וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישרון מרשפון

שני פישר

29.3.2007 / 1:17

לא קל לעצב שמלות כלה וערב שלא ניראות כמו של כולן. מירב טמיר, רק שלוש שנים בתחום, עושה את זה

לא כל הכלות המיועדות נהנות מחוויית הגודש והעומס של חנויות הכלות בדיזינגוף, ולא כולן ששות לראות את עצמן במראה חנוטות במחוך.

כל מי שפנטזיית שמלת הכלה שלה לא תואמת את המיינסטרים ונמשכת לרומנטי ולמלאכי, יכולה למצוא את עצמה בקלות בחנות של מעצבת שמלות הכלה והערב מירב טמיר, במושב רשפון הסמוך להרצליה.

על אף שתחום שמלות הכלה כבר מאוס ולעוס מכל הכיוונים, וכנראה שכבר אף אחד לא ימציא את הגלגל מחדש, קולקציית אביב-קיץ של טמיר מוכיחה שאפשר לחרוג באלגנטיות ובעדנה מחוץ לתחומי הקלישאה ועדיין לשמור על הלבן בוהק.

חשיבה על המחשוף

מירב טמיר ידועה כאחת מחלוצי המעצבים שהחדירו לשוק האופנה את שמלות הכלה האלטרנטיביות, הקלילות והעדכניות. השמלות שלה לרוב נינוחות ביחס לשמלות כלה המצויות, פשוטות ביופיין ועם זאת מושקעות ומורכבות.

יש בחנות שלה מגוון רחב של שמלות כלה וערב, כולן מבורכות בבד אך הן לעולם לא נפוחות. השמלות לרוב משלבות כמה סוגים של בד עם משחקי כיווצים ועיטורים של פסי בד עדינים בזהב, שחור ולבן. טמיר משתמשת בבדי משי, בסאטן, בשיפון ובתחרות, וקשת הצבעים של הקולקציה שלה כוללת, לצד הלבן הקלאסי, גם את הכסף, הזהב, האפור המטאלי וורודים וסגולים מעושנים.

הבדים היוקרתיים מגיעים בגוונים חיוורים, אך לגמרי לא אנמיים והמראה המתקבל הוא וינטאג'י, רומנטי ועכשווי. טמיר אוהבת את האפקט של הבד הנשפך על הגוף ומשתמשת באלמנטים פיסוליים כמו חגורות בד דקות וכיווצים כדי ליצור גזרות מדוייקות. בנוסף, ניכר שהיא משקיעה מחשבה רבה באיזור המחשוף ובקולקציה שלה אפשר למצוא וריאציות שונות של חשיפה, לעיתים סולידית ולעיתים נועזת, של איזור בית החזה והכתפיים.

החיים אחרי ההיי טק

מזה שלוש שנים מעצבת טמיר שמלות כלה בהתאמה אישית בסטודיו שלה. לאחרונה היא הוסיפה לקולקציה גם שמלות ערב מפוארות. מהתבוננות בדגמים קשה להאמין שמדובר במעצבת שפועלת זמן מועט כל כך בשוק, ואכן לטמיר, 35, האסימון ירד בשלב מאוחר יחסית בחיים.

אחרי שכבר ביססה לעצמה קריירת היי-טק מבטיחה טמיר החליטה לעזוב את התחום. היא נרשמה ללימודי אופנה בשנקר, עזבה אותם באמצע, למדה בביה"ס לתדמיתנות של משרד העבודה והשלימה את הידע בלימודי ערב בשנקר.

לפני כשלוש שנים, אחרי שעיצבה שמלות כלה למכרות ולחברות, היא החליטה להפוך את התחום למקצוע. בהתחלה התמקדה בעיצוב אישי של שמלות כלה ובעונות האחרונות בחרה עיצבה גם שמלות ערב והכינה קולקציות עונתיות של שמלות כלה.

כי כ-40% מהכלות בהריון

"בזמן האחרון אני משתדלת לעצב בהזמנה אישית כמה שפחות", מספרת טמיר, "רק בגלל שתהליך העשייה הוא ארוך ומסובך ולא תמיד מניב תוצאות מוצלחות ביחס לשמלות הכלה שאני מכינה לקולקציה. אני גם לא מאמינה בשינויים דרסטיים אחרי עיצוב השמלה, אני חושבת שזה גורע מהתוצאה".

- איך תאפייני את השמלות שלך?

"בשמלות שלי אפשר למצוא שילוב בין קלילות לאלמנטיים טרנדיים. הן פחות שמלות כלה חנוטות ומנותקות מהמציאות, אלא יותר שמלות ערב שמשקפות גם את האופי של הכלה"

בין שמלות הכלה שלה גם כאלה שיכולות להתאים לנשים הריוניות, והכוונה היא להריוניות בחודש חמישי פלוס. אכן, אלטרנטיבה בטהרתה.
"פחות או יותר ארבעים אחוז מהלקוחות שלי הן כלות בהריון, ולכן יש לי מספר דגמים שמתאימים, בין השאר, גם לנשים בהריון" טמיר מסבירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

- תארי את שמלת הכלה האלטרנטיבית ביותר שהכנת.

"לפני שלוש שנים עיצבתי שמלה אישית לכלה שרצתה להשתגע. השמלה הייתה כסופה עם שילובי תחרות ויצאה מטורפת לגמרי. קראתי לה שמלת חלל".

מחירי השמלות החל מ- 2200 ש'.
סטודיו מירב טמיר, הפרחים 37, רשפון, 052-3544646, להשיג גם בחנויות מעצבים נבחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully