבות אנחנו כמעט ולא מצליחים, כי בישראל אופנה עדיין לא נחשבת תרבות כמו תיאטרון, למשל.

ארנון אומרת שדווקא בעבר, כשהיו פחות אמצעי תקשורת, היה קל יותר להשתלב בבמות המרכזיות, וההשקעה בתצוגות אופנה הייתה כדאית יותר. "תצוגת אופנה גדולות עולות המון כסף - הבמה, האיפור, החנייה, לפני כמה שנים הייתה סיבה להשקיע בהן כי זה היה מגיע לעמודי החדשות והערוץ הראשון היה שולח צוות צילום. היום, במקרים רבים מעדיפים פרזנטציות צנועות, כי כשיש תוכניות כמו 'גיא פינס' ו-'y בעשר', הסיכוי להגיע עם אופנה לחדשות קטן.

"איפה כן הצלחתי לעשות את זה? כשהבאתי את מירי בוהדנה ל'גולברי', ועכשיו כשמירי בהיריון אילנית לוי תחליף אותה. זה הביא את 'גולברי' לחדשות ערוץ 2 ול-'7 ימים'. אבל זה לא באמת אפרופו גולברי, וזה לא עיסוק בבגדים, גם אם יזכירו שהיא עושה את זה. זה אפרופו הסלבריטאות.

"גם כשטיפלתי בזמנו ביחסי הציבור של 'פוקס' והבאנו את יעל בר זוהר ויהודה לוי פתאום קיבלנו יותר כותרות, אבל אף אחד לא כתב על הטריקו ועל המכנסיים הקצרים. הזוהר שלהם הביא את הכותרות. לא שזה רע, זה יותר טוב מאשר בכלל לא, אבל זה לא מספיק.

קולקציית מדיחי הכלים

"גם משטרות אופנה הן רכילות, סלסולים, סינוורים ולא ביקורת אופנה כמו שהייתי רוצה לראות. מה שכן, אפשר לראות אופנה משתלבת במקומות אחרים. למשל בקמפיין של 'אוסם' שמו על שרון גניש תכשיטים מפסטה. הייתה פרסומת של 'מאמא עוף' עם קארן דונסקי וחני פרי, שבה תרנגולות צועדות על המסלול, או שמשתמשים במילה 'קולקציה' בהקשרים שונים כמו, "הקולקציה החדשה של מדיחי הכלים". כלומר, לוקחים אלמנטים של אופנה למקומות אחרים כי זה נראה זוהר ויפה. אבל עדיין, חסר לי עיסוק רציני באופנה".

(צילום ראשי: דביר כחלון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully