וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי הלוחמת

שני פישר

14.3.2007 / 11:38

העיניים יהיו חזקות יותר מהשפתיים, משזפים - אאוט והליפ גלוס הורוד מככב. תחזיות איפור לאביב-קיץ 2007

טורטיות וסושי, אלקטרו וקלאסי, הפיוז'ן היא התופעה המזוהה ביותר עם שנות האלפיים. הפיוז'ן משלב בתוכו מרכיבים שונים, לעיתים מנוגדים, שיוצרים מקשה אחת מורכבת, יצירתית ומעוניינת. את הפיוז'ן ניתן למצוא כמובן בעולם האופנה ובעולם האיפור בפרט. האביב הנוכחי למשל מביא עימו שילובים מושכלים ומוצלחים בין תקופות שונות ומערבב בין אלמנטים מהמאה השמונה עשרה בואכה הסיקסטיז, לבין אלמנטיים עכשוויים במראה האיפור הנוכחי. מראה האיפור של החברות הגדולות מכיל השפעות רבות ומגוונות כשהתוצאה הסופית היא דומה: מראה בובתי עם קריצה לוחמנית. קבלו את גרסת אביב קיץ 2007 של חברות האיפור למראה הרצוי תחת השם "ברבי לא פראיירית".

הפנים

הפנים מכוסים במייק אפ על בסיס מיימי ולא שומני שיוצר שכבה דקה ומראה עור בריא וטבעי. גוון המייק אפ זהה לגוון העור ונכון לאביב, כל השימרים והמשזפים למיניהם אינם רצויים שכן מבנה הפנים הרצוי הוא בובתי, מאט, צח וטהור.

יש לזכור למשוח מייק אפ גם על העפעפיים, גם מתחת לגבות וגם על עור הצוואר כדי ליצור אחידות בגוון העור. הסומק הוא מרכיב חשוב מאוד במראה הבובתי וגווני הורוד החיוורים והאלמוג הם הרצויים. יש לשים לב שהסומק נמשח לאורך כל עצמות הלחיים עם דגש על הלחיים. הכוונה היא לא לעיגולי סומק אלא לכמויות ברוכות של סומק באיזור הלחיים.

העיניים

בניגוד לחורף, אז השפתיים גנבו את מירב תשומת הלב, באביב הנוכחי העיניים מקבלות את הדגש בזכות חזרתם המבורכת של הצבעים העזים לתיק האיפור. בעוד שהאביב הקודם התאפיין בפסטלים עדינים, האביב הנוכחי הוא בסימן חזרה לצבעים חזקים, עמוקים, נוצצים ומטאלים, בהתאמה לאופנה העולמית.
קשת הצבעים היא גדולה מאוד. ניתן למצוא שימוש במשפחת הורודים והסגולים עם אפקט אולטרה מנצנץ. קשת הצבעים הצהובים והירוקים גם הם מומלצים, ובעיקר ירוק מנטה, ירוק לימון וירוק בקבוק. גם הכחול-סגול, שחזר לאופנה, מגיע גם לצלליות בגוונים עמוקים מתכתיים ודרמטיים.

ניתן להשתמש בשני צבעים מנוגדים ויותר מסביב לעין אך העיקרון החשוב הוא מעברי הגוונים, כלומר- זהב בפנים העין הופך לירוק זית בקצה העין, כחול עמוק הופך לסגול חזק וכ"ו.

את הצלליות, שיכולות להיות צלליות משי, אבקה או משחה עם אפקט פנינתי זוהר ומתכתי, יש למשוח לא רק על העפעף אלא גם מעלה לו, מתחת לגבה, וכמו כן גם מתחת לקו הריסים התחתונים.

הרעיון הוא לא לתחום את העין עם הצללית בצורה חתולית, אלא דווקא לעלות עם הצלליות מעלה ומטה, וכך נוצרת אשליה של עין פתוחה ועגולה ופחות מצועפת. אין צורך לתחום בשחור את העין, כלומר, האייליינר יכול לישון את שנת הקיץ שלו, שכן האפקט הדרמטי מתקבל בשימוש בצבעים עצמם.

מסקרה מעגלת ריסים היא מוצר חובה ויש למשוח את הריסים העליונים מספר פעמים כלפי מעלה כדי לקבל את מראה הריסים המעוגל, גם הריסים התחתונים נמשחים במסקרה כלפי מטה לקבלת מראה "מוד" בובתי, סטייל טוויגי.

שפתיים

כה חבל על כל הליפסטיקים האדומים הדרמטיים שרכשנו רק לפני חודש במכירות סוף עונה כי באביב הנוכחי הן יצטברו ויתייישנו על שידת האיפור שלנו. האביב הנוכחי הוא בסימן הגלוס, לא הגלוס השקוף אלא גלוס פנינתי בגוונים חוורים כמו חום בהיר, ורוד חיוור ואלמוג.

טרנד חדש שכבר מבצבץ במחוזותינו הוא גלוס מרוכז וחזק בצבע ורוד פוקסיה וורוד בזוקה עם אפקט מחזיר אור שמתאים הן לבעלות שפתיים דקות והן לבעלות שפתיים בשרניות בתנאי שאלו מחזיקות בעור צח וחלק כיאה למראה הבובתי.

ובכן, אם תיישמנה את המראה הנוכחי על כל מרכיביו, אני מבטיחה שכשתשמעו קול גברי קורא ברחוב "בובה", לא יהיה ספק שהכוונה היא לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully