וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטוב למחצה

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

19.2.2007 / 11:28

ריו הסוערת היא ההשראה לבגדי הים של ספידו ששואפים העונה להיות יותר אופנתיים מספורטיביים. חבל רק שהפקת הצילומים יצאה כ"כ מייבשת

זכיינית ויבואנית ספידו בישראל כבר בחרה את דגמי ספידו שיגיעו לארץ בקיץ הקרוב. החברה רוצה להתחזק השנה על החוף ולא רק בבריכה, והיבואנית בחרה, בהתאמה, דגמים שלא יספקו רק שחיינים שהם הקהל המובטח של החברה.

לא שהליין הספורטיבי מקופח. השחיינים הרי מגיעים לבריכה הרבה ולא רוצים לשעמם תמיד עם אותו דגם. עבורם יש פיתוח של בד חדש בשם אנדורנס שנחשב ל"בד שלא נגמר". הוא עומד בכביסות, בכלור ובשמש ואמנם מוריד את מכירות החברה כי בגדי הים לא מתבלים, אבל מחזק את המוניטין.

עוד בקולקציה החדשה: בגד ים לבן ושלם בגזרה עמוקת מחשוף, מבד אטום, בגד ים מבד סקאוצ'ר שנחשב מחטב לעילא, בגדי ים מבד דו צדדי ועוד.

בטעם קשאסה

מעצבי החברה מדווחים שההשראה לקו האופנתי של ספידו העונה היא ריו - על החופים המדהימים שלה, ליד ההרים המיוערים שמסביב, החופים החביבים על עשירי עולם, הר לחם הסוכר, מלון קופקבנה פאלאס, מאראקאנה - האיצטדיון הגדול בעולם ועוד. אתרים שרק הגיית שמם עושה חשק לחופשה בטעם קשאסה. ואנחנו אומרים, עם בגדי ים כאלה, השראה כזאת וצלם כזה, אפשר היה להרים הפקת אופנה פחות מייבשת.


מחירים:
גברים: 79.90-269.90 ש' למכנסי גלישה. נשים: החל מ-199 ש' עד 399 ש' לבגד ים מבד מחטב-סקאופצ'ר.


להשיג בחנויות החל מתחילת מרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully