וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבז'ז' שלא זז

ליאת סימון

28.3.2007 / 7:43

נייקי מוציאה חזיות חדשות ונותנת לרקדניות לקפוץ באקסטזה מול עיתונאיות, כדי להדגים שכלום לא זז עם הדגמים החדשים. מצחיק? בטח

הידעתם ש-70% מהנשים לובשות חזייה במידה הלא נכונה? והידעתם שבמרוצת השנים האחרונות גדל החזה הנשי הממוצע בכמה מידות – מ-75B ל-80C, הודות לעלייה ברמת התזונה אבל גם בשל כמות הניתוחים הפלסטיים? אה כן, והנה עובדה נוספת, שוודאי לא ידעתם: בזמן שאישה רצה, רוקדת או מבצעת תרגילי כושר, החזה שלה נע בתנועה המזכירה את הספרה 8.

כיוון שכך, חזיית ספורט טובה צריכה להעניק תמיכה לתנועה אופקית ואנכית גם יחד. החזה מחוזק על ידי רצועות בלתי גמישות שמתחברות לעצמות, ולא על ידי שרירים, ומרגע שהרצועות נמתחות הן אינן חוזרות למקומן.

גולת הכותרת של קו בגדי האימון התחתונים החדש, Performance Underwear מבית נייקי, היא חזיות ספורט שנועדו להגביל את תנועות החזה ולהעניק לו תמיכה מרבית על ידי חלוקת המשקל הקדמי באופן שווה יותר סביב הגוף.

לאחר שש שנים של מחקר במעבדת הספורט שלהם, פיתחו בנייקי כמה פטנטים רשומים, שבעקבותיהם יצרו חמש חזיות ספורט, המבוססות על עקרונות של תמיכה, נוחות והתאמה אישית: Revolutionary Support Bra – מתהדרת בשלוש דרגות כוונון לרצועות הכתפיים והחזה, בהתאמה לרמת הפעילות הגופנית, ובהפרדה בין השדיים, שעוטפת כל שד בנפרד ומספקת תמיכה.

Strength Bra – מותאמת לפעילות ספורטיבית ברמה בינונית ומתכווננת בגב; Balance Bra – היא בעלת מבנה של חזייה רגילה, כוללת חוט ברזל שעוטף ומדגיש את החזה ומתאימה לפעילות באינטנסיביות נמוכה כמו יוגה.

Determination Bra היא בעלת מראה של גופיה קצרצרה וגב עשוי רשת, שנועד לסייע בנידוף מהיר של הזיעה; Control Bra מיועדת לספורטאיות שהתברכו בחזה גדול (עד cup E), ומצוידת בכתפיות רחבות ורוכסן קדמי, להקל על הלבישה.

בדים מנדפי זיעה

כל הפריטים בקו החדש, שכולל גם תחתונים בשלוש גזרות – חוטיני, ביקיני ומכנסונים, עשויים מבדי Dry Fit קלי משקל ומנדפי זיעה, בטכנולוגיית אל תפר שמסייעת במניעת שפשופים מיותרים. קבוצת רקדניות אנרגטיות הציגה את הקולקציה השבוע במסעדת מסה ובין קפצוץ נלהב לפיסת כוריאוגרפיה משובחת הצליחה להביך במקצת אפילו את עיתונאיות האופנה המנוסות, שחשבו שכבר ראו הכל.

צחוק בצד: קפצוצי הרקדניות הוכיחו כי הפריטים של נייקי בהחלט מחזיקים ומכסים את מה שצריך, אבל מבט בוחן בבדים מהם עשויה הקולקציה מעלה תהייה האם אינם קצת עבים ושתלטניים מדי. לשיפוטכן.

מחירים: חזיות - 179-299 ש', תחתון - 79 ש'.

להשיג ב: חנות נייקי ברחוב שנקר 9, א.ת. הרצליה פיתוח, חנות נייקי בקניון עזריאלי וחנויות nikewomen בכיכר המדינה בתל אביב ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully