וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמתרחש במילאנו

גלי סימן טוב, מילאנו

14.2.2007 / 8:41

מרטין מרג'יאלה הבלגי הוא מעצב אופנה מיוחד לאין שיעור וכמוהו גם התערוכה החדשה שלו. גלי סימן טוב במילאנו, ממשיכה לבקר בכל תערוכות האופנה שהכי מוציאות את העיניים

חולצה עשויה סנדלי עור לבן, וסט קלפים, שמלת חתונה עשויה משלוש שמלות וחולצה עשויה שברי צלחות חרס קיבלו השבוע את הבאים לפתיחת התערוכה של בית האופנה מרטין מרג'ילה, בגלריה "קרלה סוצאני" Carla sozani במילאנו.

לתערוכה ראשונה שמתקיימת במילאנו, מאז נוסד בית האופנה ב 1988, נבחרו בקפידה עשרות פריטים בודדים שהעבירו את הייחודיות של מרג'ילה בהענקת ייחודיות ומשמעות חדשה לחומריים מחיי היומיום.

חוסר השלמות בחומר הוא מה שמושך את מרטין מרג'ילה, מעצב האופנה המוערך והמיוחד תמיד וליצור במשך השנים קולקציות ייחודיות, כולן עשויות עבודת יד.

בחלל לבן ובתאורה רכה, הציגה אוצרת התערוכה כמה עשרות מעבודותיו של מרג'ילה מאז הציג את קולקציית קיץ 1989 ועד לקולקציית החורף האחרונה. העבודות הוצגו על משטח לבן ומאחורי כל עבודה הוצגו פריט או פריטים מחיי היומיום שהעניקו את ההשראה לאומן\מעצב.

את חולצת החרס מקולקציית חורף 89-90' קידם מעמד ייבוש כלים – כזה שיש כמעט לכל אחד במטבח. מאחורי חולצת סנדלי העור מהאביב\קיץ האחרון, ניצבה קופסת נעלים. שמלת החתונה מחורף 2005 העשויה מ-3 שמלות לוותה בעוגת קצפת ענקית בת 3 קומות, ולמעיל הפרווה מחורף 2006 הוצמד ספר עתיק הסוקר את המינים השונים של בעלי הפרווה. את הוסט מכפפות העור, מקיץ 2001, בחרה האוצרת להציג לאור צללית של כף יד מעץ

חי על מספרים

משטח "בלק-ג'ק" של קזינו השלים את הוסט העשוי מדוגמאות של קלפי משחק (קיץ 2006) שמלת הערב העשויה מעניבות פרפר מסטן השתקפה לאור עניבת פרפר יחידה, לפני חולצה עשויה פנינים מקולקציית החורף האחרון, ניצב מעמד לשרשרת יחידה.

מקולקציית הקיץ של 2001 הוצגה חולצת קולר חשופת גב עשויה כולה ככפות עור בלבן ובז'. מבין האביזרים שהוצגו בלטה קסדת רכיבה שחורה מחורף 2006 שהוסבה לתיק יד.

מרג'ילה, שסיים את לימודי האופנה שלו ב"אנטוורפן רויאל קולג'" עבד כעוזרו של זאן פול גוטייה במשך 3 שנים עד שפתח את בית אופנה. הוא מסמן את הקולקציות שלו במספרים: קו 10 הוא הקו הראשון שייצר לגברים, 4 ו- 14 הן 'קולקציות לגברים ולנשים, קו 11 הוא הקו לאביזרים ו 22 לנעלים. MM6 הוא הקו הייחודי לבגדי נשים.

החל משנת 94 החל לייצר חולצות T עם הכיתוב : AIDS T-SHIET, ומאז, בכל שנה מייצר בית האופנה את החולצה שהפכה לסמל ההיכר שלו בצבע אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully