וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי אמיתית הולכת אסוף

יעל קולטון

27.3.2007 / 8:16

דיויס, מלך התסרוקות של ת"א, מדגים ב"רוקדים עם כוכבים", כמה שתסרוקת זה יותר מגניב מתספורת

מי ירקוד עם הכוכבים בגמר, קצת מוקדם להמר, אבל ברגע שרודריגו, בחזה חשוף ומחשוף מנצנץ, רכן מעל נעמה, נדמה היה שהקהל שכח לנשום מרוב התרגשות. מי היה מאמין שרומבה באולפן טלוויזיוני יכול להיות ריקוד חושני כל כך.
כשהגוף המושלם של אילנית לוי התנופף בידיים השריריות של דניס בפסדובלה פראית, התברר שזאת הולכת להיות תחרות לא פשוטה.

אז נכון, יש כאלה שיודעים לזוז, אבל זה לא הכל. חשוב גם היופי. תשאלו את גונזלס, אחד המאושרים שעלו לשלב הבא. "אני מאמין שכל הדבר הזה הוא גלגל שחייב להיות מושלם", הוא מסביר. "החוויה של האנשים היא סטריאופונית ויזואלית. זה לא יהיה נחמד אם אני ארקוד וזה ייראה כאילו הגעתי עכשיו משכונת התקווה אחרי משחק כדורגל".

הבחורים בתכנית לובשים חליפות נאות, והנערות מחוללות בשמלות של ירון מינקובסקי, אחת יותר יפה מהשנייה. אבל מי עושה להם את התסרוקות?

למה באוסקר כן?

האחראי הוא דיויס, אמן עיצוב שיער שנולד במרסיי ואלוף תסרוקות, שגדל במושב ליד רמלה ובגיל 15 עבר לת"א והשתלב במיטב הסלונים לתסרוקות של שנות ה-70.

אחרי עבודה בסלון תמרה, אנטה, אמבר וגם בסלון מירו והנרי הנחשב, הוא פתח מספרה בכיכר מסריק. באותם ימים עוד קראו לו דוד ביטון. "היו אז שלושה סלונים שלכולם קראו דוד. היו מגיעים לקוחות ומתבלבלים, האחרים לא רצו להחליף את השם, אז אני החלפתי". פשוט.

דיויס אומר שאופנת התסרוקות לא זכתה בארץ לכבוד הראוי. "לפני 40-30 שנה נשים הלכו עם שמלות אלגנטיות ותסרוקות גם ביומיום. אשה היתה אשה. אחר כך התחילו ללכת ביומיום עם ג'ינס וטריקו, ובערב עם שמלה. מה שקרה פה זה שאופנת השיער נדחקה. באירופה, כשנשים הולכות לקוקטייל, הן יודעות שהן צריכות לאסוף את השיער.

באוסקר, בכל הנשפים והטקסים בחו"ל, זה מושקע. אבל בארץ, אולי בגלל הצבריות והפלמ"ח. את ההחלוצים, לא עניינו שיער ואיפור. וככה עם השנים תסרוקות הערב יצאו כאן מהאופנה, בזמן שבשאר העולם זה המשיך".

שונא שיער קצר

- איזו תסרוקת הכי טובה לריקודים סלוניים?
"אסוף לגמרי. זה לא מפריע ולא עפות שערות על הפרצוף".

- איך אתה מחליט בתכנית איזו תסרוקת לעשות למי?
"אני נפגש עם דני בר-שי, הסטייליסט הכשרוני והמקסים, לומד את סוג הריקוד, את התקופה, הלבוש, שואל גם את הרקדנים. משתדל ללכת עם הסגנון של התקופה ההיא, ועדיין לתת טאץ' אופנתי ועכשווי".

- למי אסור לעשות מה?
"צריך להתאים סגנון לפנים. למשל עם מיקי קם, שהפנים שלה טיפה ארוכים, לא נלך על משהו גבוה, אלא נוריד קצת שיער על הפנים ונטשטש. עם דניאלה פיק היתה בעיה. פנים יפהפיות, הכל מתאים לה, אבל היתה לה שריטה: היא לא רצתה שיראו את האוזניים. יפהפיה, פנים קלאסיות לתסרוקות, אבל תמיד היינו צריכים לכסות את האוזניים".

- מה עם אילנית לוי?
"לקחת אחת שהכל מתאים לה. היא גם כזו מקסימה ומקצועית, יושבת, לא מתערבת. בכלל לא הפרימדונה של כן ככה לא ככה. מקצוענית".

- ורודריגו?
"אני חולה עליו כי הוא מקסים, ומה שאני אומר לו הוא עושה. השיער שלו מהמם".

- יש תספורות שאתה שונא?
"שונא אשה עם שיער קצר. זה לא נשי. אני לא אומר ללכת עם צמות עד התחת, כמו שהיה פעם, אבל שיהיה משחק, שתהיה תנועה. וגם את מגיפת הבלונד-שרוף. מתאים, לא מתאים, שחורה, לבנה, כולן בלונדיניות. את נכנסת לאירוע, 80 אחוז מהקהל בלונדיניות. אין לי הסבר".

די לשוונצים

- מה צפוי לנו?
"אני לא אוהב את תספורות הכלות בשנים האחרונות שמאד מתרחקות מהמראה הטבעי. יש בהן יותר מדי תוספות, צבע, תלתלים, אבנים טובות ונוצצים. אני מאוד שמח שמתחילות להיות סנוניות חדשות של כלות שרוצות משהו אחר, מעודן וקלאסי שהוא אלגנטי יותר מאשר רעמת תלתלים "טבעית" על חצי גוף. בתחום תסרוקות הקז'ואל, חוזרים הקווים הנקיים, העשויים. די עם השוונצים והשפיצים".

המספרה של דיויס פועלת בריינס 31 ת"א, 03-5242358. פתוח א'-ה' 19:00-10:00, ו' 14:00-10:00. ב'-ג' קורסים לתסרוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully