וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ בפרצוף

טקסט: שני פישר

12.3.2007 / 23:24

הסיליקונים ניצבו נחושים, הדוגמנים יצאו במחולות ביזאר. דיווחים מהתצוגה הסקסית והשוקקת של בליסימה וגו אנדר

יח"צ - חד פעמי

גו אנדר ובליסימה, שתי חברות הלבשה תחתונה, התאחדו ביום ראשון לתצוגת אופנה גרנדיוזית במיוחד ובדיוק כמו בריטני וכריסטינה בגרסת 2001, האחת בלטה והשנייה החווירה. זו דרכו של הטבע.
ביתן אחד בגני התערוכה התחפש לאוהל התצוגה של שבוע האופנה בניו יורק. האירוע היה מתוקתק ללא דופי, התפאורה הייתה מרשימה, הבימוי היה מוצלח (סמדר גנזי) וצביקה פיק התנגן ברקע - מה עוד צריך בחיים?

דוגמניות המסלול הפגינו פיגורות ממושמעות, משמע, בטן שטוחה, סיליקונים יציבים ושעות נוספות במיטות שיזוף. היה חוטיני, ביצבצו פיטמות ולא נרשמה אפילו דוגמניות רופסת אחת. כולן התהדרו בישבנים ראויים ומדד הצלוליטיס שאף לאפס.

רק פשלות קטנות הסגירו את הפרובינציאליות שבהפקה, היו אלו כתמים של משחות משזפות על תחתונים בהירים שלבשו הדוגמניות. בויקטוריה סיקרט זה לא היה קורה. גם קטעי המחול מעוררי ההשתאות של הדוגמנים בקטעי המעבר, הם לא מראה שכיח אבל האמת, הם היו שוס מפיל ונשמח לראות אותם שוב ושוב בכל פעם שנהיה עצובים, כדי לסדר את מצב הרוח.

גו אנדר

התצוגה של גו אנדר גנבה את מירב הזמן ותשומת הלב. החברה הציגה אינספור פריטים והוכיחה שהיא לא רק שהיא מעצמה של בגדים תחתונים, היא גם ה"פלפל" של שנות האלפיים.
רותם סלע פתחה את התצוגה עם מונוקיני שהיה יפה, אבל עורר שאלות לגבי פסי השיזוף.

לאחר מכן נפתחה תצוגת בגדי הים של גו אנדר, הביקיניים המשולשים עם ההדפסים, היו צבעוניים ועליזים. התחתונים ברובם היו בגזרות ברזילאיות. לחלק מהדוגמניות זה החמיא, על חלק זה נראה מקומץ מדי. בלטו ביופיים בגדי הים השחורים במגוון הוריאציות.

התצוגה תפסה תפנית לא צפויה כשלאחר תצוגת בגדי הים הוחלט לשבץ את קו הפיג'מות. כן, לגו אנדר יש פיג'מות, הקרויות ברשמיות "הלבשת שינה ובית". העליוניות הפסטליות והתינוקיות עם הדפסי טוויטי ו"הלו קיטי" והטרייניגים עם הכיתובים על העכוז כמיטב המסורת, לא הוכיחו את חובת ההצגה שלהם בפורום כל כך רחב. מחלקה זו התייצבה ונחתמה בשורה של טרייניגים וסווטשירטים בשילובים של אפור עכבר וצהוב בננה. אופטימיות זהירה נרשמה בקהל.

לאחר מכן הופיעו שורה של קומבינזונים, בייבי דולס ועוד לנז'רי מוצלחים מאד בצבעי שמנת ושחור מבדי סאטן ותחרה. לאט לאט החלו לחלחל למסלול גם מחוכים, תחתונים ובריות בשילובים של אדום ושחור שהיו קצת יותר מדי מולאן רוז', בעיקר אם משווים אותם לפיג'מות הטוויטי של רבע שעה קודם לכן.
התצוגה נחתמה בקו הדגל של החברה. חזיות ותחתונים מלייקרה, כותנה ותחרה בצבעי טורקיז, חום, ורוד ושמנת שהשאירו את הקהל חם ושוקק.

בליסימה

אחרי הפסקה מתודית, התחילה תצוגת בליסימה. האורות נידלקו בשנית וחשפו את זוג הפרזנטוריות והצ'ילבות הטלוויזיוניות, הבריטני וכריסטינה של עולם תקשורת הבידור - ליאת בלו מ-Y בעשר וריבי טל מגיא פינס. על אף החינניות של ריבי טל והישגיה הבלתי מבוטלים של ליאת בלו בתוכנית "הדוגמניות", שתיהן לא הצליחו למלא את החלל שהותירה אחריה רותם סלע מ"גו אנדר" על המסלול.

הקולקציה של בליסימה החלה בסימן ספארי, כלומר, המון חום (צבע אהוב!), הדפסים מנומרים ואנרגיה חייתית על הבמה. היה קשה להכיל כל כך הרבה נמרות בעין בלתי מזויינת. זה המשיך עם סטים של חזיות ותחתונים עם הדפסי פרחים לא מוצלחים. הגזרות של החזיות של בליסימה טובות, אך הגזרות של התחתונים פחות מחמיאות.
הסטים לא תמיד ענו על ההגדרה של "סט" ושילובי הצבעים לרוב היו או חוורים או מקושקשים וטראשיים מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בייבי דולס משיפון

המצב השתפר בקו הלנז'רי הסקסי שהוכיח את טענתי ששחור ולבן תמיד עדיפים בסופו של יום. הדוגמניות עלו אחת אחרי השניה עם סטים שחורים או לבנים ומעליהם שמלות תחרה שקופות באותו הצבע. גם המחוכים היו סבירים וקו מלאכי של בייבי דולס לבנים העשויים משיפון ומתחרות חתם את התצוגה והותיר טעם טוב בפה.

את התצוגה סגרו שלוש הדוגמגישות סלע, בלו וטל. היה מרגש. בלטה בהעדרה - הצלע הרביעית - אסי עזר לבית פינס, שיכל לתת קצת בתחתון ובטוסטסטרון, וכמובן חיים רביבו הדוגמן החדש של גו אנדר, שהעדיף להחביא את החוטיני מתחת לג'ינס ולהסתפק בהפגנת סולידריות עם רותם סלע, מהשורה הראשונה בקהל.

צילום וידאו: יח"צ. עריכת וידאו: שגיא צורף, וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully