וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול לקרות לכולם

שני פישר

20.2.2007 / 13:09

שני פישר מצאה את עצמה מתמכרת לעונה השנייה של "נולד לרקוד" ומסוגלת ללהג שעות על הסטיילינג והבגדים. הצטרפו אליה. היא תעריך את זה

יש אנשים שיאמרו שהעונה השניה של "נולד לרקוד" מחווירה בלי הרגליים של רונה לי וללא הפירואטים של אור כחלון. אלה אותם האנשים שאמרו זאת על העונה השניה של כוכב נולד עד שקרב ההראלים הוכיח אחרת. בכל אופן, האמינו לי שהפויינטים על המסך מעולם לא היו פוטוגניים יותר ושבמת הריקודים מעולם לא נראתה גדולה, עליזה וצבעונית כל כך.

לחלק גדול מהשדרוג של העונה הנוכחית, אחראית הסטייליסטית ליאת אשורי שעשתה כזכור סטיילינג לכמה עונות של "כוכב נולד", לעונה הראשונה של "נולד לרקוד", עושה סטיילינג אישי לסלבס והיא גם בת הזוג של הסטייליסט גל אפל.

לכאורה, העבודה של אשורי נראית קלה ביותר – כי כמה מסובך זה כבר יכול להיות להלביש פיגורות גבעוליות, צנומות ואציליות בבגדים מחמיאים. רק שלמעשה, כדי להלביש את המתמודדים צריך לשמור על התאמה לאופי של הלובש, התאמה לאופי הריקוד (אסור שהבגדים יזוזו מילימטר בהנפות ובפליק פלאקים) ולרצונות ההפקה. לא באמת פשוט.

להאריך את גיתית

טיפול הסטיילינג המסור במתמודדת גיתית התלתלית למשל, הוא הוכחה לנצחון כישרון הסטיילינג על האתגר. גיתית היא נמוכה, בעלת רגליים קצרות ומבנה גוף רחב. בסולואים מבנה הגוף שלה בלט לרעה כשלבשה מכנסי שק שקיצרו את רגליה ושיוו לה מראה של קטקטית.

דווקא בדואטים, כשגיתית התבקשה לבצע סגנונות מודרניים- ליריים, הבריקה אשורי עם שמלות בגובה מידי בגזרת A שהעניקו אורך מדומה לגופה ולרגליה של גיתית. כותבת שורות אלה מתפעלת וממתינה בציפייה לסטים המאתגרים הבאים שתצמיד אשורי לרקדנית המוכשרת.

אח, זה היה מדוייק במודרני

הסטיילינג לריקודים בסגנון המודרני היה המדוייק מכולם. שם היו שילובים נפלאים באמת בין אופנה לריקוד. לא אשכח למשל את דואט המודרני-לירי של אנטון ומעיין. אשורי הלבישה את מעיין בשמלת גולף משוחררת מבד אפור עכבר קטיפתי ואת אנטון בחולצת גולף מאותו הבד בדיוק. המיזוג בין שני הרקדנים היה פשוט ורומנטי- כמו שדואט מודרני לירי אמור להיות.

דוגמא נוספת להברקה יצירתית היתה בדואט של שרית ולוטם בתוכנית "גלגל הצלה", בו התאימה אשורי את אופייה המפולפל של שרית לסגנון הלטיני והלבישה אותה בשמלת מחוך פרובוקטיבית עם קריצה לטינית באדום ושחור מפתים. עשר.

הביקורת

כדי לשמור על פרופורציות אודה שהיו גם רגעי סטיילינג בנאליים העונה, למשל הריקודים הקונספטואליים שכנראה לא הציתו באשורי יותר מדי דמיון. ריקוד ההורה של איתי ומאיה היא דוגמא נסלחת, אולם הריקוד החסידי בו יוליה הסקסית נראתה כמו אברך צעיר היה קשה מנשוא.

גם המראה של לידיה הקלאסית בחצאית טוטו קלאסית היה חסר מעוף לחלוטין. כמו כן, בחלק מהריקודים הלטיניים הבגדים היו נראים יותר מדי "רוקדים עם כוכבים" במובן הרע של המילה. בגדול עם זאת, הבגדים לריקודים התקופתיים הרשימו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בקשות לחצי הגמר

יוליה, פצצת המין המתקפלת, היא היחידה שהשחור הקלאסי נראה עליה ראוותני יותר מכל צבע אחר. באופן אישי, אשמח אם תופיע שוב עם האוברול השחור, שהיה אינטרפטציה מבריקה לבגדי ההתעמלות האומנותית- התחום ממנו הגיעה.

מעיין צריכה להמשיך בקו הלבוש שאשורי בנתה לה: בדים טבעיים בצבעים אחידים וזריקות צבע מרעננות שמדגישות את היופי הטבעי שלה.

השמלה הצהובה עם הפסים השחורים והמחשוף העמוק שעדי לבשה בסולו בתוכנית "גלגל ההצלה" היתה מפתיעה ומוצלחת במיוחד. בחירה בצבע זה היא נועזת ומאוד נכונה עבורה ותרמה את חלקה לעלייתה של עדי לחצי הגמר.

הסטיילינג של לידיה הוא הכי בעייתי בתוכנית, מהפנים העגולות ועד לקארה הקצר והמעצבן, מהגוף הקלאסי המושלם ועד לשמלות המנצנצות מדי. כרגע לידיה נראית כמי שעתידה לככב בעונה הבאה של התוכנית המתחרה לצד איציק זוהר. מייק-אובר עדין כמו תוספות לשיער לקארה ארוך ובגדים פחות מיושנים ויותר פשוטים יעשו את כל ההבדל.

הבנים

בגזרת הבנים הסטיילינג קצת יותר משמים, שכן הבגדים של המתמודדות תמיד יגנבו את ההצגה. לא משנה כמה מערכות לבוש רכשה אשורי עבור ציון ברוך, גם אם תעמיד אותו לצד הבנות של "נולד לרקוד", הוא יחוויר. אחת הדרכים ליצור איזון היא בשימוש באותו הבד לתלבושות של המשתתפת למשתתף- כמו שכבר עשתה אשורי בעבר.

דרך נוספת היא לזנוח את הצבע השחור והמבאס וללכת על צבעים אחידים ובולטים לכל אחד מהמתחרים: לבן לאיתי, כחול עמוק ללוטם, אפור לאנטון ואדום לתום.

ולסיכום, על אף שהיא לא עומדת במבחן כל שבוע, המצטיינת האופנתית של העונה היא דווקא השופטת אונה, ויסלח לי השופט דוד שגירד בקושי את תחתית הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully