וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול עם יהלום בקצה

מיכל צדיקי

5.3.2007 / 14:30

המשקפיים בקיץ הזה הם בעיקר גדולים. כל השאר נתון לשיקול דעתכם: מנומר, נוצץ, פלסטיקי, מתכתי, טייסים. השנה הכל הולך

המראה של משקפי השמש לקיץ הקרוב, מיישר קו עם אחת הנטיות הבולטות ביותר של העונה: כמה שיותר גדול - יותר טוב. הטרנד שהתחיל בשמלות הטרפז הגדולות וממשיך בתיקים הענקיים מגיע גם למשקפי השמש.

למאפיין הגודל מתווספים שלל קישוטים. הבולט שבהם הוא אבנים מנצנצות דמויות יהלומים ואבני סברובסקי. התוספת הנוצצת הופכת את המשקפיים לתכשיט ומעניקה להם טאץ' יוקרתי ואלגנטי יותר (ובמקרים עמוסים מדי - מצועצע וצעקני). ורסאצ'ה, ווג ואסקדה הם רק חלק מהמותגים שמככבים חזק בנצנצים.

לצד לאבני הסברובסקי, נראה הקיץ גם משקפיים עם הדפסים ודוגמאות גיאומטריות. אצל דונה קארן, מיו מיו, פראדה ורייבאן, אפשר למצוא משקפיים מעוטרים בהדפס המנומר הקלאסי. המשקפיים של סטלה מקארתני מגיעים עם צורות גיאומטריות על גבי מוט המשקף, שיוצרות מראה נקי ואסתטי. גם כאן, הצורות ההנדסיות והגיאומטריות, שמשמשות מוטיב מרכזי בבדי הקיץ הקרוב, משקפות את הלוק העתידני.

הטייסים - תמיד איתנו

האלטרנטיבה ללוק הנוצץ והמנומר, היא הליין הרגוע שמשיקות החברות הקיץ, שכולל משקפיים גדולים עשויים פלסטיק נקי, ולפעמים גם צבעוני יותר מבעונות קודמות: כחול, אדום, ורוד ולבן חיוור. בהתאם ללוק העתידני/חללי, הרבה ממשקפי השמש יהיו בעלי מראה היי-טקי מתוחכם, המושג באמצעות שילוב של צבעים מטאליים קרים עם השימוש בפלסטיק.

משקפי הטייסים, שתמיד היו פופולריים, יהיו איתנו גם השנה. החידוש הוא שבקולקציה הנוכחית אפשר למצוא שילובים של חומרים שונים במשקף אחד, כמו למשל בקולקציה של פראדה, כאשר מוט המשקף עשוי פלסטיק בעוד המסגרת התוחמת את העדשות עשויה מתכת כסופה.

לבסוף, בקולקציית 2007 תיזכר ככל הנראה כקולקציית המיתוג הגדולה: לוגו המותגים על גבי המשקפיים יהיה העונה יותר גדול, יותר נוצץ ויותר בולט. מי שאוהב לקנות מותגים כדי להוציא לאחרים את העיניים, יכול להסיר דאגה מלבו: המיתוג בקולקציה הזאת הוא כל כך בולט, שגם אנשים מהצד השני של הכביש יזהו את הפירמה של המשקפיים שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully