וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, את החזה כבר ראינו

שני פישר

27.2.2007 / 10:23

הבטיחו שחיים רביבו יורד לחוטיני בקמפיין "גו אנדר". בפועל: שגית רביבו תמשיך לחזות בתחת המבטיח בגפה

לא רותם סלע לבדה, ואפילו לא רותם סלע בחזיה היא שהקפיצה גדוד שלם של צלמים ועיתונאים לצילומי הקטלוג של "גו אנדר", בחלל הממוקם בקצה דרך ללא מוצא, באיזור התעשיה של פתח תקווה.

חים רביבו, המתפשט החדש, הוא מי שכולם רוצים להציץ לו. מדובר בשיחוק של ליהוק. האיש שכולם מחזיקים מהפאסון שלו, מוכן ללכת עוד צעד במיצוב שלו כסמל סקס ומוריד את הבגדים, אחרי שחימם את הבנות עם הנענועים ב"רוקדים עם כוכבים".

למעשה הדיבור היה שהוא יורד לחוטיני והסמיכות של שתי מילות הקסם הכוזבות הללו "רביבו" ו"חוטיני" הן אלה שהטריחו גדוד של אנשי תקשורות עד ללוקיישן הנידח.

אולם בפועל מסתבר שרק שגית רביבו תמשיך לקבל את האמת הערומה בבית ואתן תמשיכו להסתפק במה שכולם רואים על חוף הים. למעשה, למעט רגעי חסד ספורים בהם רביבו דיגמן תחתוני בוקסר שהוסתרו בכדורגל שהסתיר את מבושיו, הוא העדיף את השמרנות של הג'ינס, ולתקשורת הוגשה בנדיבות, רותם סלע בחזיה ובתחתונים נדיבים בבד. נחמד מצידכם אבל עם כל הכבוד, לא מדובר במחזה חדש.

השותף של "אני אפתח לך ת'תחת"

רוב הזמן הסתגרו סלע ורביבו בחדרים ונמנעו ממגע ישיר עם התקשורת. לא שציפיתי שרביבו ואני נרביץ ביחד בירות ונדבר על מגיני ברכיים, אבל בכל זאת, איזה סמול טוק היה עוזר.

את ההצגה היחידה סיפק השותף של "אני אפתח לך ת'תחת", הסוכן רוברט, שניסה להסיח את תשומת הלב משני הטאלנטים ולמשוך זמן מסך בעצמו, בעזרת סדרת נגיחות לא מוצלחות בכדורגל המדובר. אכן, טיפוס מקריב.

בנוגע לקולקציה לא ניתן לספק יותר מדי פרטים. התחתונים והחזיה השחורים של רותם סלע היו סבירים בפשטותם, והתחתונים של רביבו... נו באמת, מה כבר אפשר לכתוב על תחתוני בוקסר שחורים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully