וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי קבע לי? רוברטו קוואלי

מיכל צדיקי

5.4.2007 / 9:22

היא גדלה בהדרגתיות ונמצאת כרגע בתנופת צמיחה. מיכל צדיקי אוהבת את את הבגדים ואת האמביציה של המעצבת בת שבע

תמיד כיף לפרגן למעצבים מתחילים בתחילת דרכם שאך סיימו את לימודיהם בשנקר ואוטוטו נכנסים לתעשייה. עוד יותר כיף לפרגן לאנשים שנמצאים כבר שנים בתעשייה, מוחבאים מעיני כל, וסוף-סוף זוכים להכרה שלה חיכו כל כך הרבה שנים.

בת שבע פרץ היא דוגמא קלאסית לזה, בת 39 ואמא לארבעה ילדים. היא התחילה בבוטיק "בת שבע" שבוודאי מוכר לתושבי ראשון לציון. באותה תקופה, פרץ עסקה בעיקר בעיצוב בגדים לאירועים, וכאשר הביקוש לעיצוביה גבר, הוחלט שהיא תעצב ותשווק לבוטיקים לבגדי מעצבים ברחבי הארץ. כיום, פרץ משווקת את הקולקציה שלה לכ-130 בוטיקים, ותהליך הייצור של הקולקציה מתבצע הן בישראל והן בתורכיה.

כן לסאטן

הקו העיצובי של פרץ, שבא לידי ביטוי גם בקולקציית אביב-קיץ 2007 שלה הוא נשי מאד, חתיכי וצעיר ועוקב באופן ברור אחר הטרנדים העכשוויים. הקולקציה הנוכחית כוללת מגוון שמלות סקסיות, גופיות, מחוכים, טוניקות, חולצות ומכנסי טייץ (איך לא). הסקסיות מושגת על ידי שימוש בבדי סאטן נשפכים, תחרות ומחשופים למכביר.

הקולקציה מורכבת משני ליינים מרכזיים: קז'ואל ובגדי ערב, כאשר הקו הראשון כולל, בין השאר, טוניקות בעלות שרוול בגזרת בלון ועוד טוניקות עם הדפסי פייזלי. אמנם פרץ מקפידה להישאר נאמנה לטרנדים, אבל גם לה יש גבולות, ולכן אין אצלה טוניקות עם הדפסים גיאומטריים פשוט בגלל ש"קשה לה עם זה", להגדרתה. ואנחנו בהחלט יכולות להבין אותה.

קו בגדי הערב כולל שמלות בגזרת פעמון, שמלות קולר בגזרה ישרה, סטרפלסים ומחוכים מאובזרים, מכנסי שורטס בגזרת בלון וגופיות מאובזרות בסרטים, תחרות וזהבים. בכלל, פרץ מעידה על עצמה שהיא שואבת את מירב ההשראה מהמעצב רוברטו קוואלי. היא כמובן מודה שקשה מאוד להגיע לרמתו, אך היא מנסה ליישם בעיצוביה את הקווים המאפיינים את המעצב, השימוש באביזרים, הבדים הגימיקים שלו. כמו בליין בגדי הקז'ואל, גם כאן, הצבעוניות עזה: אדום, צהוב, ירוק וורוד וגם צבעים מונוכרומטיים.

מו"מ במיאמי

לסיום שאלתי את פרץ מה שאיפותיה לעתיד. מניסיוני, השאלה הזאת לרוב גוררת גמגום קל ותחושת מבוכה ואי נוחות קלה, הנובעת באופן טבעי מחוסר הוודאות של רוב המעצבים החדשים לגבי עתידם. לכן, הופתעתי ושמחתי גם יחד כשפרץ ירתה בתשובה ש"עד 2008 יפתחו חמש חנויות דגל של רשת 'בת שבע' בכל רחבי הארץ", וחוץ מזה שהיא כרגע נמצאת ב"משא ומתן על פתיחתו של סניף במיאמי".

טווח מחירים:
פריטי קז'ואל: 159-259 ¤
פריטי ערב: 199-599 ¤
לבירור החנות הקרובה לביתך: 5163295-03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully