וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן קסידי מתקפלת

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

11.3.2007 / 22:41

חברת דן קסידי טענה אתמול כי צילומי האופנה-שואה יועדו בכלל למגזין 360 מעלות ונסוגה הבוקר מטענה זו אחרי הכחשה של עורכת המגזין. מי האשם הבא?

למרות שפרסומאי החברה התראיינו לערוץ 10 והסבירו את עמדת דן קסידי לגבי הצילומים ברוח השואה שהתקיימו מאחורי גבו של הפרסומאי המתראיין, טוענת עכשיו חברת דן קסידי, שהיא נקשרה לצילומי האופנה-שואה בטעות.

ממשרד יחסי הציבור יפה אפרתי המטפל בחברת דן קסידי נטען אתמול כי הם הזמינו את צוות ערוץ 10 לאתר הצילומים כדי לתעד את צילומי האופנה-שואה, אבל שעדיין מדובר בהפקה מערכתית של הצלם, הסטייליסטית והפרסומאי של החברה שיועדה למגזין 360 מעלות ולא בחלק מקמפיין של החברה.

קרן ארנלדס עורכת ומו"ל משותף במגזין 360 מעלות הופתעה הבוקר לשמוע שקושרים את המגזין להפקה. "לא הזמנתי כתבה כזאת וגם אם היו מציעים לי אותה לא הייתי מכניסה הפקה כזאת למגזין. מגעיל אותי שנעשה נסיון לטפול את העניין עלינו והעובדה שהשם שלנו מעורב בסיפור הזה מאד מצערת אותי".

זמן קצר אחרי שעלתה בוואלה! אופנה הידיעה על ההכחשה של עורכת מגזין 360 מעלות, טענה יחצנית החברה כי האינפורמציה שמסרה לא היתה מדוייקת וכי צילומי האופנה-שואה היו מיועדים למגזין כלשהו כהפקה מערכתית אבל למעשה לא יועדו ל-360 מעלות. כאוס.

למרות ההתפתלויות הלא מוצלחות, עולה הרושם שהחברה אכן התכוונה לפעולה מחאתית ושכוונותיה לא הובנו. יחצנית החברה הבהירה שלא היה נסיון למכור בגדים בעזרת דימויי השואה אלא להצטרף למיזם אמנותי, מערכתי ומחאתי שכוונתו לפעול נגד שכחת והכחשת השואה.

ההודעה הרשמית מטעם החברה, נוסחה כך:
"בכתבה ששודרה בחדשות ערוץ 10 ביום חמישי האחרון (אופנה ושואה) ובידיעות שהופיעו בעיתונות הוצגו באופן ציני ובוטה, תוך עיוות המסרים, צילומים אשר כביכול הינם חלק ממסע הפרסום של קסידי. ברצוננו להבהיר כי הצילומים צולמו לצורך כתבה מחאתית, אומנותית, במגזין התרבות 360.

הצילומים אינם חלק ממסע הפרסום של החברה. הצילומים, נועדו לעורר את דעת הקהל כנגד מכחישי השואה וכנגד הקריאות ההולכות וגוברות, מצד המדינות העוינות להשמדת העם היהודי. חברת קסידי, בתום לב ומתוך חרדה למה שעוד עלול לקרות לנו, תמכה ונתנה הסכמתה לצילומי הכתבה שהופקה באופן עצמאי, על ידי הצוות הקריאיטיבי והדוגמנית של קסידי וזאת רק לאחר שהסתיימו הצילומים לקמפיין הפרסום.

לצערנו, ערוץ 10 והכתב שלה הציגו תמונה מעוותת ולא נכונה של העובדות, כאילו והצילומים הינם חלק ממסע הפרסום של החברה. במקום לציין מפורשות שזו כתבה מערכתית מחאתית שקסידי רק נתנה לה את תמיכתה.

אין לנו וגם לא היתה לנו, כל כוונה להשתמש בצילומים אלו ככלי לקידום המכירות שלנו וכאמור הם אינם שייכים למסע הפרסום שלנו. אנו מכבדים את ניצולי השואה ולוחמי המחתרות, ערים לריגשותיהם ומרכינים ראש לזיכרם של כל מיליוני היהודים שניספו בשואה.

קסידי, מקפידה והקפידה במשך כל שנותיה לשמור על מכובדות וסולידיות בפירסומיה, מבלי לנצל באופן ציני את זוועות האנושות לצורך קידום מכירותיה, לא כל שכן את זוועות השואה.

כוונתנו היתה חיובית, רצינו לתמוך ולעודד מחאה כנגד מכחישי השואה ובוודאי שלא לצורך השגת מטרות עסקיות, זו לא דרכנו ואף פעם לא היתה. הצילומים, כפי ששודרו בערוץ 10, גרמו גם לנו זעזוע עמוק, לא לכך התכוונו. חברת קסידי מנהליה וכל השותפים להפקה מביעים את צערם ומתנצלים בפני כל אלו אשר נפגעו ובצדק משידור הכתבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully