וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד Pelle

נרי אבידן-סלע

23.2.2007 / 9:38

פילוני, איש שב"ק ס', פותח חנות בגדים + עמדת תקלוט, למותג אופנת הרחוב הגרמני Pelle Pelle שחזק בקטלוגי קומיקס, חסויות לסקייטרים ומסיבות ענק

יותר מעשור חלף מאז אותם ימים שמחים וחסרי דאגות שבילינו בריסוס קירות (מטפורי, כמובן) בכתובת "שב"ק ס' אימפריה". הרבה דברים גם השתנו מאז: סאבלימינל הגיע למצוות, למשל, והשילוב בין המילים "תרבות" ו"אורבנית" הפך למושג הכרחי בכל קומוניקט שני.

אז שלא תהיה אי-הבנה, אנחנו בעד תרבות, ואפילו בעד עירוניות (קצת פחות בעד שימוש בלועזיות לשווא); פשוט לא בא לנו שכל מותג מפוצץ בכסף יתחיל למכור לנו אידיאולוגיית רחוב מזויפת.

מה שמחנו, אם כן, עת התבשרנו שעדיין יש שב"ק שישמור עלינו. והשב"ק של היום לא עוצר במוזיקה. הנה, איש השב"ק פילוני פתח החודש חנות בגדים ראשונה בארץ למותג Pelle Pelle. החנות, שזכתה לשם המותג הארוך Pelle Pelle _ Freekz of the Underground, מייבאת באופן בלעדי את בגדי המותג הגרמני שמעצב מרק בוקהנאן, וכבעלת זיכיון, היא אחראית גם לייבוא של הרוח מאחוריו, שכמו שאתם יכולים לנחש, כורכת אופנה עם תרבות ורחוב.

כמה עובדות חשובות על Pelle Pelle: המותג נוצר ב~78', כשבוקהנאן מימן את לימודי האמנות שלו על ידי מכירת בגדים שעיצב. כחלק מאידיאולוגיית השילוב בין תרבות לאופנה, המותג נותן חסות לסקייטרים, לאמנים ולטורנירים של כדורסל רחוב, וכן ידוע בזכות מסיבות הענק שהוא מארגן בברלין. חוץ מבגדים, Pelle Pelle גם אחראיים להוצאת חוברת קומיקס, שבה כל הדמויות לובשות את בגדי המותג.

הגרמנים רוצים שת"פ

כמה עובדות חשובות על Pelle Pelle _ Freekz of the Underground החנות של פילוני: פרט לייבוא הבגדים, החנות מציעה גם אווירה הולמת בעזרת עמדת תקלוט ודגש על מוזיקה.

בהמשך לפגישה שערך עם בעלי המותג בגרמניה, מקווה פילוני לארגן שיתופי פעולה בתחומי ספורט, מוזיקה ומסיבות גם בארץ. הקומיקס המסקרן של המותג יחולק חינם אין כסף בחנות, ואפילו מובטחת מהדורה מתורגמת לשפת הקודש.

Pelle Pelle _ Freekz of the Underground. יהודה המכבי 66תל אביב, טל': 5440144. פתוח: א'~ה' 10:00~20:00, ו' 9:30~15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully