וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם כמעט שם

טל פרבר

28.2.2007 / 13:16

הידע והיכולות של רנואר לצעוד לכיוון אופנתי חדש ומעניין, קיימים באופן מוכח. עכשיו צריך רק להתנתק סופית מהסגנון השמרני הישן

אתמול בבוקר הציגה חברת רנואר את קולקציית אביב-קיץ הנוכחית שלה, שהראתה מצד אחד על שיפור משמעותי בהתיחסות לטרנדים העולמיים ומצד שני על הפחד ללכת איתם עד הסוף.

רנואר ללא ספק מנסה להיתפס כשחקן מרכזי בעולם האופנה המקומי. בין השאר, העדפת הפרזנטורים הפורצים אנה זאיקין וטל אלון על פני מורן אטיאס ואיתי תירוש, מראה כי החברה מעוניינת לפנות לקהל צעיר ואופנתי יותר, שדואג להישאר עם היד על הדופק.

מצד שני החברה לא מרפה ולא מצמצמת את קולקציות הקז'ואל שלה, שמתאימות להפליא למזכירות במשרד עורכי דין ממוצע. וכך,
הרצון לפנות לכולם, ולתת מענה לכל לקוחה פוטנציאלית, עולה לרנואר ביוקר והאמירה האופנתית אובדת בבליל של קולקציות ותתי קולקציות שמציעות פתרונות לכל שעות היום.

לא חסרים ב"רנואר"פריטים אופנתיים שמראים על עדכניות וכיוון נכון, אך היה מוטב אם המעצבים היו מתרכזים בהם על חשבון קולקציית הבייסיק שלהם.

מה מציעה רנואר לקיץ הקרוב

תחת הכותרת "בגדים שתמיד אפשר למצוא ברנואר" מציגים מעצבי החברה העונה ארבע קטגוריות: street, city, design, glam.

הסטריט- קולקצייה יומיומית וקלילה שמורכבת בעיקר מג'ינסים ומעליוניות עם סיומות גסות, בצבעים של ירוק ובננה וחום.

הסיטי- קולקצייה מחוייטת יותר המתאימה ללבוש רישמי או למשרד. הצבעים השולטים הם אדום שחור ולבן.

דיזיין – קולקצייה קלאסית לערב פסח או לאירועים קלילים. בעצם מדובר באינטרפטציה של רנואר לטרנד הרומנטי שיכבב בחנויות בקיץ הקרוב. בקולקציה שולטים צבעים רכים ומונוכרומטים ויש נגיעות של תחרה.

גלאם- קולקציית הערב הנשלטת על ידי הצבע שחור עם נגיעות של סאטן, תוך שמירה על מראה צמוד ומחמיא.

הטרנדים

בנוסף לארבעת הקולקציות הלו מוצגות "קולקציות הטרנדים" שכוללות את קבוצות הדגמים הבאות: "אורבן גלאם", שנות ה-80 , ושנות ה-60. בקולקציית האורבן גלאם פריטים בלבן וזהב עם שילובים של אפורים מבריקים. מומלץ לאמץ ממנה סקיני ג'ינס לבנים וחצאיות עיפרון שיושבות מושלם על הגוף.

קולקציית שנות ה- 80 מתרכזת בצד האקטיבי של האייטיז, א-לה "תהילה". הקבוצה הזאת היא ציבעונית ומתאימה בעיקר לצעירות ברוחן. פוקסיה, צהוב וכחול רויאל הם הצבעים השולטים כאן. הפריטים הדומיננטים הם טייצים, טוניקות מטריקו עם כיתובים גדולים וחצאיות מיני מג'ינס.

קולקציית שנות ה- 60 מושפעת בעיקר מטרנד המוד של שנים, בהשראת טוויגי. מדובר בשילובים של שחור לבן ואדום , בהדפסים גאומטרים, בגזרות מיני ובבדי סאטן. להשלמת המראה, רנואר דואגים לחגורות לכה עבות.

הרוק והמטרו

בגזרת הגברים, למרות שאין הרבה חדש לקיץ 07, עדין מוצעים פריטים שווים לכל חובב אופנה. ההשפעות מעולם הרוק ומאופנת הוינטאג' ממשיכות להוביל ויש פתרונות מעולים לגבר המטרוסקסואל שמתעדכן בטרנדים האחרונים מבלי להיראות מגוחך או מתאמץ מידי.

הפתעה נעימה היתה גם הקטלוג החדש והמוצלח של החברה שהוא הטוב ביותר שלהם מזה זמן רב. עוד עודכנו כי במהלך חודש מאי יצא קטלוג נוסף עם קולקצייה משלימה לקיץ שתכלול טרנדים משנות ה- 70.

  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully