וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלטם של המסוגננים

20.3.2007 / 9:37

הקמפיין החדש והחזק של דיזל מדגים כיצד להישאר קולים גם אחרי שהפלנטה מתחממת ופני הים עולים. המסר - גם אם קשה אפשר לסבול בסטייל

כבר שבועיים שאני נוסע בדרך איילון דרום, ושלט גדול במיוחד מסנוור אותי בלי שאני אצליח לרדת לפרטיו אבל גם בלי שאני אפסיק לנסות להתעמק בו, כי משהו בו ניראה לי מעניין. השבוע החלטתי שזהו, אני חייב להיעצר לידו ולהתמקד וכך עשיתי.

אחסוך ממכם את העצבים והצפצופים והפקקים ואת כמויות הסיגריות שעישנתי עד הגעתי ליעד המבוקש. נדלג ברשותכם ישר לרגע בו אני מגיע, מרים את הראש ומחייך חיוך ענק.

שני צילומי ענק נפרשים בימים אלה על קירות הבניין במחלף לה גארדיה. שניהם משובחים ועל שניהם חתומה חברת דיזל. כשחזרתי הביתה העמקתי חקר, בדקתי באתר האינטרנט של החברה והמסר החל להתחמם.

כמו אל גור, גם דיזל מוטרדת מאפקט ההתחממות של כדור הארץ ומנהלי הקריאיטיב של החברה החליטו על קונספט אקלימי חזק שהביצוע שלו לא נופל ממנו.

למי שלא יצא מהבית זולל החשמל שלו לאחרונה ולא מעורה בדאגה הקיומית העכשווית, נסביר שגזים שהם תוצר של פעולות האדם עוטפים את הפלנטה וכולאים את החום על כדור הארץ. ההידרדרות האקלימית של המצב הזה מתבטאת בגלי חום ארוכים ופראיים, בקרחונים נמסים, בעלייה של גובה פני הים, בשיטפונות תכופים ובכלל בתופעות אקלימיות קיצוניות.

לא שיש לנו פיתרון למצב

לדיזל אין תשובה לבעיות האלה אבל היא לפחות עסוקה בלהדאיג אתכם בעזרת סדרת אימג'ים מרשימים שמראים את החיים בפאסט פורווד קדימה. במציאות העתידית שהחברה מציגה, פני הים עלו והמצב בעייתי משהו אש, אבל הטמפרטורות המטפסות לא מפריעות לחיי היום-יום.

דיזל טוענת שהיא לא באה ללעוג לבעיה, אלא שהקמפיין מתייחס לנושא ההתחממות הגלובלית בסטייל. לא בטוח שהתיחסות בסטייל זה מה שיציל אותנו, עדיף לשכנע אנשים לעבור לאופניים ולרכבות ולזנוח למשל את המכוניות והמטוסים ככל שניתן, אבל אי אפשר גם שלא להתפעל מכמויות הסטייל שאכן שפוכות על הקמפיין של דיזל .

הקמפיין צולם על-ידי הצלם הכביר טרי ריצ'רדסון, עוצב על-ידי אדוארד אניפול ותוכנן על-ידי הצוות הקריאטיבי של דיזל בהנהגת המנהל הקריאטיבי ווילברט דאס, בשיתוף עם סוכנות Gossip בפריז. לי לפחות זה גרם לפתוח את הראש לגבי הנושא, ולחפש שעות על גבי שעות חומר על הפלנטה המתחממת באינטרנט, ויש המון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully