וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אתה ממש צריך

מיכל צדיקי

19.3.2007 / 2:38

כמה מתוסכל צריך להיות בחור שלא מוצא חולצות מכופתרות לפי מידותיו, כדי להוציא 1200 ש' מינימום, על חולצה בהזמנה אישית

בבית האופנה אנטילופ שבכיכר המדינה בתל אביב, עסק המייבא בגדים של מותגי איכות כמו ואן לאק, גיאנקו פרה ורוברטו קוואלי, מציעים שירות תפירה אישי של חולצות מכופתרות לגברים. עלות חולצה מתחילה ב- 1200 ש', בהתאם לסוג הבד (100% כותנה מיצרית, פשתן או משי), לגימורי התפירה ולסוגי החפתים.

החולצות הן של המותג הבינלאומי Van Lack ועל רקע מספרם הגדול של מעצבי אופנה לנשים לעומת מספרם הקטן של מעצבי אופנה לגברים, ניתן לומר שיש במיזם פן אטרקטיבי.

אם נאמר שמונה אנשים שאוהבים גבר מסויים רחב כתפיים במיוחד, שמים כל אחד 150 ש' – אפשר להרים לחתן השמחה חולצה לכל החיים. כזאת שאסור יהיה לו לאכול איתה, להתמזמז איתה עם נשים עם ליפסטיק דרמטי ולשתות, כשהוא לובש אותה, רק תה צמחים לא מלכלך. שווה? תחליטו אתם.

אתה בוחר את הכיס

כמובן שרכישה של חולצה בהזמנה אישית גם אורכת יותר זמן מקניית חולצה מוכנה שנתפרה בייצור המוני. לא מדובר בסיפוק המיידי המודרני אלא בהמתנה של כמה שבועות.

איפיון נוסף של הרכישה האנינה הוא שבהזמנת חולצה בתפירה אישית אפשר להחליט על העיצוב: לבחור בחולצה ללא כיס, או בכיס שרקומים עליו ראשי התיבות של שמכם. אפשר לבחור את הרקמה במנז'ט, בשרוול או בצווארון, לבחור את סוג הצווארון (קלאסי, איטלקי או שבור) ואפילו לבחור את הצבע והמרקם של הכפתורים.

מי שקיבל סחרחורת רק ממחשבה על כל הפרטים האלו כנראה שצריך להמשיך לקנות חולצות מכופתרות בחנויות הרגילות.

Antelope , בית האופנה לגבר, ה' באייר 58 (כיכר המדינה) ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully