וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבשו עליכם

תמר וינפלד

5.2.2007 / 0:22

בשנה האחרונה האופנה הפכה סקסית וחמה כמו בשעתן היפה של תכניות האוכל. למה זה קרה והאם לא הגזמנו קצת

האופנה, שפעם היתה מבוצרת בעיתוני הנשים ובמוספי הלייף סטייל, חדרה בשנה האחרונה גם לכלי התקשורת המרכזיים, וההתעסקות בארון ובכל מה שסביבו הפך מנשי, שולי ושטחי למרכזי הרבה יותר.

נסו להיזכר איפה קראתם לאחרונה הגיגים של שוטר/ת אופנה כלשהם. בעצם, נסו להיזכר באיזה עיתון או אתר לא קראתם על זה. לכך תוסיפו את חודש האופנה של "קשת" בספטמבר, את החשיפה שקיבלה הסטייליסטית פטרישיה פילד במהדורות החדשות כשביקרה בארץ, את גליון המתלבשים של ליידי גלובס, את ריבוי המגזינים, השבועונים, המוספים וערוצי האינטרנט שמכסים באופנה באינטנסיביות (את, לאישה, פנאי פלוס, עלמה, GO, קוסמופוליטן, nrg זמנים מודרנים, שמנת, ליידי גלובס, 360 מעלות, סגנון, עולם האישה, טיים אאוט תל אביב ועוד) ואת העובדה שאפילו רשות הדואר הוציאה לאחרונה סדרת בולים שמוקדשת לאופנה.

ועוד לא אמרנו מילה על הרייטינג שתחקירוברטו הביא לאילנה דיין, על הסדרה "תעשיית היופי" של דנה וייס, על מעמדם המתחזק של סטייליסטים, מאפרים ומעצבי שיער, שהפכו למובילי דעת קהל ועל הדוגמנים שהפכו לפרזנטורים.

כדאי שתזדרזו

נכון, בכל העולם עוסקים באופנה. רשת בי.בי.סי היוקרתית שידרה כבר לפני כמה שנים את "מה לא ללבוש", לתוכנית "הדוגמניות" קדמה "אמריקן נקסט טופ מודל", ובטח עוד מעט יצוץ פה "פרויקט מסלול". ונכון, מאחורי כל זה מסתתר כסף גדול. לרשתות האופנה והקוסמטיקה יש תקציבי פרסום, וכלי התקשורת, שרוצים למשוך מפרסמים ומספקים תוכן שקורץ להם כדי להרוויח יותר.

המרואיינים בפרוייקט זה היו נחרצים בעניין השדרוג במעמדה התקשורתי של האופנה וניראה שאכן משהו קורה. בכל אופן, אם אתם בוגרי שנקר ורוצים אייטם, מעצבים בבית תיקים סרוגים ורוצים חשיפה וכו' – כדאי שתזדרזו. כי באופנה, כמו באופנה, מה שנוצץ היום ידהה מחר (או יהפוך לוינטג'), וייתכן שגם היוקרה שהאופנה זוכה לה היא לא יותר מחמימות חולפת.

(צילום ראשי: דביר כחלון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully