וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפריזות של שרשרת

הדס שואף

27.2.2007 / 18:21

מעצבת התכשיטים האיטלקיה לאורה ביסגו מאמינה שתכשיטים צריכים להשתנות ביחד עם מצבי הרוח של אלה שעונדות אותן. פדני הסכים והתחיל לייבא

בני פדני נשמע מאוד נרגש כשהוא דיבר על קולקציית התכשיטים של נאניס - החברה האיטלקית שאיתר והתחיל לייבא לארץ ועל מעצבת המותג לאורה ביסגו, בפרט.

זו הפעם הראשונה ששוחחתי איתו ולכן לא אוכל לזהות אם מדובר בנטייתו הטבעית להתרגשות או בעניין נקודתי, מכל מקום, הוא הצליח לשכנע אותי שכניסתה של נאניס לחנויות רשת פדני, היא הדבר הטוב ביותר שקרה לחברה לאחרונה והחיבור שלו לתכשיטים היה רגשי לגמרי. נראה היה שלאורה ממש מוציאה לפועל את החזון האישי של פדני ומפיצה משב רוח רענן בסניפיו.

החיבור בין פדני ללאורה מתחיל בקונספט העיצוב של המעצבת האיטלקיה שקסם לפדני. בעוד שבפדני מעצבים לפי נושאים נבחרים וההתעסקות סביב אותם הנושאים מתארכת לעיתים על פני שנים, לאורה לעומתם, פשוט יוצרת תוך הסתכלות מתמדת על הסביבה המיידית שלה והחוויות שהיא צוברת.

היא מאמינה שתכשיט חייב להתאים למצב הרוח של האישה שעונדת אותו ולכן עליו גם להשתנות בעת הצורך. כל פריט בעיצובה מתפרק ומשתנה ויכול להיענד באופנים שונים. שרשרת עם תליון הופכת לשרשרת חלקה, לצמיד ועוד.

התכשיטים שלה עשויים מזהב 18 קראט בשילוב אבנים מלוטשות למחצה, יהלומים, אם הפנינה בגימורים של משי, עור וסאטן. בולטות בהם השרשראות עם החוליות האובאליות הגדולות, עגילים שמשולבות בהם אבנים בכחול ובסגול, שרשראות ארוכות בשילוב עם פנינה ויהלומים ועגילים דמויי טיפה.

לדברי פדני, התכשיטים יוקרתיים ומשדרים אלגנטיות אך בהשוואה למחירים של תכשיטי הזהב הקלאסיים, הם נמכרים במחירים סבירים.

מנכ"ל טייס

נאניס נוסדה ב- 1990 על ידי לאורה ובעלה פיירו בשיתוף עם אחיו פאולו. השניים מגיעים ממשפחה של יהלומנים והחליטו לתת אופי חדש ומודרני לקו שנשמר במשפחה במשך דורות.

גם חברת פדני, המאמצת הישראלית הוכיחה רעננות ואומץ, כשפתחה את הסניף הראשון שלה ב-1947 והמשיכה לקיים אותו גם בשנים בהן תכשיטים היו הקצפת של המותרות.
כיום הם היבואנים הבלעדיים בארץ של חברות יוקרה נחשבות כדוגמת קרטייה, ברייטלינג, פטק פיליפ, בולגרי, אמפוריו ארמני, שאנל ועוד. מלבד כל אלו יש להם את הליין העיצובי שלהם.
המאפיין המשותף לשתי החברות האיטלקית והישראלית הוא הרצון להתחדש ורלענן שמביא הדור הנוכחי.

לפני המפגש הזה רשת תכשיטי פדני הצטיירה לי כחברה כבדה למדי, שמרנית ואליטיסטית עם גישה שחצנית משהו לתחום השירות ועם הנהלה של טייקוני תכשיטים מבוגרים שלא מתאפיינים בקלילות ובמודרנית ולא נגישים לחיי הרחוב.

בפועל הופתעתי מאד לגלות שמנכ"ל הרשת ובעליה הוא איש צעיר ובעיקר צעיר ברוחו שעזב קריירת טייס מפוארת בחיל האוויר כדי להיכנס לעסק התכשיטים המשפחתי.

מחירים:

את התכשיטים ניתן לראות או לרכוש בתשעת סניפי הרשת (ארבע בתל אביב: בכיכר המדינה, רח' הירקון, קניון רמת אביב ובגן העיר. שניים בירושלים, שניים באילת, ואחת ברעננה בקניון רננים). כמו כן, מספקת פדני שעונים לכ- 50 חנויות ברחבי הארץ.

מחירים:

עגילים החל מ-1520 ש"ח עד 23,800 ש"ח
טבעות החל מ-2580 ש"ח עד 12,360 ש"ח
ענקים החל מ-1930 ש"ח עד 45,000 ש"ח
תליונים החל מ-1390 עד 23,730 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully