וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה בבאסיסטית, תצוגה ושפריץ

לרה רוטר

11.3.2007 / 16:24

דוגמנים מתרוצצים בשגעת על המסלול ומתקלחים בג'ינסים לעיני כל + שפריצים של מים על המוזמנים. רה-ורו מתעקשים לבלוט

יום חמישי, די מוקדם בבוקר, פרפורי קיץ באוויר, Re-Vero משיקה את קולקצית הקיץ החדשה. האירוע נפתח במעין מסיבת קוקטייל שאפשרה להצטלם, להתרשם, לקדם, להתמנגל, ולאמא של קובי גואטה, מעצב הבית, לאסוף חתימות.

מהחלונות נשקפו מוסכים. הסטודיו של Re-Vero בהתאם להשראה העיצובית של המותג, ממוקם במזרח תל-אביב בסביבה תעשייתית גסה. הסטודיו לעומתה מעוצב למשעי, נקי וממוזג. איכשהו מבפנים, הנוף בחוץ נראה יפה.

אחרי חצי שעה, הקהל, שהיה כבר די מרוצה, התבקש לעלות אל גג הבניין לתצוגה. התיישבנו מתחת לרקיע בהיר ותכול וזה התחיל.

בשנייה הראשונה, התצוגה של Re-Vero נראתה כמו כל תצוגת אופנה אחרת, אבל אחרי המצמוץ השני, התחילה התסיסה. הדוגמנים התחילו לרוץ הלוך ושוב על הבמה כשהם מתגרים בצלמים שלא ממש הצליחו לצלם ובקהל שלא ממש הצליח לראות מה הם בכלל לובשים. ואז נרגעו, חזרו לעצמם ויצאו.

נץ על הבמה

הסצנה הבאה היתה הופעה קצרה וקולעת של יפעת נץ, פעם הבסיסטית של "המכשפות", שעומדת להוציא בקרוב אלבום סולו ראשון. נץ עמדה על הבמה באיפור חיוור והפיקה צלילים סמי- תעשייתיים מגיטרה חשמלית. עם היעלמותה, הפכה המוזיקה ליותר קלאסית והדוגמנים יצאו בבגדים כהים כשהם אוחזים כיסאות בידם. הם הציבו את הכיסאות לאורך המסלול והתיישבו. אחד מהם, בבגד-ים קטנטן הסתובב ביניהם באופן מטריד ולבסוף התיישב גם הוא ותפס קצת שמש.

הקטע הבא לווה במוזיקה של סוזי והבנשיז אבל הבגדים לא היו דווקא בגדי פאנק. הדוגמנים עלו בבגדים לבנים ואביביים ובכובעי קסקט ונראו כמו חבורה בדרך למשחק גולף. אחר-כך שרנו כולם את Singing in the rain" "בלי לדעת שמדובר ברמז לבאות.

צעיר וחושני

הקטע שסגר את המופע היה גם שיאו. הדוגמנים יצאו בג'ינסים ובמעילי גשם שקופים, המוזיקה נפסקה וקילוחי מים מאסיביים מחמישה מקלחונים כמו אלו שיש בחוף הים, החלו להמטיר מים ישר על הדוגמנים. אלה פשטו את המעילים והחלו מתקלחים תוך שהם מתיזים מים לכל עבר. הצלמים והמוזמנים נרטבו במפתיע אבל לשמחת המארגנים לא גלשו לעלבונות ודווקא נכנסו לגרוב.

הקו העכשווי של Re-Vero, הוא נקי. הרקמות, ההדפסים והקישוטים - עדינים, הצבעים מתונים, הגזרות נוחות והבדים רכים ונעימים. בלטו חולצות הכותנה והפשתן הנקיות בורוד, לבן, חום זית, שמנת, תכלת, צהבהב, ירקרק וגם שחור.

הג'ינסים, מתכלת בהיר ועד כחול כהה ושחור היו מוצלחים גם הם. היו דגמים בגזרות קלאסיות וישרות, skinny ו- loose המקושטים בתפרים עבים ומודגשים, רוכסנים עבים, כפתורים, ניטים מיושנים וכיסים. גם הם שמרו על מראה מתוחכם ונקי.

המותג, שהוקם בשנת 2005 על-ידי אלי מדר, אלי חזן וקובי גואטה (שעיצב בעבר לכאוס וללי קופר), מנסה להביא משהו חדש ושונה בניחוח בינלאומי, בהשראת אופנת הרחוב, מציגים ב- Re-Vero, גבר צעיר, שובב, חושני שיודע לעשות את הבחירות שלו. שובב זה בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully