וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד מעושן

הדס שואף

11.2.2007 / 9:06

דגמים בלתי מקושקשים של ג'ינסים, ברמודות עם ז'קטים תואמים ורמת עדכון גבוהה. הדס שואף משבחת את מותג בגדי הגברים "רה-ורו"

לפני כשנתיים סיפרה לי חברה על מותג אופנה חדש לגברים שיש לו עם המון פוטנציאל וכשרון. היא הציעה לי לקפוץ ולהתרשם ואולי אפילו לכתוב כתבה על המותג. המיקום המוזר של העסק בלב טריטוריית המוסכים בדרום ת"א, נטע בי את התחושה שמדובר בעשייה קיקיונית מקומית, אבל בגלל שלא היה לי נעים שלא לתת קרדיט לאבחנות של החברה שלי, קבעתי פגישה והלכתי.

כשנכנסתי ל-RE VER0 הופתעתי לגלות חלל גדול משופץ ומרשים בסטייל ניו יורקי, עם תצוגה של בגדים לא רעה בכלל ואת שני השותפים, אלי חזן ואלי מדר, עם המון אמביציה וברק בעיניים. מה שהפתיע עוד יותר היה הגילוי שהשותף השלישי הוא לא אחר מאשר המעצב קובי גואטה בוגר שנקר נחשב, שהספיק לעשות קולקציות גברים מוצלחות ל'כאוס', 'לי קופר' ואפילו לעבוד אצל רוברטו קוואלי באיטליה.

ההתרשמות היתה שהוקם כאן סוף סוף מותג רציני לגברים צעירים עם חזון ועם תוכניות ברורות לעתיד. כזה שהולך לכבוש פלח רחב מאוד בשוק המקומי.

הגשה נקייה

שנתיים מאוחר יותר, ביום שלישי האחרון, הגעתי לצילומי קטלוג קיץ 2007 ושוב ידעתי נחת. בסטודיו של הצלם אוהד רומנו צולמה הקולקציה החדשה של המותג, בצניעות וניקיון רב ללא ניסיון להעמיס בסטיילינג אלא להשאיר הרבה מקום וכבוד לבגדים עצמם.

תחת הסלוגן היפה BE THE CHANGE יצר גואטה קולקציה מעולה ורגועה שעומדת בשורה אחת עם מותגי אופנה רבים וידועים בעולם. משיחה עם המוחות שמאחורי, עלה שהמותג כיום מנסה למכור לא רק פריטי לבוש לאוהבי אופנה אלא להוביל אג'נדה – לפנות ללקוח כאל אינדווידואל ולתת תחושה מובדלת לכל משתמש.

שלושת השותפים ערים מאוד למה שקורה בארץ ובעולם והם מנסים לחדש ולהיות מקוריים בכל הקשור לעשייה סביב המותג. הם אוהבים למשל את פרסום הגרילה שפושה בעולם ואת השקת אתר האינטרנט החדש והמושקע שלהם למשל, הם פרסמו על ידי שיטה לילית על שד' רוטשילד בתל אביב והלבשת ספסלי השדרה בגי'נסים עם כתובת האתר.

המהלך, כמו הלבשת פסל הרצל בכניסה להרצליה, על ידי חברת כאוס, לא זכה להתלהבות ציבורית ותקשורתית, כניראה כי לאזרחים נמאס מחדירת מהלכי שיווק ופרסום, למרחב הציבורי שלהם. במיוחד אם הם לא מגניבים מספיק. אבל זה לפחות נחמד שתחום הפרסום מחפש לו אפיקים רעננים.

ז'קט לכל ברמודה

לקיץ הקרוב, מדר ושותפיו עיצבו שלוש גזרות של ג'ינסים בגוונים כהים - מכחול עד שחור. בניגוד לעונה הקודמת, הקיץ, הג'ינסים שלהם יהיו במראה נקי, בלי קרעים או ההדפסים שרה ורו אהבו בעבר. כל הדיטיילים בג'ינסים שלהם כיום, מאוד מינוריים ובעיקר באים לביטוי ברוכסנים, בכפתורים, בתיפורים ובכיסים. השלושה גם בחרו ללכת גם על קו מגובש של מכנסי ברמודה מכותנה שבאים בשיק שווה, עם ז'קט תואם - מחויט ומוצלח.

בגזרת הטי-שירטים יש לרה-ורו העונה, שלוש קבוצות: בייסיק, ארט ופסים. מומלצות מאוד הן החולצות המפוספסות ואלו עם הרקמה הפרחונית. כמו כן חולצות מכופתרות מכותנה ופשתן מופיעות בוריאציות שונות וצבעוניות. המוצלחות במיוחד הן אלו בגווני השחור והזית.

הבדים הטבעיים עליהם מבוססת הקולקציה, עוברים שטיפות ותהליכי עישון. כל הגוונים שמופיעים בקולקציה: הזית, החום, השחור, הכחול נייבי, האפור, הלבן-שמנת והורוד, נוכחים כולם, אבל בגוון מעושן ורך.

תוכניות העתיד של המותג כוללות פתיחת חנות דגל בתל אביב והשתלבות בתעשיה העולמית. על שום הדבקות, המחוייבות הגדולה לעסק והמאמץ העיקבי להישאר עם יד על הדופק – לא ניראה שיש מטרה שתוחמץ בדרך.

מחירים:
ג'ינסים: 429-599 ש', חולצות טי: 159-259 ש', חולצות מכופתרות: 299-429 ש', ¤, ז'קט: 599 ש'.

את בגדי רה ורו ניתן להשיג ב:
SCORCHER- שינקין 34 ת"א 03-5288599
RETRO- קינג ג'ורג 16 ת"א 03-6203211
חנות דיזל בקניון איילון ר"ג
חנות דיזל- קניון הזהב בראשל"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully