וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים את זה מגניב יותר

שני פישר

11.3.2007 / 10:42

הצילומים בקטלוג TNT החדש כל כך יפים שקשה להתרכז בבגדים. ננסה בכל זאת

דוד החשמל יוצא להפסקה, הסוודרים עולים מדף בארון ותמונות ענק של דניאלה פרייטס ניגלות בחוצות בחולצת טי (אן טי). אלו שלושת הסימנים המבשרים באופן רשמי על בוא האביב.

TNT, רשת בגדי הקז'ואל, מציגה עוד קולקציית קיץ קלילה ומרנינה בתוך קטלוג צעיר, סקסי ודינמי. TNT זאת רשת של קיץ. בחורף החצאיות הקצרצרות מדי ניראות כמו שפעת מובטחת והמכנסים לא באמת מתבלטים.

היו לחברה סוודרים טובים מאד, תיקים יפים ביותר וחולצות מגניבות ארוכות שרוול בחורף האחרון, אבל התחושה היא שהקיץ טבעי למעצבי החברה יותר. דוגמנית ברזילאית זה קיץ, כותנה זה קיץ, צבעים זה קיץ, ולכן TNT זה קיץ.

גם בגדי ים שלמים

הקטלוג החדש מצליח, ללא קונספט מפוצץ, להעביר אווירה קולית לגמרי. יש בו פריטים בצבעים עזים כמו סגול, ורוד, תכלת וצהוב, טי שירטס, גופיות, טוניקות ושמלות עם הדפסים מבדי כותנה פשוטים ומבדים צרובים וקלילים.

הסקיני ג'ינס עדיין שולט (תודו שהופתעתם), לצד מכנסיים עם דוגמאות צבאיות-אמריקאיות (עד מתי?) ואוברולים. העונה נוספו גם חולצות עם שרוולים תפוחים למכורות ובגדי ים שלמים שהם תוספת מעניינת למחלקת בגדי הים.

לגבי הבנים, הטי שירטס עם מחשופי ה-V וה-V העמוק מבדים משוחררים ועם הדפסים שונים שנופלים על הגוף תמיד היו מוצלחים וכך גם העונה. במחלקת המכנסיים, לצד הג'ינסים אפשר למצוא גם מכנסיים צבאיות אמריקאיות ומכנסי גולשים, שאותם עדיין עדיף לרכוש ב"בילבונג".

הצוות הקבוע

העולם התכני של הקטלוג מתאר חבורת צעירים מגניבים בחוף ים פראי אי שם על גדות הים התיכון. הצוות שמופקד על עשיית הקטלוג של טי.אן.טי הוא קבוע מזה שנים, נאמן ומיומן ובעיקר- מגובש להחליא.

צלם האופנה יניב אדרי, מעצב השיער ז'אן כהן, המאפרת שירלי ויינר והסטייליסט סיימון אלמלם הם מכונת היצור המשומנת שמייצרת, מזה אינספור עונות, את הקטלוגים המרהיבים של טי.אן.טי.

נאמנות כזאת של חברה לאנשי המקצוע היא לא דבר רגיל, וגם חברות ופרגון אמיתיים בין העוסקים במלאכה הם לא דבר שרואים כל יום בתעשיה. אבל על הסטים של טי אן טי כולם אוהבים אחד את השני ובעיקר את דניאלה פרייטס והאווירה העולצת והשמחה של העושים במלאכה מצליחה לעבור גם בתמונות הקטלוג.

מי פה פרוז'קטור

מזה חמש עונות מובילה דניאלה פרייטס (19) על כתפיה הצנומות אך החטובות את הקטלוג של טי.אן.טי. שוב היא רזה מהרגיל, שוב העיניים החתוליות שלה כחולות במיוחד, השפתיים בלתי נתפשות והכריזמה שלה גונבת את ההצגה. פרייטס היא תופעה יוצאת דופן, היא אולי המאמי הלאומית הכי לא לאומית שהייתה אי פעם במחוזותינו מלבד לואיסנה לופילטו.

בעולם מושלם היה ניתן לפנות לציפי ליבני במכתב מרגש ולבקש ממנה להנפיק לפרייטס תעודת זהות כחולה, אך דניאלה מתהדרת בחבר שנמצא אי שם בסין, בהחלט אכזבה גדולה.

קשה למצוא פרזנטור שיופיו ישתווה ליופיה של פרייטס ויאזן את הפריים, למעשה מדובר במשימה בלתי אפשרית. בשתי העונות הקודמות מילא הדוגמן אמברוז את החלל לצידה ועשה עבודה לא רעה. העונה הוחלט לגייס פרזנטור חדש ואף מקומי - הדוגמן העולה מתן ברנר (25). הרגישות של ברנר שעוברת בכל פריים, קסומה מאד, אבל העוצמה שלו שקטה ולא מדובר בעוד מאור מסנוור שמהמם את סביבתו כמו הפרוז'קטור המכונה דניאלה. אולי זה מכוון. ואולי זה שדה קרב מנוצח מראש.

כך או כך לפולניות חובבות ההאפי אנד, נבשר כי לא ניראה שהפרזנטורים יממשו את אהבתם האירוטית המשתלחת בפרצוף הצופה, כמו תמיד עם טי אן טי, מחוץ לסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully