וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיסי אבל עובד

13.3.2007 / 16:15

לבחורים נבונים שיודעים להתאים נעליים כהות לבגד, כדאי לבדוק לפני ליל הסדר, את הנעליים של טראק

אם יש חוויה לא נעימה שזכורה לי מילדותי זאת קניית נעליים. בתור נער מתבגר כבר הייתי מידה 44-45 שזה אומר להסתובב בכל חנויות הנעליים האפשריות ולחפש נעליים מתאימות במשך שעות ללא הרבה הצלחה.

היתה לי את הנכונות להשקיע סכום רציני של כסף בנעליים אבל זה לא ממש עזר כי לא היה מבחר. בסוף תמיד הייתי מוצא את עצמי מגיע יד ביד עם הוריי לאזור התעשייה של ראשון לציון, לחנות של נעלי טראק או גלי. מה שאומר אכזבה קשה, כי מה לעשות באותה תקופה טראק וגלי כבר לא היו אין.

המיפנה חל בשלהי שנות ה-90 אז אירע הנס והייתי בין הראשונים לרכוש את נעלי ה"סללום" עם סוליית הטרקטור הגלית של טראק, שלימים התגלו כאטרקצייה אופנתית וסוג של טרנד היסטרי.

אלה היו ימים מאושרים והנאמנות שלי לנעליים לא ידעה גבולות של מקום וזמן. לצערי, הבריות לא התמידו עם הנעליים האלה כמוני ואחרי שלוש עונות כבר הפכתי לסוג של ביזאר. אחרי שקלטתי שכבר מצחחקים עלי מאחורי הגב, נאלצתי לוותר ולהיפרד מהסללום. אצל טראק לא זיהיתי להיטים נוספים ועד היום אני מסתפק בתחליפים בינוניים ועדיין מחפש. ממש סיפור סינדרלה, רק בלי האפי אנד.

סינד-פאקינג-רלה

והנה נתקלתי באופצייה נורא נחמדה לנעל אלגנטית וקלילה שיכולה בכיף להתאים לחליפה אלגנטית ומחויטת שאולי תלבשו בערב ליל הסדר. של מי? של טראק.

השנה מתברר, החברה החליטה ללכת על קו יחסית נקי. הנעל שהכי שבתה את עיניי הייתה נעל-מגף שפיץ, שהייחוד שלה היו התיפורים החיצוניים שמעטרים בעדינות את הנעל והופכים אותה למגפון בוקרים קשוח אך מעוצב, לגבר השיקי.

נעל יפה אחרת שקלטו עיניי היתה נעל שחורה, קלאסית ונקייה שניראת נוחה והיא לא אגרסיבית או מגושמת מדי, ויכולה להיות מדוייקת מאד ליום יום (לא עם מכנסיים בהירים!).

נעליים מאסיביות קצת יותר בקולקציה הן נעליים בסגנון אופנוענים שיעשו רושם חזק על המתבונן עד שתורידו את הקסדה ותראו את הפרצוף.

טראק גם מבטיחים שבכל נעל יש רפידה ייחודית המתאימה את עצמה לכף הרגל לאחר מספר שעות הליכה. המידות: 40-46. יש גם דגמים מיוחדים במידות 39-49.

מחירים: 249-800 ¤.

ניתן להשיג ב: עולי ציון 22 יפו, ברוטשילד 40 ראשל"צ ובחנויות המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully