וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל היה נראה ורוד

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

11.2.2007 / 13:40

כמובן שנלך לסייל המסכם את ארבע שנות הפעילות של מיכל זיידן המוכשרת בחנותה היפה והורודה בדיזינגוף, בפנים נפולות נלך

מדובר באחת החנויות היפות בדיזינגוף, קירות ורודים, עיצובי חלונות ראווה נפלאים ששווה לעקוב אחריהם - תמיד עם אלמנט קיטשי מחמם לב כלשהו, כמו בובות במבי גדולות ואיכותיות, חתול סיני מוזהב ומנופף או צילומי נוף ירוק ונפלא.

מי שזוכר את הקטלוג נוסח עליסה בארץ הפלאות של מיכל זיידן מלפני שנתיים, אז צילם יניב אדרי את מעיין קרת בבגדים מלאי הדמיון והחיים של המעצבת, על סט תפאורה מוקטנת ונהדרת של בית בובות, בטח לא ישכח את החצאיות הארוכות שהיא הוציאה לפני שני קייצים, עם ההדפסים השונים של הפרחים - חצאיות טלאים מופלאת לגמרי. או את פס הגומי המוזהב והבוהק שהיה תוחם בהתחשבות דגמי מכנסיים וחצאיות בעיצובה.

תמיד היו יותר משני פריטים מאד ראויים שהיית חיבת לצאת איתם מהחנות, גם אם רק נכנסת להציץ. הטאץ' האמנותי, הכישרון לייצר גזרות שהן קוליות ובעלות טווח נשימה ארוך בו זמנית היו תמיד שונים ובולטים לטובה.

הבחירות המעניינות של זיידן בבדים, בצבעים ובהדפסים הם באמת יוצאי דופן, רק שבשנה האחרונה היה נידמה שמשהו מגמגם. נסיונות שלנו לכתוב על קולקציות חדשות ולהבין מתי מצלמים אותן, נהדפו בעמימות, הסיילים נמתחו והינה מתברר שזיידן סוגרת.

זמן חופשה

המעצבת תצא לחופשה של כשנה, מוסרת החברה והיחצנית, שרית ריש, וגם אחריה לא תייצר כניראה בארץ תחת המותג מיכל זיידן. מסתורי? בטח וגם מצער.

הסייל שייערך לרגל הסגירה ימשוך בוודאי רוכשות שיגיעו גם מסיבות סנטימנטליות גרידא. ההנחות שיינתנו הן של עד 80% וכמו כן יוצעו פריטים בודדים לאספנים, מעונות קודמות.
מחירים לדוגמא: שמלות: במקום 590-1590, כעת – עד 290 ¤ בלבד. מכנסיים: במקום 590-790 ¤, כעת ב: 200 ¤ בלבד. חולצות ופריטי אקססוריז – החל מ- 40 ¤ בלבד.
המכירה תיערך החל מה- 11/2/07 ועד יום הסגירה 16/3/07, בחנות (דיזינגוף 190 ת"א).

נותר רק לנחש מי יהיה מעצב האופנה הזריז שיעוט בזריזות מספקת ויסגור לעצמו את החלל הממוקם בצורה כה מדוייקת בדיוק בחלק הטוב של רחוב האופנה של ישראל, ליד שכנים נוטםי שיק כמו כתומנטה, בלוק 190, קאלה וענת מנוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully