וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגבר המואר

דניאל אסייג

23.3.2007 / 9:38

משימה מסובכת של קניית חולצה ליומולדת לאבא בריא גוף שלא אוהב להיות מגונדר או ספורטבי מדי, הסתימה בהצלחה בסניף של ML

אחת המשימות הכי קשות שתמיד נותנים לי במשפחה זה לחפש לאבא שלי מתנת יום הולדת. לא משימה קלה מאחר ומדובר בגבר בריא גוף וגם בררן שלא אוהב להיראות מגונדר מדי אבל גם לא ספורטיבי מדי. בקיצור איפושהו באמצע.

כשעמדתי מול חלון הראווה של רשת אופנת הגברים ML MEN, ניסיתי להבין אם הבגדים שעל הבובות גדולים מהרגיל או שאני קטן מהממוצע. כשנכנסתי לחנות וראיתי את הבחורים המודדים בפנים, הבנתי שלכאן באמת מתרכזים כאלה שיכלו להיות יופי של שחקני בייסבול.

סגנון הבגדים היה עדכני וזה טוב. היה ניראה שמעצבי הרשת לא פסחו על אף טרנד עולמי מעניין של אופנת גברים מהזמן האחרון, וזה אומר השראות מתחומי החיים הטובים – בגדים בהירים בגזרות מאופקות שייצרו את הרושם שאתם חברים במועדון יאכטות או משחקים גולף.

נתקלתי בבגדי בייסיק אופנתיים בהרבה חולצות טי-שרט חלקות או מודפסות עם רקמות, בחולצות בשטיפות בצבעים שונים שהן פריט חובה, בחולצות פולו שהולכות מצויין עם ג'ינסים באורכי 7/8 או באורך מלא ועם מכנסי ברמודה ומכנסי חוף מודפסים. המראה הלא מחייב הוא המראה המנצח לקיץ הקרוב. אל תפספסו.

צבעים מוארים

בצד השני של החנות, נתקלתי בחלק שאני לא אוהב - מחלקת אנשי העסקים. לא מתחבר לכל החליפות ולכל הרשמיות הזאת. וגם בערב החתונה שלי לא תתפסו אותי בחליפה כבדת ראש.
במקום כל אלה אני ממליץ לחפש בחנות חליפות מבדים קיציים ונושמים, מכנסי סיגר צרים וחולצות מכופתרות שבכיף יכולות להתאים גם למראה ייצוגי לשעות הבוקר או לדרניק שאחרי, בבר בנמל בשעות הערב.

פלטת הצבעים של הפריטים בחנות עמדה בתקן העולמי של מעצבי העל כפי שחזו במילאנו אשתקד: גוונים מוארים, בהירים שקופים ואווריריים-בננה, תכלת של ים, ירוק, מנטה, אבן, ורוד בהיר, דיו סגול, וכמובן צבעי הבייסיק: שחור ולבן.

את הקולקציה עיצבה קארין אוזנאן, שראויה למחיאות כפיים. אני מצידי הבנתי די מהר שהמשימה שלי, לקנות חולצה לאבא הופכת להיות די קלה.

מאידך, כשהגעתי לקופה כדי לבחור פריט קטן ממחלקת האקססוריז - לא התעלפתי. היו שם חגורות, נעלי סניקרס, כובעי מצחייה טרנדים, עניבות וכפכפי חוף אבל אף פריט לא באמת גלש מגבולות הבייסיק והיה כזה שיגרום למישהו לברר איתך מאיפה הרכישה.

לסיכום יומולדת שמח ותרשו לעצמכם עוד פרוסת עוגה. יש מי שדואג למלאים. (מלא זה יותר סקסי משמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully