וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולבגדים היקרים באמת

מיכל צדיקי

27.3.2007 / 14:20

קארן וגדעון אוברזון, מהבודדים שמייצרים אופנת עילית בארץ. העלו תצוגת אביב-קיץ שהרשימה, גם אם האב נקשר לפעמים מדי, לעיצוביו הקודמים

האובך, האבק, האסטמה החריפה ושעת הבוקר המוקדמת, כל אלו לא עצרו את המוזמנים הרבים בדרך לתצוגת האופנה המשותפת של קארן וגדעון אוברזון בבוקר יום שישי האחרון. גם סדרת הנאומים המתישים לא שברו אותנו. הרגעים הסולידים מדי, לפעמים כן.

זה התחיל טוב. אחרי סקירה זריזה של מבחר בגדי הים של גדעון אוברזון שהוצגו בשבוע שעבר בתצוגה נפרדת, קיבלנו את המנה הראשונה – הקולקציה של קארן אוברזון, שכללה שלוש קבוצות שנעו על הסקאלה שבין מראה חופשי יחסית למראה קלאסי ומהודר יותר.

הליין הראשון של קארן אוברזון, כלל חצאיות פליסה חמודות מבד ג'ינס ולייקרה שנלבשו בשילוב עם חולצות פליסה לבנות מכופתרות וקצרות עם צווארון גבוה. הפייטים הכסופים, שאפשר היום למצוא כמעט בכל קולקציה, לא נעדרו גם מהקולקציה של אוברזון, שקישטה איתם חולצות מעטפת, חולצות גולף ללא שרוולים ומכנסונים. הרשימו במיוחד המכנסונים בגזרה אגסית והעליונית השחורה חצי-שקופה עם השרוולים התפוחים.

הקבוצה השנייה, ובעיני הפחות מרשימה, כללה שמלות בגזרת אמפייר ובגזרת A מבד קרפ בצבעי ירוק, שמנת ושחור.

לסיום, הוצג ליין "בגדי נופש" שכלל שמלות כתומות קיציות, שמלות עם שרוולים קצרים וכיסים וחולצת סריג שקופה מעניינת המגיעה בכמה אורכים שונים ואשר ניתן לשחק איתה באזור הכתפיים.

דז'ה וו

החלק השני של התצוגה היה דואלי. התרגלנו לראות בתקופה האחרונה קולקציות ששואבות את השראתן משנות ה-80. לעומתן, אצל גדעון אוברזון לא נעשה שום ניסיון לקחת את ההשראה ולהתאימה ל-2007.

חליפות הפשתן, מכנסי המשי וחולצות ושמלות האורגנזה הכה לא מתאימות לאקלים הקיצי בישראל, נראו כאילו נלקחו היישר מארון הבגדים של שנות ה-80. תחושה של אכזבת מה, עמדה באוויר.

הקולקציה של גדעון אוברזון היא מושקעת ומרשימה, לא היינו מצפים לפחות מכך ממעצב ברמתו. אבל, ויש כאן "אבל" גדול, לאורך כל התצוגה היתה תחושה עזה של דז'ה-וו, לא היו חידושים ולא היתה אמירה אישית באמת מעניינת.

להצהיר שה"שחור לבן החדש" הוא חום ג'ינג'י בשילוב לבן בוהק זה לא מספיק ולחלוטין לא עונה על הציפיות ממי שמככב כמעט לבד בגזרת מעצבי העל הישראלים לדורותיהם.

את קולקציית הקיץ של גדעון אוברזון וקארן אוברזון ניתן להשיג בסטודיו אוברזון, גורדון 36, ת"א.
את הקולקציה של קארן אוברזון ניתן למצוא גם ברשת רזילי.

טווח מחירים:
גדעון אוברזון: 2500-12,000 ¤
קארן אוברזון: 550-3500 ¤

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully