וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fruit of the Loom חוזרת לישראל

גלי ברגר

18.2.2007 / 15:49

עוד סימן לחזרת שנות ה-80. החנויות הראשונות ייפתחו בראשל"צ ובתל אביב, בשאיפה להגיע לעד לכ-30 חנויות ברחבי הארץ

חברת האופנה האמריקאית "Fruit of the loom" חוזרת לפעול בישראל. את הזיכיון קיבלה חברת א.ד.מ.י יבוא, שבכוונתה למכור את הבגדים בחנויות נפרדות בשם Tutti Fruti. החנות הראשונה תיפתח במרץ ברחוב סמוך לקניון הזהב בראשון לציון וברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. בכוונת הבעלים להגיע לפריסה של 30-25 חנויות בארבע השנים הקרבות. ההשקעה באותה תקופה נאמדת ב-5 מיליון דולר, שכוללים את פתיחת החנויות והחדרת המותג.



הרשת שהוקמה ב-1851, פשטה את הרגל בשנת 1999 ונרכשה ב-2002 על ידי חברת ברקשיר האתווי שבבעלות איל ההון וורן באפט תמורת כ-80 מיליון דולר.



בסיבוב הקודם של החברה בישראל נמכרו הבגדים בעיקר על גבי סטדנדים בחנויות גולף. לדברי ויקטור זית, מהבעלים החדשים, הקולקציה התרחבה ומציעה מגוון של בגדי משפחה ספורט ופנאי לגברים, נשים וילדים, ובהם בגדים תחתונים.



מאחורי חברת א.ד.מ.י יבוא עומדים שלושה אנשים, שאינם מוכרים בזירת האופנה הישראלית: אייל מנדלוביץ' בעל תואר ראשון במנהל עסקים, שעסק ב-8 שנים האחרונות בתחום הרפואה גרעינית, היה איש החזון אשר פנה לחברה האמריקאית, הכין עבורה מחקרים על ישראל ושיכנע אותם לתת לו את הזיכיון. מנדלוביץ' חיפש שותפים ומצא את ויקטור זית, שחזר להתגורר בישראל לאחר שניהל רשת חנויות ביגוד בארצות הברית, ו-ויקטור אילן, אף הוא ישראלי שחזר מארה"ב.



את הבחירה לפתוח חנויות ברחוב מסביר זית בעובדה ש"קשה מאוד למצוא מקומות פנויים בקניונים, כי צריך למצוא מישהו להוציא. נפתח בקריון. ואנחנו מנהלים משא ומתן עם קניון בת ים וקניון נתניה. בינתיים נלך לרחובות שיש בהם הרבה טראפיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully