וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע של הים

שני פישר

1.4.2007 / 11:54

נטע שדה היא ילדת טבע הכלואה בגוף של מעצבת אורבנית, ועוד כהנה. שני פישר מתפייטת על תיקי עור מתוכננים היטב

כשמעצבת התיקים נטע שדה החליטה לקרוא לקולקציה הנוכחית שלה "מטאליקה", היא לא התכוונה לעשות מחווה לאחת הלהקות האלטרנטיביות והבועטות של הניינטיז.

גם היא כמו מעצבים אחרים, עלתה על הגל המטאלי, אבל אם כבר, אולי השם "נירוונה" היה הולם יותר את הקולקציה הנקייה והנינוחה שלה. "אני לא הולכת אחרי צווי האופנה כי יש משהו בתיקים שהוא מעל או בצד האופנה", מספרת שדה, "לאו דווקא צריך להחליף כל עונה תיק.

"החלטתי ליצור קולקציה מטאלית כי היה בא לי לנער את האפרוריות החורפית עם מראה בוהק, יוקרתי ולא זול. עם בדי עור המיובאים מאיטליה ושחלקם הקטן מיוצר בארץ בהזמנה מיוחדת".

מורידה מחירים

נטע שדה סיימה בשנת 98' לימודי צורפות ואביזרי אופנה בבצלאל והגיעה לתחום עיצוב התיקים אחרי שבמשך שלוש שנים עסקה בעיצוב נעליים. המותג "נטע שדה" פועל מזה 7 שנים בקצב של שתי קולקציות מתחלפות בשנה.

לפני ארבע וחצי שנים הפכה שדה למעצבת הבית של חברת האופנה "ארנקי עמנואל" ובמשרדם, בתוך חלל תצוגה פרטי משלה, היא מציגה לראווה את התיקים היפהפיים שלה. בשונה מהמגמה המתפתחת, שדה התחילה מעיצוב וייצור של תיקים וארנקים גדולים במיוחד והולכת ומצמצמת היקפים.

העיצוב המהודר והעור האיכותי גרמו לתיקיה, שמחיריהם לרוב עולים על כ-1000 ש', להיות פחות נגישים לקונה המצויה, ולכן לאחרונה החליטה לייצר מספר דגמים מעור שמחיריהם מתחילים בחמש מאות שקלים.

מדוזה ודג זהב

רק שמה של נטע שדה מעיד על אופייה - סוג של ילדת טבע הכלואה בבית הסוהר האורבני. היא דואגת לשמר בקנאות את המראה הטבעי של תיקיה כחלק מאהבתה לטבע.

בין הדגמים יש הנקראים "תיק מדוזה", "תיק דג הזהב" ו"תיק גלים", תיקים קלילים יחסית עם טקסטורות וחריצים שיוצרים מראה של קשקשים או גלים, שעוצבו בהשראת הים.

הקולקציה מתאימה, פחות או יותר לכל טווח הגילאים בזכות דילוג בין עיצוב פשוט לכאורה לגימורים דקדקניים ומושקעים. הגזרות של התיקים הן או גיאומטריות או רפויות במראה הטבעי. שדה לא מתפשרת על התאים הפנימיים שבאים להשתית סדר גם בחלל החמקמק של תיקים גדולים.

תשומת לב רבה מושקעת בהקפדה על הרצועות, בין אם מדובר ברצועות עור קשורות, בלולאות או במשחקי ליפופים והשחלות.

כל ארנק גדזיל

תיק בולט אצלה הוא פאוץ' מדגם חדש, כלומר חגורת עור שעליה מושחל תיק-ארנק, שניתן גם לשאת בנפרד מהחגורה. עוד בולט: תיק יפני קטנטן שהרצועה שלו מתלפפת בדרכים שונות ותיק קטן ומרובע עם רצועות שניתן לנשוא אותו גם ללא הרצועות מתחת לזרוע.

שדה ממשיכה לעדכן תיקים מוצלחים מקולקציות קודמות ולהוסיף להם טאץ' מטאלי, כמו תיקי דגמ"ח מרובעים עם כיסים חיצוניים.

בין הדגמים החדשים תיק עור קטנטן עם סגירת מעטפת מיוחדת ותיקים שהחלק התחתון שלהם נחתם בקשר גס של העור, שמשווים לתיקים מראה פחות רשמי ויותר נונשלנטי.

מילת הקסם של תיקיה של שדה היא "עור" ומדובר בהקפדה ללא פשרות, לכל היותר אפשר לדוג בקולקציה תיקים מבד בטכניקת שתי-וערב המקבלים מראה טבעי בזכות חיבורי עור חומים.

לארנקים שלה יש להתייחס כאל נגזרת של התיקים. הם נבדלים זה מזה בסוגי העור ובטקסטורות ולא בגזרות. הארנקים שלה הם מאד גדולים, כמעט תיקים קטנים, עם חלוקה פנימית ועיצוב פשוט יחסית.

"אני אוהבת ארנקים גדולים", היא מספרת, "והיתרון בהם הוא שאפשר להשתמש בהם גם כתיק".

מחירים: ארנקים, ‭400-250‬ ש'; תיקים, 500-1,500 ש'
ניתן להשיג ב"ארנקי עמנואל", שינקין 5, ת"א. ברשתות "בגינדה", "תיק ותיק", "לופ" ו"ארנקי שילה" ברחבי הארץ. טלפון לבירורים: 5583444 - 03.

  • עוד באותו נושא:
  • נטע שדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully