וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטי האחים

אלינור בשן, לונדון

26.2.2007 / 8:15

אלינור בשן אהבה דווקא את מעצבי האקססוריז בשבוע האופנה של לונדון. למשל את זואי ומורגן הבריטים שמכורים לחופש

בניגוד לשבוע האופנה של ניו יורק, פריז ומילנו, שבוע האופנה של לונדון הוא בעיקר רעש, בלי הרבה תוכן שבשבילו שווה להתחנן בפני היחצני"ם להזמנות לתצוגות האופנה (אולי חוץ מהתצוגה של Mark by Mark Jacobs). העיתונות וגם עולם האופנה המקומי מחכים כל עונה לגלות את האלכסנדר מקווין הבא. אבל המציאות בדרך כלל מאכזבת. בגלל זה, החלטתי להתמקד בשבוע האופנה הזה בתגליות החדשות מעולם האקססוריז. עולם שכולו טוב.

מחשבות על חופש

הקולקציה של זואי ומורגן מעלה מחשבות על חופש, תשוקה ורוח נעורים. זואי ומורגן, אח ואחות היגרו עם אביהם התכשיטן כשהיו ילדים קטנים, באוניה מבריטניה לניו זילנד. מורגן, שגדול מאחותו בחמש שנים, מספר שאיפשהו ליד ג'מייקה זואי למדה ללכת ובגלל זה כשירדו מהאוניה היא הלכה עקום.

הילדים היו מטיילים עם אבא להודו לקנות חומרי גלם לתכשיטים שלו והיו עושים בעצמם גם תכשיטים נסיוניים. בבגרותם, מורגן, מוזיקאי, התגורר בניו זילנד. וזואי, שעיצבה כובעים לחברות שונות התגוררה בלונדון.

בלי שידעו האחד על מעשי השני, ובאותו הזמן, התחילו שני האחים, ביבשות שונות, לעצב תכשיטים. כשזואי התקשרה למורגן ובקשה ממנו שבדרך לביקור שלו באנגליה, יעצור בהודו ויביא לה חומרי גלם לתכשיטים, מורגן עשה כמצוותה. הוא נסע להודו, ולא הצליח לעצור את התלהבותו כשראה את חומרי הגלם. כשחזר, הם התחילו לעצב ביחד.

תפוצה עולמית

את העסק הם הקימו באופן רשמי בסך הכל לפני שנה וחצי וכבר מדובר בסיפור הצלחה מטורף. התכשיטים שלהם נמכרים ב-11 מדינות בעולם. בחנויות הכי שוות, בלונדון אפשר למצוא אותם בחנות האקססוריז המגניבה kabiri, בפריז בbon marche ובטוקיו בUnited Arrows ואפשר כבר לראות את התכשיטים מככבים קבוע במגזיני האופנה הנחשבים בעולם.

הקולקציות שלהם מורכבות משרשראות ארוכות וקצרות, מטבעות עדינות או מסיביות עם תשומת לב מדהימה לפרטים, ומצמידים קלילים ועגילים ארוכים. בכולם יש מוטיבים קבועים של כנפיים, פרחים וגולגולות שהם סמלי חופש לדברי מורגן.
אפילו הגולגולות, מעבירות מסר של מסע חופשי על הארלי דייוידסון.

גולגולות לנצח

את עיקר ההצלחה שלהם, חוץ מהכשרון האדיר, הם חייבים לפריחה של טרנד הגוגולות אומנם די נמאס ממנו חייבים להודות, אבל כשזואי ומורגן עושים אותם, זה לא מרגיש כמו טרנד חולף.

"תעשיית האופנה היא הפכפכה ושטחית" אומר מורגן "לא משנה איך אתה נראה עכשיו, בסופו של דבר אתה תזדקן ותתכער. בגלל זה אני מתחבר לתכשיטים. כי קיים סיכוי שהם ישארו אצלך הרבה יותר זמן מכל בגד". התכשיטים מיוצרים באופן ידני בטכניקות מסורתיות וגם "בדרכים ממוצאות לחלוטין" מספר מורגן. הם עובדים בעיקר עם כסף סטרלינג, זהב 18 קראט, יהלומים, אבני אודם ועוד כל מיני אבני חן.

בקרוב יהיה אפשר לקנות את התכשיטים של זואי ומורגן באתר הרשמי שלהם www.zoeandmorgan.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully