וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי זה רק לערב אחד

לרה רוטר

26.3.2007 / 7:38

אתר חדש מציע שמלות כלה מיד 2 (לא שלישית ורביעית) במחירים שפויים, תופרות ופיתרון למי שלא יודעת מה לעשות עם השמלה היקרה ביום שאחרי

"נמאס לי לשמוע על המחירים חסרי הפרופורציות שנדרשות כלות לשלם על שמלה שהן ילבשו ערב אחד בלבד, אפילו שזה לערב חתונתן, זה לא נראה לי מוצדק בכלל." אומרת הדר פרבר, עיתונאית בת 36 (כתבת חדשות חוץ באתר nfc) שיזמה והקימה אתר להשכרה, קנייה ומכירה של שמלות כלה מיד שנייה.

לאתר קוראים "שנייה מחתונה" שם שמגלם את המסר שאם את שוכרת שמלה מסלון כלות, את בעצם משלמת כמעט פי ארבע על שמלה שאין לך מושג כמה פעמים היא כבר הושכרה ונוקתה, בעוד שאם תשכרי שמלה מיד שנייה, תוכלי להיות שקטה שאת השנייה שלובשת אותה ולהרגיש הרבה יותר ייחודית.

האתר מיועד לכלות לעתיד ולבחורות שלא ממש יודעות מה לעזאזל לעשות אחרי החתונה עם שמלה שהן שילמו עליה אלפי שקלים. מלבד השכרה או קנייה של שמלה מיד שנייה, ניתן להגיע דרך האתר למאגר של תופרות שיתפרו את שמלת חלומותייך במחיר זול יותר מהמחיר המוצע בשוק.

מה עם הדיג'יי?

פרבר דוגלת בעזרה הדדית ומציעה את האתר שהקימה כפלטפורמה שבה כלות יכולות למצוא תופרת שתתפור להן את השמלה במחיר סביר, אך גם התופרות נהנות ממאגר של כלות הפונות אליהן בתיווכו של האתר.

איך זה עובד? כלה אשר ברשותה שמלה יכולה לפעול בשתי דרכים: לפרסם דרך האתר בחינם ואז הפניות מגיעות ישירות אליה או לתת ל"שנייה מחתונה" לעשות את העבודה בשבילה.

בשני המקרים הכלה קובעת את המחיר שהיא רוצה עבור שמלה. ככל שהמחיר יהיה סביר יותר, כך כמובן יגדל הסיכוי שהשמלה תימכר. "שנייה מחתונה" נעזרים בסלון כלות ביתי שממוקם באזור רמת גן על מנת למכור את השמלות שמגיעות אליהם. הכלה קובעת את המחיר שהיא רוצה בעבור השמלה והסלון מוסיף על מחיר זה עמלת תיווך קטנה שנגבית מהלקוחה העתידית.

למסורתית, הדתית או הסתם צנועה מציע האתר תופרת המתמחה בעיצוב ותפירה של שמלות כלה למגזר הדתי.

ואחרי כל זה נותר רק להצטער שאי אפשר להוזיל באותה צורה גם את כל שאר האלמנטים המרכיבים את ערב החתונה. לפחות זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully