וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון חוליות

מיכל צדיקי

10.2.2007 / 12:16

רגע לפני שמסתים החורף, נחשפנו לצעיפים של עינת בורג שהופכת כל צוואר עטוף, לדרמה. צ'אנס אחרון למעצבי מעילים מופלאים, להרים טל' למערכת

ההדים משוק האקססוריז שהתקיים בחודש שעבר בקולנוע מקסים בתל אביב, מסרבים להירגע. הינה למשל עינת בורג, מעצבת צעיפים עם סטייל קולנועי משהו, שהגדילה את החשיפה לצעיפים שלה בשוק, ולדעתנו תלך ותסתעף עוד ועוד אם היקום ימשיך להיות ידידותי והכל יתנהל כשורה.

בורג, 26, ירושלמית מלידה שחיה כבר 10 שנים בת"א, למדה במכללה להוראת טכנולוגיה במגמה לעיצוב רב-תחומי והתמחתה בעיצוב לבוש ואביזרים לבמה ובתקשורת חזותית. רגע לפני סיום הלימודים והגשת פרויקט הגמר, היא החליטה לקחת הפסקה של שנה, כדי להתאוורר.

תפנית משמעותית התרחשה כשהיא קיבלה במתנה מכונת תפירה. פאוזה דרמטית. אז, תוך כדי משחק עם חומרים, היא יצרה קולקציה בת 10-12 דגמי צעיפים שהקונספט השולט בה הוא משחקים עם וריאציות שונות של קשירה. שם המותג: FROG.

מנה גדושה של תאטרליות

הצעיפים של בורג בנויים מחוליות מה שמגדיל את אפשרויות הקשירה שלהם. אפשר ללבוש את אותו הצעיף בכמה אופנים שונים, וכל דגם מתאפיין בטכניקת קשירה אחרת. מה שמעצים את הערך התכשיטי שלו.

הצעיפים עשויים ממינים שונים של כותנה, סריגים ואריגים, והצבעים הבולטים הם אפור על כל גווניו וגם שחור ולבן. הבחירה בצבעים מונוכרומטיים באה לאזן את המנה הגדושה של התיאטרליות של הצעיפים. מאידך, חובבות הסטייל הדרמטי יוכלו למצוא אצלה גם צעיפים עם נגיעות של ירוק צועק או כתום חזק.

סטודיו או תיאטרון

"אני מקבלת השראה מהאורבניות, מהעיר ומהקצב שלה, מהצבעים ומהאדריכלות. הרחוב מאוד משפיע עליי", בורג משחררת קלישאה. מבין מקורות ההשראה הבולטים מתחום האופנה, היא מציינת את בית האופנה "קום דה גרסון" ואת ג'ון גליאנו.

מה הלאה? החלום שלה הוא לעבוד בעיצוב לבוש ותפאורה לתיאטרון: "אני אוהבת מאוד את השפה התאטרלית שבאה לידי ביטוי גם בעיצוב של הצעיפים שלי. אם לא, הייתי רוצה לפתוח סטודיו לעיצוב, כאשר מבחינתי הצעיפים הם רק השלב הראשון".

מחירים: 220-330 ¤

את העבודות של בורג אפשר למצוא ב: BLEACH, בעלי המלאכה 5, ת"א; WABI SABI, מסריק 17, ת"א FISHNDAG, דיזינגוף 182, ת"א; Mik, לונץ 12 פינת ביל"ו, ת"א; סטודיו דגנית גוטקין, רמז 29, קדימה.
עינת בורג: 054-4716623

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully