וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיסלם!

שני פישר

22.3.2007 / 11:49

למי ירשמו בדפי ההיסטוריה יותר מעריצות – לדני בסן סולן להקת "תיסלם" או לבן הדוגמן-ספורטאי המוחץ. הביאו את הסתיו!

ב-1987 נולדה אחת השלישיות מעוררות העניין בישראל. דני בסן הרוקר המאופר והמוחצן של תיסלם, הלהקה שהביאה להקות המעריצים מהעצומות והלהוטות בתולדות המדינה, גילה כי אישתו הצעירה ממנו (הוא בשנות השלושים המוקדמות, היא בת 22), הרה עם שלישייה.

תמונות של שלישיית הבנים נחשפו בזמנו בתקשורת והאב הפופולארי והכנה, דיבר באנושיות עם עיתונאים על הפרוייקט המאתגר של לגדל שלושה פעוטות בגילאים זהים, בו זמנית.

עם השנים התרחק דני בסן מהספוטים של התקשורת והשלישיה שלו גדלה בשקט ובאנונימיות ברמת השרון. אבל אנחנו לא שכחנו. סתיו בסן, 19, הבן של, הוא מבחינתנו גיבור מעורר עניין ותיסלם להורים על הגידול המרשים.

סתיו נולד במשקל קילו ו-800 גרם ועם בעיה בלב. בגיל 13 עבר צנתור שאיפשר לו לממש את השאיפות האתלטיות שלו וספורט הוא ללא עוררין אהבתו העיקרית. "הייתי רוצה להשתתף בטריאטלון במקצה איירון-מן שיש בו 3.8 ק"מ שחיה, 180 ק"מ רכיבה ו-42 ק"מ ריצה. השאיפה היא לא התחרות עצמה אלא המלחמה בעצמי".

במקביל הוא מיוצג בבסוכנות DNA של רפי עגיב ודגמן בשתי העונות האחרונות בקטלוגים של חברת הג'ינסים והאופנה LEE. יש לו מצבורים של קסם אישי, ריבועים בבטן, עור שחום (אבא נולד בברזיל) וסקס אפיל שנע על הגבול שבין נערות לגבריות בוגרת.

הקמפיין ל-LEE הוא הקמפיין המסחרי הגדול הראשון שלו והוא קיבל אותו בהפתעה גמורה. "יום לפני האודישנים התהפכתי על האופניים והייתי חבול מכף רגל ועד ראש. שקלתי לא ללכת אבל בסוף הלכתי והם היו מבסוטים. נראה לי שהפציעה באה להם טוב".

דיוויד בואי מגיל 3

בימים אלה בסן מחכה לגיוס המתקרב ולשירות הסדיר כמד"סניק. את הזמן הוא מעביר באימונים אינטנסיביים לתריאטלון ובמקביל עובר קורס הכשרת מדריכים בוינגייט.

- איך עלה עניין הדוגמנות על הפרק?

"האמת שזה עמד על הפרק כל הזמן. כבר מהתיכון אנשים אומרים לי לדגמן אבל אז זה לא התאים לי. כשסיימתי ללמוד התלבטתי ובסוף החלטתי ללכת על זה. זו דרך טובה גם לעשות כסף וגם לפרגן לעצמי".


- איך היתה התחושה לגדול כבן של אחד הסמלים של עולם הרוק הישראלי?

"דבר ראשון, אני לא יודע איך זה לגדול כבן של אבא אחר. זמן האיכות שלנו תמיד היה קשור למוזיקה. פעם נסענו באמצע המבחנים לחו"ל לראות הופעה של הרולינג סטונס והקרנבריז, ופעם טסנו להופעה של דיוויד בואי. המוזיקה חשובה מאד בבית, שמעתי דיוויד בואי מגיל שלוש, ניגנתי על תופים ולמדתי במגמת מוזיקה בתיכון "אלון".

"יש לנו בבית קופסה עם מכתבי מעריצים שכתבו לאבא שלי, ומדי פעם עדיין מתקשרים הביתה מעריצים שלו. בתור ילד אני זוכר שכשהיינו מסתובבים ברחוב אנשים היו צועקים לו 'תיסלם!', 'תיסלם!' וכשהיינו הולכים למסעדות היו שמים את השירים שלו".

- מה תחושותיך לגבי תיסלם?

"אני מאוד אוהב את המוזיקה שלהם."

- הם היו להקה פרועה, היה לך נוח עם החלק המוחצן של אביך?
-
"מאוד. גם פעם וגם היום. בהופעת האיחוד שלהם ב-2002 אבא שלי עלה עם גלימה והייתי מבסוט לגמרי."

שלושתינו רגישים

- מה ההורים שלך מספרים על הגידול שלכם כתינוקות?

"בהתחלה הם היו בשוק היסטרי, אחר כך הם התרגלו. אני לא הרגשתי שזה מתיש אותם במיוחד".

סתיו הוא הבן הצעיר בשתי דקות מאחיו התאומים, עומר וניצן. "כבר במעון הפרידו אותנו אחד מהשני", הוא מספר, "בחיים לא הלבישו אותנו באותם בגדים וממש קשה להאמין שאנחנו אפילו בני דודים, אנחנו לא דומים בכלל, אחד אפילו בלונדיני. מה שמשותף לנו זה ששלושתינו רגישים, אבל בשאר תכונות האופי אנחנו משלימים אחד את השני".

התא המשפחתי של משפחת בסן מסתבר, בכלל מכיל המון טוסטסטרון "כל האינטרקציה בבית זה אינטרקציה של גברים. אפילו החיות שלנו הם זכרים". שני אחיו הם חיילים ולא חולמים על קריירת דוגמנות ואבא דני, לא נוטה לדחוף אף אחד מהם לעולם המוזיקה.

- מה אבא מעדיף, שתהיה מוזיקאי או דוגמן?

"זה כל כך לא מעניין אותו. הוא אומר שהעיקר הוא שאני אהיה שמח במה שאני עושה".

- היית רוצה להתפתח בתחום הדוגמנות?

"הייתי רוצה להתפתח ולהגיע לחו"ל, בעיקר ליפן".
- מי המודל שלך בעולם הדוגמנות?

"דודי בלסר הוא המודל היחיד, כי הוא משלב בין ספורט לדוגמנות."

- מה קמפיין חלומות שלך?

"בארץ קסטרו, אני מאוד אשמח להופיע על פוסטר בגודל של ההלכה. ובחו"ל, נייקי כמובן, זה החלום הגדול."

- יש לך בכלל זיקה לאופנה?

"פעם הייתה לי והיום זה ירד. אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שקניתי בגדים. את הכסף שלי אני מבזבז על ציוד ספורט. היום אני בעיקר מסתובב בגאווה עם הבגדים של LEE".

בסן הוא כבר בוגר שתי מערכות יחסים רציניות, שנה וחצי כ"א על אף גילו הצעיר. נכון להיום הוא כבר חצי שנה רווק מבוקש אבל לא ממהר לשום מקום ומתאר את המפרט הרצוי: "היא צריכה להיות אינטיליגנטית, כייפית, פתוחה, מצחיקה ושטותניקית".

- תן דוגמא למישהי מעוררת התפעלות?

"מלאני פרס, דנה מודן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully