וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש הזמנות בהילטון

22.2.2007 / 15:27

שוס כזה מזמן לא היה. חנן ששון מעצב הבית של "כאוס" יעבור לחו"ל ויעצב לבית האופנה של ניקי (האחות) הילטון על כל המשתמע מכך

חנן ששון מעצב הבית של כאוס נבחר בימים האחרונים להיות המעצב הראשי בליין ה- Ready to wear של בית האופנה של ניקי הילטון, אחותה הצעירה של פריס הילטון. ששון יעבור לחו"ל, יסכם את פעילותו בשוק המקומי ויתחיל לשחק במגרש של הגדולים והמשפיעים. מרשים? ענק? אפילו יותר מזה.

וכך התגלגלה לה השתלשלות העניינים הבומבסטית: לפני כחודשיים קיבל ששון מתנה מקובי כהן הבעלים של חברת האופנה "כאוס" - כרטיס טיסה לניו יורק.

אבא קישר

אחרי שבועיים בניו יורק הוא טס לבקר את הוריו שגרים בלוס אנג'לס ואביו האוהב ערך לו היכרות עם חבר שלו שהוא מנהל הייצור בחברה גדולה שמייצרת פריטים בין השאר עבור אברקומבי ופיטש וגאפ.

אותו בחור הפגיש את ששון עם מנכ"ל Chick בית האופנה של ניקי הילטון - זה מתחמם - שכבר שמע בעבר על חנן. לאחר הפגישה הוחלט כי חנן יישאר בלוס אנג'לס, ייפגש עם הילטון ויעצב קולקצית היכרות וכך היה.

המעצב המאותגר ישב, טרח ובנה קולקציה בת 160 פריטים. התגובות היו כה חמות עד שהבגדים נלקחו מיד לתערוכת גדולה בשם מג'יק פרוג'קט המיועדת לקניינים מאירופה ואסיה, נכנסו לתצוגה במועדון הפיור בסיזר פאלאס מול קהל שמנה בין השאר את פאף דאדי, בריטני ספירס ופאריס הילטון ובימים אלו מוצגים בניו יורק בתצוגה לקניינים מקוריאה וסין, בשם courty.

חזרה וסיכום

שורה תחתונה - אחרי כל החגיגות האלה הוחלט על אימוץ רשמי וששון נכנס כמעצב הראשי לבית האופנה של ניקי. בית האופנה שלה קיים כבר שלוש שנים. עד כה היתה התמקדות באביזרי אופנה ועכשיו נערכים שם לעליית מדרגה וכניסה בין השאר לתחום ההוט קוטור. הבגדים שיעצב ששון לצ'יק יופצו בכל נקודות המכירה של החברה בעולם, כולל ברשת ענק של חנויות בוטיק שיפתחו בכל מלון שבבעלות המשפחה, על פני הגלובוס.

אתמול חזר ששון לישראל כדי להשלים את עיצוב והכנת קולקציית חורף 2008 של כאוס שתהיה הקולקציה האחרונה שיעצב לחברה וכדי לערוך חפיפה למעצב/ת הבאים שייבחרו על ידו. אחר כך יעבור, בשלב ראשון להתגורר אצל הוריו בבברלי הילס.

לא יורק

דבר הזוכה המסופק: "אני נורא מאושר ושמח שנפתחה בפניי ההזדמנות הזאת, נורא התלבטתי בהתחלה כי בכל זאת לא יורקים לבאר שממנה שותים אבל לאחר התייעצות עם קובי כהן הבעלים של "כאוס" החלטנו שזה בסדר ושאני אני חייב לקבל את ההצעה".

קובי כהן שמימן את הכרטיס שהתחיל את ההרפתקאה המבטיחה, מוסר: "אני נורא שמח ומפרגן לחנן. תמיד האמנו בו וידענו שיש לו כישרון אדיר, הוא סוגר קוקלציה ויערוך במקביל ראיונות סופיים למועמדים לתפקיד שלו. אנחנו ב"כאוס" מאחלים לו רק טוב ובהצלחה".

ששון, יש לציין, לא למד עיצוב אופנה. חברת כאוס מעניקה מלגה לבוגר שנקר בכל שנה ועל הרקע הזה של חיפוש אחר כשרונות חדשים, חברה משותפת הכירה בין ששון לבין כהן. אחרי תיק עבודות שהגיש ששון, הוחלט על העסקתו בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully