וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטפים את המדונות

גלי סימן טוב, מילאנו

22.3.2007 / 16:26

גם הגילוי שכל הפריטים שעיצבה מדונה ל-H&M הם בשחור-לבן לא הפריע הבוקר למסתערות על הסניפים בחו"ל, לאבד את העשתונות

כבר שבוע אני מנסה להנדס לי את בוקר ה- 22 במרץ. הקולקציה בעיצוב מדונה מגיעה ל -H&M ואני לא מתכוונת להפסיד אותה, או לתת לאיזו איטלקייה חסרת מעצורים לקחת לי את מעיל הטרנץ'.

עד 1 בלילה של אתמול, עמלו עובדי H&M במילאנו וסידרו את המיני - קולקציה החדשה של הדיווה הגדולה. לא פלא שבבוקר הם נראו כל כך עייפים ומיואשים ממאות נשות מילאנו שהציפו את החניות ואת חדרי המדידה.

כש- H&M מארחים מעצב למיני קולקציה הכללים ברורים: אם את רוצה לשים את היד על פריט מסויים, את צריכה להגיע מוקדם, ממש מקודם. אחרת את יכולה להסתפק רק בשאריות (וזה אומר מידה 34).

בחורף האחרון כשוויקטור&רולף עיצבו מיני קולקציה ל- H&M, בשעה 14:00 בצהרים אפשר היה למצוא רק את האבק שהשאירו האיטלקיות מאחור (אני מצאתי גם שמלה). וזכר האירוע רק הופך את הקונות הפוטנציאליות לנחושות יותר.

זה לא שיתוף הפעולה הראשון בין הרשת השוודית לאלילת הפופ האמריקאית. בקיץ האחרון יצאה מדונה לסיבוב הופעות עולמי והרשת יחצנה בחדווה שהיא זו שהלבישה ואיבזרה באופן גורף, את הזמרת ואת הפמליה שלה המונה 150 איש, לקראת הטור. שיתוף הפעולה המשיך כשמדונה עיצבה חליפת ספורט track suit ל- H&M בשלושה צבעים שנמכרה ב 50 יורו. אבל הפעם לא מדובר על אפיזודה קטנה אלא על הדבר האמיתי.

הבעיה - שאנליזם

מדונה עיצבה לרשת מיני קולקציה של כ-50 פריטי לבוש (שמלות, חצאיות, חולצות, מכנסים, מעילים וקרדיגנים מקשמיר) ושלל אביזרים (תיקים, חגורות, נעלים ומטפחות). המחירים נעו מ-19 יורו לחגורה ועד 179 יורו למעילי העור. בשביל האיטלקיה הממוצעת שרגילה להוציא סכומים גבוהים על אופנה, מדונה ב-H&M זו חגיגה – גם סלב מעצב וגם בזול.

ועדיין, הסיטואציה היתה רחוקה משלמות. מדונה עוד שנייה בת 50 וככל הניראה, נדבקה ב"שאנליזם". מלבד שמלה אחת, ואולי איזו חתיכת בד שמשולה לחולצה, הקולקציה כולה התגלתה ככזאת שמבוססת רק על שני צבעים: שחור ולבן. דרמטי? בטח. מאכזב? גם.

ציפינו שהזמרת החושנית תפנק אותנו במשהו שמייח יותר ותקופת הדיסקו שלה שהתרחשה ממש לא מזמן בהחלט יצרה ציפיות לקצת סגולים וירוקים מהאייטיז. מצד שני, אם המלכה האם רוצה סולידי - זה מה שנלבש. חוץ מבחירות קולנועיות מוזרות (לא כולל הבעל) המדונה בדרך כלל לא מפספסת.

מכאן שדבר לא מנע ממני ומחברותי להיכנס לטירוף ממש כמו כל איטלקייה מצויה. ב-10:30 בבוקר הגעתי לסניף H&M החביב עלי בסאן-בבילה, במרכז העיר ונתקלתי בבשורה: "אין יותר מעיל טרנץ' הכל נגמר".

הטראנץ' בידינו

חצי שעה אחרי הפתיחה ובקומת הנשים אי אפשר להכניס סיכה. כולן מסתובבת בטירוף בין הקולבים של מדונה ומחפשות את המידה הנכונה. מדובר בקרב של ממש כולל דחיפות, וידיים שמגנות על הקולבים באווירת "אל תגעי זה שלי"!.

השמועה שהמידות בקולקציה של מדונה קטנות עושה לה כנפיים וזה אומר שעכשיו צריך לרוץ לחפש כל פריט בטווח של לפחות 2 מידות ליתר ביטחון. האיטלקיות בטירוף והתור לתאי המדידה פשוט בלתי נסבל. במקרה כזה הפוקוס עובר לאביזרים, תיקי הקלאץ' נחטפים, חגורות המותן העבות מוויניל נגמרות אחרי שעה, ומעילי הטרנץ' כאילו לא היו פה מעולם.

אחרי 2 תיקים, חגורה ושמלה בצבע בז' אני יוצאת החוצה לנשום קצת אוויר מהמרדף. אומנם בלי הטרנץ' אבל מרוצה מהרכישות.
בדרך למטרו אני עוברת בסניף אחר של H&M ונכנסת לקומת הנשים, על אחד הסטנדים אני מזהה מרחוק את מעיל הטרנץ', אני לוקחת אותו ומיד מתנפלות עלי שתי איטלקיות לברר מה המידה. "שכחו מזה הוא שלי"! אני מסננת באיטלקית והולכת בשקט לקופה. הטרנץ' בידנו! אפשר לחזור לשגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully