וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקי סופרסטאר

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

15.3.2007 / 8:36

צבעים החלטיים, תסרוקות שאין בהן פחד למשוך את תשומת הלב והרבה אינבדואליות. שוקי זיקרי בקטלוג חדש ומצטיין

שלושה צווים עמדו בבסיס העשייה של הספר הבלתי נילאה של המדינה, בבואו לכונן את קטלוג אבי-קיץ 2007 – משימה שאליה כך נוצר הרושם, הוא ניגש באופן מחייב ורציני במיוחד.
והצווים הם: "אין סטנדרט", "כל מה שמבטא אותך – מותר" ו
"האישיות היא זו המעצבת את השיער".

"האישה של היום הרבה יותר מכוונות להגדרה עצמית" אומר המעצב "היא אינדיבידואלית, מרשה לעצמה לבחור בדרך שלה ומעזה לסמן קווים ברורים ומוגדרים. היא מודעת יותר לכוחה, ומעבירה את האישיות הייחודית שלה גם דרך השיער. היא מרשה לעצמה להיות נשית וחזקה יותר, תיאטרלית, דרמטית, לא מפחדת ממילים כמו אימפקט או 'פאם פאטאל' ולא מפחדת מהכוח שלה. רואים את זה בכל ניואנס וביכולת שלה להישיר מבט את העולם."

המפגש היומיומי של זיקרי עם נשים כך הוא מסביר הביא אותו להבנה עד כמה מעט הוא מבין אותן וכמה הרבה עוד נשאר לו לגלות. הוא מגדיר את עצמו כתייר מסוקרן בעולמן, שמתחקה אחר הדברים שנשים אומרות, אחרי הדברים שהן לא אומרת ואחרי המסרים הלא מדוברים שהן מעבירות ומייחס חשיבות עצומה למעקב אחר הדרך בה נשים מגלות את עצמן, פעם אחר פעם מחדש.

ולטרנדים

זיקרי מנסח את הקו של קיץ 2007 מבחינת סגנונות השיער ככזה שמאופיין בהחלטות ברורות ובהרבה עוצמה. השחור חד משמעי , האדום עמוק והבלונד זוהר. אין אמצע. הקווים ברורים והכול הרבה יותר מוגדר ומשדר בטחון. האישה של היום כבר לא הולכת אחרי העדר, היא מביאה את עצמה ולא נדבקת לבינוניות או לסטנדרט. התסרוקות העכשוויות לדבריו, משדרות הרבה יותר נוכחות.

למרות שקווי התסרוקת מוגדרים וברורים, הם משוחררים ממסוכמות ומאפשרים לאישיות האינדבדואליסטית לצאת החוצה ולהכתיב את הכללים. המראה הנוכחי הוא יותר אישי, החיתוכים פחות צפויים, והשיער, כמו גם הלבוש והאיפור משדרים חוסר פחד למשוך תשומת לב ולדבר בשפה ייחודית.

בעונה הקרובה, זיקרי מנסח, יהיו השפעות גיאומטריות קפדניות לצד הרבה תנועה וחופש. גם הקיץ, התנועה של השיער היא מרכיב מרכזי שיוצא לפועל מכורח אורכי השיער השונים.

הצוות

הקטלוג נוצר ראשית במהלך שני ימי צילום בהם נבנו שמונה תמונות המשקפות שמונה מוזות המבטאות שאיפה לחופש לצד משמעת ודיוק, ושחרור עם ביטוי עצמי.

על עיצוב הקולקציה חתום דני גולדברג, אמן ומעצב, זוכה פרס שר החינוך לעיצוב לשנת 2001, בוגר ומרצה בכיר במחלקה לתקשורת חזותית ב"בצלאל", המתמחה בעיצוב זהות תאגידית, קטלוגים וספרי אמנות. על התפיסה המילולית אחראית ורד מוסנזון, הצלם הוא רון קדמי, את הסטיילינג עשה סיימון אלמלם ואסף באבו איפר.

זיקרי הוא כיום הדמונסטרטור הראשי של לוריאל פריז העולמית, הבעלים של 9 סניפים ו-2 מרכזי הדרכה ובהם כ-150 עובדים ועדיין מספר, מדי יום, בסניף התל אביבי של הרשת ברחוב בן יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully