וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלא אפשרויות

אדר ריכטר

20.2.2007 / 13:04

תקופה טובה ל-ML. המראה המשוחרר באופנה וגזרות שיפות גם למלאות הן הכי בון טון כרגע

למרות שהתצוגה שחשפה את קולקציית הקיץ של ML, נעשתה בעיקר על גבן של בובות חלון-ראווה, שכל אחת מהן דימתה גזרה של דוגמנית שחיה על מסטיקים ללא סוכר ו'סאן פלגרינו', אפשר היה להתרשם מהקולקציה הטובה שהגו מעצבות המותג, יעל נעמן ואסתי ברוך. ולא בטוח שזה דווקא בגלל מוחן הקודח של המעצבות. נראה שהפעם נענתה ML לצו האופנה העולמי, שנוטה הפעם לטובתה:

טוניקות ארוכות ורפויות, חולצות Over Size, תחושת Loos כללית, מיצוב נינוח ואופנת רחוב, הם חלק ממגמה כללית שהולכת ומתגבשת הקיץ. את כל אלה תוכלו למצוא גם ברשתות שלא מתחילות במידה 40 ומסתיימות ב-52.

גם הנטייה העולמית לאופנה קצת יותר נקייה ופחות מאובזרת היא בטובתן של נשים גדולות, שלעתים נראות ממילא מסורבלות ועמוסות. ולא רק הגזרות משחקת לידיהן של המלאות - הדוגמאות הקיץ הזה הן פסיכודליות בסגנון שנות ה-60 וה-70 , כאלה שמטשטשות בנוחות מקומות בעיתיים, דוגמאות גיאומטריות ופסים מרזים.

מותן צרה - תיקים גדולים

מעצבת הבית יעל נעמן מזכירה חלק מהטריקים שמטשטשים שומן: "גזרת ה'לונג פנטס' מאריכה את הגוף והופכת את הסקיני ל-Loos. באופן כללי, במכנסיים תמצאו תמיד אחוז מסוים של לייקרה שיעזור להם להיראות טוב במותן, גם אם הוא צר יותר מהחלק התחתון של הגוף". גם הטוניקות הארוכות לא צמודות ונותנות מענה לבחורות עם חלק עליון צר ואגן רחב יותר.

את הקולקציה מלווה ליין אקססוריז, שמתאים לאווירת הרפיון והקז'ואל של הקולקציה וכולל בעיקר תיקים גדולים, שמתאימים לנשים גדולות והפעם זה אפילו אופנתי.

אבל למרות הכל, העולם אינו מושלם, וב-ML תמיד חייבים לשרבב איזה פריט שנראה טוב, אבל לא מתאים למידות גדולות. הפעם זכתה בתואר חולצת רומנטית מתחרה, בסגנון הבארוק שמצריכה גופייה מתחתיה.

מחירים:
מכנסיים: 169-349 ש"ח
שמלות: החל מ-349 ש"ח
טישרטס: 49-249 ש"ח
תיקים: 159-245 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully