וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוסקנה לקאריבים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

14.2.2007 / 22:23

אז מה אם הדוגמנית לירז דרור היא רק ילדה בת 16 ממושב קטן בדרום הארץ. החיים שלה הרבה יותר מעניינים משל רובכם

כניראה בזכות עידן התמימות ששוטף את סצנת האופנה העולמית, לירז דרור, תלמידת כיתה י' המתגוררת במושב ניר משה שבדרום, הופכת לדוגמנית מבוקשת ברמה עולמית.

דרור, רוכבת על הגל הבתולי, עם מבט תמים ושלו, לחים ורדרדות, שיער חלק ולא מאיים, אטיטיוד לא מתאמץ ורעננות מהסוג שמשיגים אחרי לילה של שינה טובה במיוחד או פשוט יחד עם שאר תסמונות גיל ההתבגרות.

מעצב העל מוסקינו בחר בדרור לככב בקמפיין הבינלאומי לבגדי הים שלו לקיץ 2007, רשת האופנה הנחשבת "טרוסארדי" בחרה בה לקטלוג החדש שלה, זארה – לקולקציית הצעירים, היא קיבלה קמפיין לוולנטינו ועוד.

לאחרונה דרור הצטלמה גם לקמפיין ההלבשה התחתונה של המותג "ל'אלטרה מודה" ולקטלוג החדש של מעצב העל פרוצ'י. בימים אלה היא שבה לארץ מצילומים שנערכו בקור מקפיא במערת נטיפים בטוסקנה הנמצאת 400 מטר מתחת לאדמה. בית האופנה האיטלקי שצילם אותה כבר הזמין אותה בו במקום לקמפיין הבא שלו, אבל דרור נאלצה לסרב בגל שהתאריכים נפלו על מועדי בחינות. נדוש? אולי. אבל אמיתי.

ועכשיו לאיים הקאנריים

לאחרונה היא גם נבחרה להיות הפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים PARAH וביולי היא תטוס לאיים הקריביים לצילומי הקטלוג הבא של החברה. עוד מאירועי הזמן האחרון: המגזין ה"גלאמור" הגרמני הטיס את לירז לארבעה ימי צילום באיים הקנאריים והצילומים יתפרסמו בגליון פברואר הקרוב. למעשה עד כה היא קיבלה כל קמפיין שהיא ניגשת אליו לאודישן והקארמה ממשיכה לתקתק.

דרור התגלתה בגיל 13 וחצי באירוע משפחתי ומיוצגת בסוכנות רוברטו. היא בת לאם אנגליה ולאבא צבר. אמה, לינדה, הגיעה בשעתה לארץ לביקור בן שבועיים כדי לבקר את סבתה, התאהבה בבן קיבוץ ונשארה בישראל לתמיד. אמא לינדה גם מתלווה לכל הנסיעות של לירז לחו"ל. בקרוב אצלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully