וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגת מנגו - שיגעון

מיכל צדיקי

18.3.2007 / 10:15

לא פיספסו אף טרנד והרימו מסיבה סופר מגניבה. מיכל צדיקי נהנתה קשות בתצוגת הקיץ של מנגו

לפני שנדבר על הבגדים בקולקציה החדשה של מנגו, כמה מילים על הפקת האירוע. לא פשוט להרים הפקה בת כל כך הרבה מוזמנים ולשמור על ארגון נאות, כיבוד ברמה, מוזיקה שיחוקית ואווירה כה משובחת. אבל מארגני הערב הצליחו להתעלות מעל לכל הציפיות. מעבר לתצוגה המתוקתקת הם הצליחו ליצור אווירה קלאברית אמיתית בקוקטייל שפתח את התצוגה, עם קהל צעיר, הרבה אלכוהול ובכלל. כל הפתיחים האלה הבטיחו ערב מהנה. הבטיחו וקיימו.

הקולקציה הקייצית של מנגו התמקדה בחמישה נושאי השראה מרכזיים. התצוגה נפתחה בליין של בגדי קז'ואל עם ניגודי צבעים (שחור מול לבן) והדפסים של צורות גיאומטריות.

בניגוד לקסטרו, במנגו צייתו לתחזית האופנתית לקיץ, הפנימו שצריך לעשות שימוש מירבי בצבעים עזים, ושברו את משחקי הצבע בין השחור ללבן, עם הרבה הבלחות צבע מרעננות של ורוד פוקסיה וצהוב עז.

בנוסף, הליין הראשון התאפיין בשילובים בין חומרים שונים, בעיקר כותנה וסאטן עם בדים בעלי גימור זוהר או מאט. הליין כלל בעיקר טייצים וטוניקות ארוכות בגזרות נקיות עם שרוולי בלון מעניינים.

איזה דיסקו

בהמשך הציגה מנגו את האינטרפטציה שלה לדמותה של האישה האורבנית והגישה לבוש חצי מחויט עם קריצה. כלומר שבירה של קוד הלבוש המחויט על ידי התאמתם של ז'קטים קצרים לחצאיות בלון או שמלות סטרפלס קצרות. מבחינת האקססוריז ראינו הרבה חגורות רחבות וצעיפי עניבה.

החלק השני של התצוגה היווה חזרה מדויקת לשנות ה-80 העליזות וימי הדיסקו הצבעוניים. האורות, המוזיקה ובעיקר הבגדים, כל אלו שיקפו נאמנה את האווירה שמנגו ניסתה ליצור.

לרגע קט היא אפילו גרמה לנו להתגעגע טיפה לעשור המביך ההוא. שנות ה-80 מעולם לא נראו טוב יותר. אווירת הדיסקו המגניבה ליוותה את הדוגמניות בשעה שטופפו על המסלול בטוניקות א-סימטריות עם הדפסים בכסף וזהב, טייצים מוויניל מבריקים, מכנסי סאטן קצרצרים וז'קטים קצרים מבריקים.

הליין התאפיין בצבעוניות מטריפה, שגם המאמינים הכי אדוקים בדת ה"שחור-לבן" לא יכלו להתנגד לה. היו שם סגול, ורוד פוקסיה, כתום, צהוב וירוק. בניגוד לחגורות הרחבות מהליין הראשון, הרי שהליין השני התאפיין בעיקר בחגורות צרות ובוהקות.

באגי!

בהמשך הוצגו בגדי קז'ואל בהשראה ספורטיבית, כאשר הדגש בכולם היה על הנוחות ועל המראה הנערי משהו. בנוסף למכנסי הסקיני שהורגלנו לראות עד כה, הדוגמניות יצאו למסלול עם מכנסי ג'ינס בגזרת באגי עם קיפול כלפי חוץ בקרסול. מבחינת הבדים היה שילוב בולט של בדים סינתטיים בכלל, וניילון בפרט.

את התצוגה חתם ליין בגדי הערב של מנגו ששיקפו את הטרנד העתידני/חללי. הרבה שמלות וחצאיות בגזרת A ובקווים נקיים מבדים זוהרים. על חלק מהשמלות אפשר היה לראות שיבוצים של אבנים נוצצות, שברי מראות, פייטים כסופים ושזירה של חוטי כסף על גבי השמלה. כמו כן, היו הרבה שמלות בלון-סטרפלס כסופות, שהיוו גרסה מרעננת לשמלות הסטרפלס הפשוטות.

עשיתם שיעורי בית

ועוד מילה קטנה על האקססוריז, או יותר נכון התיקים, שליוו את התצוגה לכל אורכה. כחובבת תיקים מושבעת, שלא לומר אובססיבית, אוסף התיקים בתצוגה היה פשוט תאווה לעיניים. היו הרבה תיקי שק גדולים בצבעים מטאליים, תיקים מזמש צבעוניים עם ידיות מעור, תיקי רופא מרובעים ותיקי קלאץ' כסופים וזהובים עם רצועות שרשרת כסופות א-לה שאנל.

אין מה לומר, מנגו עשו שיעורי בית והגיעו מוכנים למבחן. שום טרנד לא חמק מעיניהם והם עשו שימוש נכון בשילובי בדים וצבעים. לאחר עונת החורף העגמומית והאפרורית משהו מגיע לנו להתפנק קצת עם בגדים צבעוניים שפשוט כיף ללבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully