וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הטוב ביותר שלה

ליאת סימון

26.2.2007 / 17:00

פריטים יפהפיים עם צבעוניות נקייה והשראות משנות ה-20 וה-30. ליאת סימון מתלהבת כבר 4 שנים ממירית וינשטוק

לפני מספר שנים סימנתי בפרוייקט מיוחד חמש מעצבות צעירות שיהפכו משמות חמים, שמתגלגלים על לשון כל מי שנחשב "מבין" בתעשיית האופנה, למי שישרדו, ימכרו ויוכיחו את עצמן בפועל. אחת מהן היתה מירית וינשטוק.

מאז סיימה את לימודיה בשנקר, ב-2002, רבות כבר נכתב ודובר במדורי האופנה על התקופות שעשתה כמתלמדת אצל מעצבי העל אלכסנדר מקווין ואלבר אלבז בלנוון. מכתב ההמלצה שכתב עבורה אלבז בתום התקופה שעשתה במחיצתו, שקטע ממנו מתפרסם באתר הבית של המותג שהקימה, מבהיר כי עשתה עליו רושם טוב במיוחד.

אצל מקווין היא פרחה, ושמלה שבעיצובה היתה שותפה אפילו הפציעה על המסלול – כבוד נדיר שאינו נופל בחלקו של כל סטאז'ר. איפשהו באמצע, וינשטוק מצאה זמן להתמחות גם במגזין חיזוי הטרנדים "View on Color", ולהתעמק במחקר, אחת הפעילויות המועדפות עליה. היא שוטטה בשווקי פשפשים, צילמה עשרות תמונות השראה, ואימנה את חושיה בזיהוי טרנדים ובחשיבה על אופנה.

קיץ 2004 היה מנומק

אין זה מפתיע שכשהגיעה שעתה לייסד מותג שכולו שלה, תפשו ההרהור, המחקר המקיף וההקפדה על ניסוח אמירה ברורה שתלווה כל קולקציה, חלק נכבד בתהליך העבודה שלה. וינשטוק היא מעצבת חושבת. בקולקציה הראשונה שיצרה תחת השם Reine (מלכה בצרפתית), בקיץ 2004, ניכרה השקעה עצומה, וכל תפר וסרט היה מגובה בנימוקים מובנים היטב, מהסוג שאינו אופייני לשוק הישראלי חובב תחושות הבטן.

הקולקציה הראשונה ההיא בהירה שנשיות ויופי הם ערכים עליונים בעיני וינשטוק, ועל הפריטים שהיא מעצבת שורה קצת מרוחם המעודנת ורבת החן של מעצבים כאלברטה פרטי ואלבז, אביה הרוחני.

קיץ 2007 הוא קליל וחכם

עכשיו מגיעה לחנויות הקולקציה החדשה שלה, אחרי שהספיקה ליהנות מבאזז תקשורתי חסר תקדים ומהרעות החולות שנלוות אליו, לפתוח ולסגור חנות בדיזנגוף, ולהתכנס פנימה על מנת לשוב ולהופיע בכוחות חדשים ומדויקים מתמיד.

קולקציית קיץ 2007 של Reine היא הטובה ביותר שיצרה וינשטוק עד כה, ובה היא מצליחה למקד את אותן הסוגיות שהעסיקו אותה מראשית הדרך: הדיאלוג בין קלאסי למודרני והמפגש בין ישן לחדש.

מבחר הפריטים היפהפיים, שכרגיל מגיעים בצבעוניות מונוכרומטית בשחור, לבן, אפור וכחול עם הבלחות של צהוב ושמנת, משלב השראות קלאסיות משנות ה-20 וה-30 עם נגיעות ספורטיביות, ועוסק גם במתח שקיים בין החלק הקדמי של הבגד לחלקו האחורי.

באמצעות חיבור לא צפוי בין בדים כג'רזי וכותנה לבדי ערב כמשי ושיפון, ומשחק בין גזרות אלגנטיות לפרטים גיאומטריים בתוך הבגד, וינשטוק מספקת בגדים קלילים, לבישים וחכמים ביותר.

זו העונה השניה בה נמכרת הקולקציה בחו"ל, בעיקר בניו יורק ובלוס אנג'לס, וזוכה להצלחה יתרה. בארץ ניתן להשיג אותה בחנויות הבאות: מוזה, סוקולוב 30, רמת השרון; ז'קלין, בן גוריון 4, ראשון לציון; ביגוד, הסורג 1, ירושלים; בנקר, דיזנגוף 210, תל אביב; קצת אחרת, נגבה 36, רמת גן; זנוקה, רנס 8, קריית ביאליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully