וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראות מחותלות

נרי אבידן-סלע

16.2.2007 / 8:26

אילה מרומי, הידועה בשם המותג GUSTA, פותחת חנות ראשונה ונעזרת בכישורי עיצוב המוצר של אחותה

הקאמבק של האייטיז הוא לא סוד – להפך, בתחום האופנה אפשר אפילו להתייחס אליו כקלישאה. ועדיין, כדי להצליח ליצור במקוריות גם בתוך מגבלות הטרנדים וההשפעות העולמיות זקוק המעצב לאהבה אמיתית לנושא, ולא רק למנוי למגזינים הנכונים.

אז למי שמחפש דרכים לאבחן אהבת אייטיז אמיתית, הנה דוגמא: אילה מרומי, שמעצבת תחת שם המותג GUSTA, מציינת את הסרט Flashdance כהשראה לקולקציה הנוכחית – ואם זאת לא אהבה לאייטיז, אז מה כן.

אנחנו אמנם היינו הולכים דווקא על הסרט Footloose, אבל למה להיתפס לקטנות. את האהבה לקלאסיקת הטראש מתארת מרומי בפיוטיות: "המשפט take your passion and make it happen מתוך אחד השירים בסרט, מזכיר לי תמיד למה אני נמשכת לאורבניות. למרות האפרוריות כביכול של התפאורה שלה, אפשר אם מסתכלים טוב, להבחין בנצנוץ של המון חלומות, בשלבים שונים של התגשמות".

אורבני-אורגני

למרות החיבה לתקופת ימי הביניים של המאה העשרים, מרומי שומרת על אלגנטיות. הצבעוניות שלה מינימליסטית על פי הגדרתה ומתמקדת בגווני אפור, כחול, שחור, חום, ירוק ושמנת, והגזרות מתאפיינות בקווים נקיים.

בין הדגמים שלה: סקיני ג'ינס בגזרה גבוהה, שמלה עם צווארון גולף וחיתוך מותן גבוה, טוניקה מסריג דק ושקוף, חולצה עם צווארון גולף ושרוול קצר ומסתלסל וחולצה בגזרה הנוטה לעטלף.

בנוסף משיקה GUSTA סדרה חדשה תחת השם ORGANIC ADDICTION, שעשויה מכותנה אורגנית ללא ריסוס או תהליכים כימיים וכוללת הדפסים בנושא החקלאות האורגנית מול החקלאות הלא אורגנית. למרות השימוש בכותנה האורגנית, סגנון הסדרה – שמרומי מכנה "אורבני-אורגני" – נשאר נאמן לרוח המותג.

הפתיחה וההנחה

למרומי מגיע גם מזל טוב, היא פותחת חנות ראשונה ל-GUSTA ביחד עם אחותה, יעל מרומי, העוסקת בעיצוב המוצר. שתי האחיות גם יפעילו לצד החנות סטודיו משותף. החנות, שתאפשר למרומי להיות בקשר יומיומי עם לקוחותיה, תציע את הקולקציה הנוכחית של המותג לצד פריטים מעונות קודמות "בהנחות מיוחדות".

האחות יעל תתרום מטעמה הטוב וכישרונה ותציג בחנות תיקים, אביזרים לבית וגופי תאורה פרי עיצובה. היא גם מקבלת על עצמה את האחריות הכבדה של בחירת מגוון אקססוריז – ארנקים, תיקים, תכשיטים, חגורות ומוצרים לבית – של מעצבים צעירים שימכרו בחנות.

ומזל טוב גם ללקוחות: השקת חנות חגיגית תתקיים ביום שישי ה-16/2, בין השעות 10:00 – 17:00. האחיות מרומי יפנקו בשמפניה, מוזיקה ומכירה של קולקציית החורף של GUSTA בהנחות של עד 50% וכן הנחה של 10% על האקססוריז והמוצרים השונים.

GUSTA. ז'בוטינסקי 19 (פינת דיזינגוף) תל אביב, טל' 0773230038, פתוח: א'-ה' 10:00 – 20:00, ו' 10:00 – 15:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully