וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן האמיתי

אלינור בשן, לונדון

12.3.2007 / 8:18

אם אתם מוצאים את עצמכם מתפתים להזמין פריט או שניים מאתר החנות הלונדונית הכי שווה לאקססוריז לכלבים, נראה שבאמת התמכרתם לסטייל

הכלבה שלי, טימי, היא סטייליסטית אמיתית והיא כמובן לא יודעת את זה ועושה את זה ללא מאמץ. יש לה חן וחוצפה, פרווה בשלושה צבעים ובעיני אין עוררין על כך שהיא מלכת היופי של השכונה (בתחרות היפה והשמנה). כמובן שכל אחד חושב שהכלב/ילד שלו הכי יפה והכי מתוק אבל האמת, שלא כמו טימי, יש כלבים שצריכים קצת עזרה בסטייל, כמו למשל הצ'יוואוואה הפרחה של פריס הילטון או פשושית המוזנחת של מיכל ינאי.

לכלב שרוצה להיות מגניב אין ממש היצע, אלא אם אתם שייכים למחנה של גברת הילטון שמאמינה שרצועה וקולר תואמים בורוד זרחני זה יפה ומגניב. החנות שעונה על הצורך לאקססוריז לכלבים וחתולים ותעזור להם להפוך מסתם חמודים ל"וואו, איזה כלב עם טעם טוב", קיימת ומיד מגיעים הפרטים המלאים. לפני הכל, יסלחו לי בעלי החתולים, אני בחורה של כלבה אחת ולא מבינה כלום בחתולים, אז בכתבה הזו – זווית כלבית בלבד.

המייסד - הכלב ג'ורג'

מונגו ומוד היא חנות קטנה ומקסימה ברחוב אליזבת בלונדון. קהל היעד שלה הם בעלי חיות מחמד שרוצים שהיצור שלהם יתהלך, ישן ויאכל בסטייל. הכל התחיל מכלב בשם ג'ורג', שבעליו חיפשו חנויות לכלבים עם טעם, לא מצאו, והחליטו לפתוח אחת בעצמם. הם מעצבים ומייצרים אביזרים לחיות המחמד עם שיק של ארמני פוגש את ראלף לורן לכוסית בונזו וההיצע עשיר.

עבור הכלב הגרגרן יש קערות לאוכל ושתיה בשילובים של עץ וניקל וכלי איחסון גדולים מפח, לשקיות האוכל הגדולות והלא אסתטיות במיוחד. אגב, הפריט הנמכר ביותר בחנות הם חטיפים אורגאנים עם גזר ודלעת.

לכלב הבלאגניסט יש סלים מקנבס לאיחסון שלל הצעצועים. לכלב הישנוני והמפונק - מיטות בגדלים שונים עם הדפסי צורות, צבעים רגועים ופרינטים מיוחדים. הכי מרשימה היא מיטה מרובעת וקלועה מעור חום איטלקי. יש גם שמיכות מקשמיר ומצמר עם רקמות מקסימות.

עבור הכלב המעודכן יש רצועות וקולרים תואמים בכל מיני צבעי אדמה, מעור, ובדים קשיחים. חלקם חלקים בלי עיטורים וחלקם עם כל מיני תליונים וסמלים של כוכבים, פרחים, עצמות ואפילו רקמות של כלבלבים. וגם: סוודרים ארוגים מקשמיר לחורף בצבעוניות של חום, זית ואפור.

לכלב הספורטיבי יש מעילי גשם מבד ניילוני שדוחה מים שמתאימים במיוחד לכלב הלונדוני שתמיד יוצא לרחוב גשום. הם מאוד נוחים לשימוש – עשיתי ניסוי בבעל חיים שעבר במקום והיה נדמה שהוא מאוד מרוצה. עוד פינוקים: צעצועים מגומי בצורת במבוק בירוק וחום וכדורים עם תבליטי חינה הודיים.

לכלב המסריחו"ל

לכלב המטופח - שמפו בריח לוונדר ומנטה שמזין את העור והפרווה, מועיל נגד גירודים וגירויים לעור. ולמסריחול - ספריי מנטה לפה מהביל (בלונדון קוראים לזה: מסריחו"ל). ויש גם מגבונים לחים עם אלו וורה לניגוב כפות רגליים מלוכלכות וליצירת כפות רגליים רכות.

הרשימה הזאת יכולה להימשך לעד, אבל חשוב להדגיש שבמונגו ומוד מייצרים אך ורק מה שהם מחשיבים ראוי, לא מוגזם והכרחי לרכוש לכלב שלך, יש מוצרים ראוותניים כמו נעליים לכלבים שהם לעולם לא יעצבו או ימכרו. אם הכלבה שלי הייתה בזבזנית כמוני, היא הייתה כבר קונה את כל החנות.

את כל המוצרים ניתן להשיג באתר שלהם, הם שמחים מאוד
לשלוח לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully