וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנשים שמחפשים אתכם

הדס שואף

2.3.2007 / 4:28

תחפושות של שלגיה, סינדרלה וכיפה אדומה אזלו כבר מזמן מהמדפים, אבל תחפושות תקופתיות ותלבושות מעניינות באמת, עוד יש במחסן לב המיתולוגי בתל אביב

תחפושות של שלגיה, סינדרלה וכיפה אדומה אזלו כבר מזמן מהמדפים אבל אברהם לוריא, האיש והאגדה, הבעלים של "מחסן לב" לתלבושות ותחפושות מדווח על מצאי גדול שישמח את מי שלא מחפשים תחפושות שגרתיות. התאמה מושלמת מובטחת לבחורות שמאוהבות בקרינולינות ושאר תלבושות תקופתיות (יודעים על האהבה שלכם למאה ה-18) ולבחורים באופן כללי על שום שאלה, לוריא מציין, מעדיפים באופן מעניין תחפושות של דמויות מוזיקליות גבריות כמו אלוויס, מייקל ג'קסון ומוצרט, בפורים. ויש.

בכל פורים "מחסני לב" מספקים תחפושות לכל דורש. כאן כמעט ולא תמצאו "דורה" או "נינט". לכאן מגיעים מי שמחפשים תחפושות מרשימות באמת או מיוחדות.

פה ושם נכנסים אנשים עם בקשות מוזרות כמו תחפושת של קונדום או קיר ואם יש מספיק זמן ואין הרבה לחץ, המחסן נרתם לאתגר ושמח לייצר ולספק גם בקשות כאלו.

יש להם גם מחלקת ילדים קטנה עם תחפושות של דמויות מאגדות קלאסיות ותלבושות תקופתיות, שאי אפשר למצוא בחנויות רגילות.

בשוטף הם מספקים כמעט כל תכנית טלוויזיה ומיזם תיאטרוני או סתם גרנדיוזי, שניתן להעלות על הדעת. ארץ נהדרת, ערוץ ביפ, אדיר מילר, יצפאן, השיר שלנו, נולד לרקוד, פסטיבל עכו, אירועי הרחוב בירושלים, נשפי סוף שנה ועוד, כולם נסמכים על המאגר האדיר של התלבושות והתחפושות של מחסני לב בתל אביב.



זה התחיל באוהל


העסק הוקם בשנות החמישים על ידי לב לוריא, מנהל האחזקה של תיאטרון האוהל שהחליט לפתוח עסק קטן וצנוע לתלבושות ופתח עם שבע מערכות לבוש שהפכו במיקס אנד מאץ' לעשרים ואחת תלבושות.

הבן אברהם גדל בירכתי התיאטרון והפך בבגרותו למפיק ואמרגן מצליח שמייצג שחקנים כמו חני נחמיאס, זאב רווח ודני ליטאני. למרות שדרכו בתעשייה היתה סלולה, הוא חיכה להזדמנות להשתלב בעסק התלבושות של אביו שעד אז לא הצדיק כלכלית עובד נוסף מהמשפחה.

כשערוץ שתיים עלה לאוויר בשנת 1993 זה קרה. מאותו יום המחסן שהתמחה עד אז בתלבושות תקופתיות לתיאטרון הרחיב את תכולתו ולוריא פתח מחלקות חדשות עם פריטים בסגנון שנות השישים, השבעים, השמונים ומחלקות לבגדים עדכניים.

המחסן ששכן אז בדירה קטנטנה ברחוב שלמה המלך עבר לכיכר אתרים לתקופה קצרה ולאחריו לממלכה רחבת ידיים ברחוב בן יהודה. מהר מאוד נפתחה מתפרה קטנה במקום שמספקת מענה לבקשות והפקות מיוחדות.

עדיין מחפש תלבושות


היום מפעיל את העסק הדור הרביעי ואברהם, בן 76 מסתובב בטוסטוס ברחבי תל-אביב מביא בדים וסידקית מדרום העיר, תר אחר תלבושות וחפצים נדירים בשווקים השונים ומפתח כיוונים חדשים ומקוריים. בשנים האחרונות למשל הוא פתח מחלקה לצילום נוסטלגי ומנציח קבוצות ומשפחות בתלבושות תקופתיות, עם בימוי והעמדה של פעם. לסיכום, מקום עם מלאי נדיר ששווה ביקור בכל יום ובחג במיוחד.

מחיר: 200-500 ש' לשלושה ימי השכרה.
מחסני לב בן-יהודה 236 תל-אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully