וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריות חשודות וגמדים מיסטיים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

21.2.2007 / 23:21

חקיינים לא מעטים קמים לראש הפרוע של ההולנדים מחברת Gsus אבל הקסם המפתיע והמלוטש עדיין עובד. והפעם: בגדי אביב ברוח מעבדת פלאות

"קולקצית אביב 2007 של Gsus נולדה מתוך פנטזיה מוזרה", מסבירים בפתיחת הקטלוג העונתי המושלם כתמיד, של החברה ההולנדית הסופר-מגניבה, "ההשראה לקולקציה החדשה שלנו שוכנת באיזור הדמדומים שבין אגדות עתיקות למניפולציות גנטיות של המדע המודרני. כנסו לג'יזוס בוונדרלאב".

מעבדת הפלאות של ג'יזוס העונה, היא פחות נון שלנטית מעונות קודמות. הפעם מדובר בקטלוג פייתי-פסיכדלי ובבגדים שהם פתיינים כתמיד אבל גם חלומיים משהו.

לצבע האדום הזרחני שלהם, שניראה כאילו הומצא במיוחד עבור כיפה אדומה מופקרת, נוכחות גדולה בבגדי האביב. הגוון המהמם שג'יזוס הגיעו אליו, הוא פילאי במיוחד כשמדובר בשמלת טריקו עם צווארון קטן וכפתורים עליונים, שמגיעה עם הברכיים ונקשרת סביב למותן. שמלה שהיא מהוגנת ומתחצפת כאחד.

כשג'יזוס מציעים בקטלוג לשלב את האדום הזה עם התכלת-דיסקו שלהם, זה בכלל ניראה מצויין. אם תשלבו אם האדום הזה עם אפור או כחול, זה גם ייראה נפלא אבל ללא ספק השילובים הקטנים בקטלוג הם שוס. הם אלה למשל, שהופכים טי שירט מגניבה בתכלת עם הדפס קטן, לשווה במיוחד שכמחוברים אליה ג'ינס צרים, ז'קט טייסים קצר ואת נעלי העקב הנכונות.

מולקולות וצפרדעים

ממבט ראשון אולי הפריטים של ג'זוס ניראים מגניבים אך שכיחים בנוף האופנתי החקייני, אבל הטאץ' הקטן שלהם עדיין עובד והאייקון היפה שלהם: זר קוצים אדום לוהט - עדיין עושה את זה כשהוא מופיע בשולי מכנס ברמודה מג'ינס, שהוא תמים רק לכאורה.

ההדפסים העונה הם ברוח מעבדת הקסמים ויש בהם: גמדים מיסטיים, פטריות חשודות, ארנבים, מולקולות וצפרדעים שיכולות להשתנות בכל רגע.

למעילים שרוולים נפוחים וכובעי גלימות והגינסים לבחורות מופיעים בארבעה דגמים חדשים: דגם 555: ג'ינס אפור-שחור מסטרץ', דגם 800 עם לוק מאובק, דגם 029 בכחול חדש וגימורים יפניים, ודגם 780 סטרץ' לקלות משקל.

לגברים יש דגם נמוך חדש בשם BURI שיושב בצורה רפויה על הגוף ומידות הרגליים שלו צרות, דגם בשם Marley שהוא מאד נמוך ורפוי ועוד.

מחירים:
ג'ינסים: 690 - 1190 ש', מכנסי בד: 679-769 ש', טופים 239-399 ש', שמלות 490-590 ש'.

להשיג ב- FM אבן גבירול 132 ת"א; FM קניון גבעתיים ו-FM בתל גיבורים 5 ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully