וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תלחיצו

דניאל אסייג

20.3.2007 / 14:04

הוא שוטט במלתחות ופתח בשיחות מביכות עם בחורים שהוא לא מכיר. דניאל אסייג מסכם מסע חיפוש אובססיבי אחרי התחתונים הגבריים המושלמים

גברים נראים יותר ויותר בתחתונים - בחדר כושר, במלתחות, בסאונה בתאי המדידה, בחנויות ובלילות. מה שהופך את זוג התחתונים המכובסים עד דק שאתה סוחב מהשירות הסדיר שלך, לא רק לעונש שנשמר למכריך האינטימיים, אלא למשהו שיכול לגבול בפדיחה חברתית רחבת היקף.

לאחרונה אני חש שלא רק לי יש אובססיה לתחתונים מעוצבים ושיש עוד אנשים שאולי יוכלו להרוויח מהדיבוק הקטן שלי. עבדכם הנאמן יצא אם ככה לחנויות ולמלתחות, בדק שלל זוגות על ישבנו המוצק והקטן, והביא לכם את התחתונים האולטימטיביים. הקריטריונים שנבדקו היו: נוחות, איכות הבד, צבע, טקסטורה, גזרה והכי חשוב בחינה מדוקדקת האם התחתונים מבליטים בצורה מחמיאה את הישבן.

במהלך המרדף מצאתי את עצמי משוחח עם גברים בכל פינה, על התחתונים שלהם. היו כאלה שחשבו שאני סוטה או סתם מנסה להשכיב אותם, היו כאלה שפשוט הראו לי איזה תחתונים הם לבשו באותו היום. היה מרתק.

מיני סליפ

בתחתונים שפתחו את המסע נתקלתי במלתחה של מכון הכושר (דרך תמימה לפתוח בשיחה). הם היו של חברת פיקס מן מבית גיבור סברינה, עשויים מ- 100% עשוי מכותנה עם 5% לייקרה ובגזרת מיני סליפ. כזאת שסבא שלי לבש בצעירותו. הגומי במותן היה רך ונעים במיוחד והדגם מגיע במגוון גדול של צבעים: ירוק תפוח, כתום, פוקסיה, טורקיז, לבן, שחור וכחול נייבי. ניראה שהתחתון גם תורם למאסת השריר, כי הבחנתי אחר כך שהלובש הוא גם מרים משקולות מרהיב.

מחיר: 25-60 ש' (תלוי בדגם ובאיכות הבד)

אם אתה..כמו שפן

הפתיעו לטובה תחתוני פלייבוי של המשביר לצרכן. הם היו איכותיים, מעוצבים, עשויים מ- 100% כותנה ובנויים בהתאם למבנה הגוף האנטומי של הגבר. אני זה לא ממש דוגמא. אני מתכוון למבנה הגוף האנטומי של גבר-גבר. הדפס השפן שעליהם מופיע גם מקדימה וגם מאחורה, לטובת אלו שמעדיפים ללבוש ג'ינס נמוך ולחשוף את קו התחתון. הם מגיעים בדגם בוקסר ובדגם מיני ובצבעים: לבן, אפור וטורקיז. מה יש לכולם עם טורקיז?. מומלץ ולא רק למעריצי יו הפנר.

מחיר: 49.90 ש'.

יפים כמו הבגדים

עם התחתון השלישי היתה לי היכרות ממש קטנה, אני לא סובל בוקסר אך רכשתי אחד עם פסים יפהפיים באדום ושחור, ברשת בגדי האופנה הספרדית, פול אנד בר, בשם המבחן הגדול. להפתעתי הם היו די מוצלחים והוכיחו שמי שיודע לעשות בגדים, הוא גם מוצלח בתחומים אחרים. הבד היה רך: 95% כותנה ו5% לייקרה. גזרת הבוקסר נמוכה ולהפתעתי הרגשתי ממש חופשי עם התחתון (אם אתם מבינים למה אני מתכוון).

מחיר: 49.90 ש'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ישבן עם גולגולת

בחנות הדגל של דלתא במרכז עזריאלי נתקלתי בחבורת גברברים מטרוסקסאליים שבחנו כל פינה בתחתוני המאצ'ותנים שהציעה להם המוכרת.

כמעט לכל גבר יש מאצ'ותן קטן ששוכב במגירת התחתונים ולקח לי זמן עד שהבנתי למה זה טוב. אני התחלתי איתם רע. לפני כשנה קיבלתי ליום ההולדת מאצ'ותן בגזרה נמוכה מאוד, פס הגומי שלו לחץ והלוגו היה כה בולט עד שכל העולם ראה בדיוק מה אני לובש. מיותר.

מאידך המאצ'תונים של היום מגיעים במגוון רחב של גזרות וכדאי לישם לב לבוקסרים עם הפתח או לתחתוני הסליפ העשויים מ-100% כותנה. ההדפסים מפתיעים: טאטו, גולגולות, חיות ודמויות דיסני. מיוחד לגברים עם חוש הומור.

מחיר: 34.9-49.9 ש'.

השסע שיציל אתכם

זה שהראה לי את תחתוני הדיאדורה שלו, או כמו שאני קורא להם: תחתוני רן דנקר, קיבל ממני מחמאה על החשיבה הפרקטית. התחתונים אמנם לא היו לטעמי בגלל גזרת הטנגה הגבוהה והצמודה עם השסע הקדמי לאוורור, שהיתה קינקית משהו, אבל מצד שני השסע הזה עשוי להפוך אתכם למרביעים נחשקים, כי חום ולחץ כידוע פוגמים באיכות הזרע הגברי והשסע הקדמי יכול לאוורר לכם (אם לא תהרסו הכל עם ג'ינס צמוד מדי).

מחיר: 30 ש'.

ובמקום הראשון

לאחר שהתייאשתי מלהביט על תחתוני גברים אחרים, פתחתי את המגירה הפרטית כדי לברר איזה תחתון מהאוסף הפרטי אני הכי אוהב.

בלטו בה תחתונים של G&D עם הדפס של טום וג'רי שרכשתי באמסטרדם, ותחתונים של H&M שרבים מחברי הצביעו עבורם, אבל התחתון המנצח קרץ לי ולא הותיר מקום לספקות – קסטרו מן. ללא ספק.

מדובר בתחתוני בוסקר-סליפ עשויים מכונה 100%, עם פס גומי רחב ולא לוחץ כמו בשאר התחתונים שניסיתי שמגיעים בצבעוניות של אפור, שחור, לבן וכחול נייבי.

גם לאחר מאה כביסות (ועוד של אמא שלי שבד''כ לא יודעת לכבס) הם ניראים חדשים. המלצת הבית היא לקנות אותם במידה אחת יותר גדולה מהנדרש, כי הם מתכווצים. טענות נוספות לא יהיו לכם לדעתי.

מחיר: 34.9-54.9 ש'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully