וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחדת בעיני עצמה

14.3.2007 / 8:04

מאיה נגרי מצהירה על עצמה כמעצבת אוונגרדית בעלת חשיבה לא קונבנציונלית. לא מדוייק וטוב שכך

בכניסה לאתר של מאיה נגרי מופיע החזון שלה לגבי הבגדים שבעיצובה, ובראשו הכיתוב הבא: "מאיה נגרי שייכת לאסכולת המעצבים האוונגרדית, המייצגים חשיבה לא קונבנציונלית". מהתבוננות בקולקציית הקיץ קשה להבחין ב"חשיבה לא קונבנציונלית", ובעצם טוב שכך. לבוש אוונגרדי בדרך-כלל מתאים לאנשי אופנה מובהקים, כאלה שאוהבים להחצין את עצמם ולוודא שכולם מסתכלים עליהם. וכמה כאלה כבר יש?

מאיה נגרי אולי אוהבת לחשוב על עצמה כעל מעצבת שונה בנוף המעצבים הישראלי, אך קולקציית הקיץ שלה מציעה בעיקר שמלות וחולצות מעטפה יפות בצבעים מונוכרומטיים שיכולות להתאים לכל אישה, ולכל אירוע שאליו תבחר להגיע.

רוב הבגדים של נגרי מיוצרים מחומרים טבעיים ואיכותיים: כותנה, טריקו, ופישתן, ולכן מבטיחים הופעה עשירה ומדוייקת, גם שהגזרה פשוטה ונופלת על הגוף. בכל בגד ניכרת השקעה גם בפרטים הקטנים, כגון שילוב נכון של החומרים השונים, תפירה משובחת וגזרות מחמיאות. רבים מהפריטים בהחלט על-זמניים ויתאימו לשימוש על עונתי. כדאי לשים לב לשמלת סטרפלס בשילוב צבעים של שחור וקאמל ולשמלת מעטפה שחורה מחמיאה.

הגבוהות ישמחו

עם זאת, הקולצייה הקייצית של נגרי אינה מושלמת. ראשית, עושה רושם שאם גובהך אינו למעלה מ- 175 ס"מ תתקשי לצאת מהחנות עם שקית ביד. נגרי היא בחורה גבוהה, ותחושה העולה מהגזרות היא שהיא מתאימה את הבגדים לבחורות כמותה, ושכל האחרות תצטרכנה להעביר את הבגדים מסע תיקונים כדי להתאימם למידותיהן.

שנית, בניגוד לרצונה של נגרי להיראות כאילו אינה מושפעת מטרנדים עכשווים, היא מאמצת בחום אלמנטים של חצאיות הבלון שהיתה אופנתית בחורף האחרון, ובוחרת לתרגם אותם דווקא למכנסיים. המראה המתקבל די מגוחך ולא ממש מחמיא, ומלבד עדן הראל, מובילת הקמפיין הנוכחי וגם זאת אחרי סטיילינג מהודק ומי יודע כמה ריטוש, ספק אם יחמיאו למישהי אחרת - לא משנה עד כמה גופה חטוב וארוך.

איזה עשור ישמח

המחירים של הבגדים גבוהים, ולמרות שקרוב לוודאי שהם משקפים את איכות החומרים והביצוע של הקולקציה, הם בהחלט לא משדרים לקונה השגרתית לרוץ ולקנות מכל הבא ליד. למי שלא בורכה בכיסים עמוקים במיוחד, עדיף להתפנק ולבחור בשמלה מיוחדת לאירוע, שללא ספק תבטיח מראה מסוגנן ואיכותי, ולוותר על פריטי הלבוש האחרים, המתיימרים להיות יותר אוונגרדים אבל בסופו של דבר פחות שימושיים, ולמען האמת - פשוט פחות מחמיאים.

כמו כן, הסגנון המחויט והמוקפד לא בהכרח יקסום לבחורה בשנות השלושים לחייה שמחפשת מראה שיהיה לה נכון לאורך כל היום. לשימוש יומיומי הקולקצייה מתאימה יותר לנשים בשנות הארבעים, שאוהבת את המראה המחוייט והיוקרתי, וכמובן כאלה עם כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully