וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם היית חיה איזו חיה היית

שני פישר

15.3.2007 / 16:44

אם ליוויס היא טום קרוז אז LEE היא השון קונרי של הגי'נסים. על זמנית עם סקסיות שהשנים לא הורסות. רשמים מתצוגת הקיץ

אם ללכת ברוח ה"אם היית חיה, איזו חיה היית? ולעבור לשחקני קולנוע, אז ככה: אם ליוויס זה טום קרוז, ודיזל וג'יסוס הן מת'יו מקונוהי ואוון ווילסון, אז חברת LEE היא שון קונרי.

יש משהו על זמני וניצחי בחברת הג'ינסים LEE. היא אף פעם לא זכתה לחמש עשרה דקות הנינט שלה, אך שמרה על רף גבוה וקבוע לאורך השנים.

החברה נוסדה בשנת 1889 בארה"ב, ותמיד היוותה אלטרנטיבה שפוייה לחברות המתחרות. כך לדוגמא, לפני שנה, כשהיה זה בלתי אפשרי להשיג ג'ינס טוב ואיכותי עם יותר משלושה כפתורים, LEE המשיכה לתת אופציות גם לבחורות שלא היו מעוניינות לחשוף את החריץ שלהן בפני כל עובר אורח.

טרנדים נוספים כמו שפשוף מוגזם או עיטורים ופאייטים גם פסחו על LEE. החברה מצליחה לשמור על סוד הקסם שלה בזכות גזרות מחמיאות וכמובן, איכות הג'ינס.

התרגום הסולידי

לא יהיה זה מדוייק לטעון ש-LEE פוסחת בעיוורון על טרנדים. יותר נכון יהיה לומר שהיא מתרגמת אותם באופן יותר סולידי ופחות המוני. בקולקציית אביב קיץ הנוכחית שלה היא מוכיחה שוב את הרלוונטיות שלה במספר דגמים מפתיעים ומעניינים.

איך למשל אפשר לומר קיץ 2007 מבלי לומר אוברולים? במחלקת נשים של "לי" אפשר למצוא העונה כמה וריאציות מוצלחות של הפריט הסקסי: ישנו אוברול ג'ינס קלאסי בצבע בהיר מבד דק ובגובה ¾ או אוברול ג'ינס כהה, שהוא למעשה מכנסי צינור בגזרה גבוהה ובסגירה א-סימטרית עם כתפיות.

בלון להמון

חוץ מאוברולים יש ל"לי" מכנסוני ג'ינס קצרים ומלבבים בגזרת בלון עם שלייקס; מכנסי ברמודה מקסימים בגזרת בלון מג'ינס ושמלת ג'ינס עם כפתורים מקדימה. הסקיני של LEE לא דומה לסקיני של כל ה"אוריג'ינל סקיני ג'ינס" שמופיעים על שלטים בתחנות האוטובוסים, הוא פחות מחניק והרבה פחות מאיים. חוץ מהסקיני יש להם גם ג'ינסים סטנדרטים ומוצלחים במגוון צבעים. אני תמיד חשבתי ש LEE מתמחה בג'ינסים הכהים, אך דווקא הג'ינס המוצלח ביותר בקולקציה הוא בצבע תכלת כמעט לבן.

המחלקה המשלימה, הכוללת מכנסיים שהם לא ג'ינסים, חולצות ואקססוריז, היא די מאכזבת. החולצות והגופיות כלל לא רעות אבל הן גם לא מעניינות, ואין לי ספק שהן ירכשו רק בצמוד לג'ינס ולא בנפרד. בעידן בו גופיות פסים הן כמו גרגירי חול בים, אפשר היה לחשוב על משהו יותר חדשני. מה גם שבג'ינסים של LEE, על אף שהם מתוייקים תחת ההגדרה של "קז'ואל", יש מידה לא מבוטלת של אלגנטיות, כך שהטופים לא צריכים להיות כל כך פשוטים בדוגמאות ובגזרות.

הבנים הרויחו

מחלקת הבנים עושה רושם מוצלח ביותר. גזרות הג'ינסים הן לרוב צרות עם מפשעות נמוכות או ישרות ונמוכות - מאוד מחמיא ובעיקר גברי. בלטו לטובה הטי-שירטים של הבנים, עם הדפסים מעניינים ומושקעים ועם שילובים של זהב וכסף, מבדים קלילים ובצבעים מוצלחים כמו צהוב בננה ואפור בהיר. בקולקציה יש גם חולצות פסים ומגוון רחב של חולצות משובצות יותר אלגנטיות.

ונעבור ליוזמות של החברה להיתפש כאמנותית ואהובה. ל"לי" יש פרוייקט חדש בשם "MakeHistory" שקורא לאמנים לשלוח צילומים המספרים סיפור כלשהו מנקודת מבט ייחודית ומלאת עוצמה. ההזמנה מיועדת לצלמים מקצועיים וחובבנים כאחד.

הצעות הצלמים ייאספו באתר האינטרנט www.makehistory.euעד סוף ספטמבר, לשם יש לשלוח את הצילומים עם הסבר קצר ועם ביוגרפיה של הצלם.

הסיפורים המצולמים הטובים ביותר יעמדו במרכז קמפיין הפרסום של Lee לחורף 2007 וייראו במגזיני אופנה ובחנויות של Lee בכל אירופה. 50,000 יורו יוענקו לסיפור המצולם הטוב ביותר. נראה אתכם אומרים עכשיו מילה רעה על קפיטליזם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully