וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח-מטאלי

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

25.3.2007 / 15:49

בגדים מעניינים יש לבוניטה הקיץ אבל למה לחפש את מלי לוי לפנינה רוזנבלום בקטלוג, להכניס רובוטים טפשיים ולגלוש לסטיילינג נואש?

הקטלוג החדש והמרשים של בוניטה הוא גדול, בוהק ומסנוור ומצולם באווירת סרטי המד"ב הגולמיים של פעם. הרוח השלטת בו היא של עתידנות מטאלית - גווני הכסף, הזהב והברונזה דומיננטיים והצילום הוא נקי וצלול.

יש לא מעט פריטים מוצלחים בקולקצית קיץ 2007 שעיצבה מעצבת החברה פרידה ראובני. כאלה שיש בהם נועזות ובולטות. חצאית הבלון התפוחה והלבנה באורך מיני, היא נפלאה, מכנסי הסקיני מבד סאטן אפור מרשימים גם הם, מכנסי ההתעמלות מזהב - יפים, יש שמלת זהב עם מחשוף טוב, גזרה רפויה באיזור הבטן וחלק תחתון צמוד יותר שמגיע עד אמצע הירך, גם הטוניקה הגדולה הסגולה והיפה מרשימה מאד ובגד הים השחור עם עיגול הזהב באמצע, הוא רטרו יפה ואיכותי.

הבעיה מתחילה בסטיילינג והמלצת הבית היא לצרוך את הפריטים המוצעים בקטלוג אבל לא בשילובים המוצעים לכן.
את הפריטים החדשים של בוניטה אפשר לקחת לכיוון של נועזות אופנתית ואפשר, בשימוש לא נכון, לתת להם טאץ' זול. למרבה הצער, בקטלוג החדש – השימוש מושך יותר לאופציה השנייה.

סיימון אלמלם העז ועשה סטיילינג לא שגרתי. לא כזה שמביטים בו ושוכחים. צריך לפרגן למעסקיו על האומץ ללכת רחוק עם הקו המוקצן שלו. הקטלוג מעניין, זה כן. אבל הוא לא עושה חסד עם הבגדים.

נתחיל מהראש

האווירה הלא מתוחכמת מספיק של הקטלוג, מתחילה מלמעלה - בפיאה הכל כך לא מוצלחת שהוצמדה למלי לוי, פרזנטורית החברה. העיניים השקדיות והחומות של לוי, השיניים ומבנה הפנים, הופכים אותה לגרסה מדויקת של פנינה רוזנבלום, ברגע שמחברים לה שיער מגוהץ בגוון בלונד לבן. כשהאיפור הוא מודגש – אייליינר כהה ועיפרון שחור שתוחמים את העין, זה בכלל קטלני. ויכול להבהיל לחינם את בונדי ברחוב.

למה שמישהו ירצה להיראות כמו פנינה רוזנבלום, אנחנו תוהים? בוניטה הוציאו בעבר צילומים כה יפים עם לוי. איפה הסקסיות איפה השיק?. רוצים טראש? לכן על זה עד הסוף אבל כאן נוצר מראה אמצע לא ברור ופרחי.

צ'יפ

שילוב בובות חלון הראווה הרובוטיות בגוון כסוף, עצוב גם הוא. הסט לפרקים ניראה כמו כאילו גיבבו עליו שאריות מהפקה זולה של חיקוי לפסטיגל, בשנה שחונה.

הארט עוד מתפתח לכדי בלוני הליום כסופים, ותפוחים שנצבעו בצבע כסף וניתלו על ענפי עץ ערום. כשהבובה-רובוט גם אוחזת במטריה כדי לסוכך על לוי מגשם מטאלי כלשהו- זה כבר ניראה כמו המחזה דלת תקציב בטקס סיום השנה של כיתה ג'.

בתמונה תמוהה אחרת הרובוטים עושים עם לוי מלחמת כריות, כסופות כמובן. בתמונה נוספת, הבובה המכוערת יושבת ליד שולחן ערוך שעליו כלים כסופים נטולי גרוב ונר אחד. בקיצור חזיונות פשטניים ולא מעניינים שעושים עוול לבגדים של ראובני.

לסיכום

אספקט אחר שמחליש את הבגדים בקטלוג הוא השילובים בינהם. אלמלם לא משעמם זה בטוח. אבל הוא הולך רחוק מדי עם הפלסטיות והסינתטיות ומאבד בדרך את החן.

שילובים של תכשטי זהב מזויפים וגדולים עם מראה ראפרי-סקסי ופלסטי אפשר לעשות בצורה מגניבה. כשדוחפים פנימה גם את פיאת פנינה רוזנבלום התמוהה וגם כובע מצחייה של של סאבלימינל – הדוגמנית נקברת תחת המסרים הסותרים. במיוחד אם יש לה נטייה טבעית לאלגנטיות והפוזות שלה הן קלאסיות. השקשוקה לא משתקשקת.

לכו לחנויות של בוניטה. בידקו את חזיות הזהב המשובבות, את האקססוריז הצבעוניים והשמחים. תתפנקו על פריטים סקסיים כמו שמלת המיני הירוקה שתהיה מצויינת לבחורות שמשקל גופן הוא מדוייק על הגרם ועל מכנסי ברמודה בגוונים טובים.
את הפרחו-ראפ-שיק המוזר שהחברה מציעה לכם, יש לפטור כהתנסות מנטלית תלושה.

להשיג ב-30 סניפי רשת "בוניטה" ברחבי הארץ.

מחירים:
חזיות – 120 – 100 ש', בגדי גוף – 200 – 160 ש', חולצות – 220 – 180 ש', גופיות – 230 – 70 ש', טוניקות – 260 – 160 ש', ג'קטים – 280 – 220 ש', חצאיות – 260 – 180 ש', שמלות – 280 – 200 ש', אוברולים – 340 – 240 ש', מכנסיים – 320 – 200 ש', טייצים – 190 – 160 ש', מכנסונים – 170 – 140 ש', חגורות – 270 – 50 ש', תכשיטים – 200 – 60 ש'.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully